Tsemppiä kaikille Monella synnytys varmaan lähenee, jänniä aikoja elellään. Mä oon kanssa aivan loppu, mitään ei jaksaisi tehdä mut aika matelee jos vaan sohvalla istuskelee. Ulkonakin tuntuu jo tukalan kuumalta nää +15c kelit, kesä on ihan kiva mut oon ehkä hieman enemmän kuitenkin talvi-ihminen, varsinkin tän ison mahan kanssa No ainakaan ei ole liukasta ja luonto on todella kaunis ja vehreä nyt, joten nautitaan
Tänään herätessä tajusin et meidän vauva syntyy ensi viikolla , jos sovittuun päivään päästään ja tuntuu että päästään, kohdunkaulaakin oli vielä jäljellä viime viikon tarkastuksessa ja paikat kiinni, joten tuskin synnytys lähtee käynnistymään ennen. Mutta siis ensi viikon loppupuolelle pitää odotella, ja pitkiä ovat nyt päivät. Mä oisin jo täysin valmis synnyttämään, nukun jo todella levottomasti ja synnytys ja vauva pyörii mielessä koko ajan. Toisaalta vauvalle jokainen päivä kohdussa on tässä kohtaa vielä hyvä, että ehtisi kasvaa lähemmäksi kolmikiloista ennen syntymää. Lisäksi meidän pojat on joko tulleet flunssaan tai sitten on vain todella pahat allergiaoireet. Vatsatautia oli lapsilla myös just toissaviikolla, joten toivotaan ettei enää tässä sairastuta