IL: Nainen esitti somessa ukrainalaisista ilkeitä väitteitä, mutta kertomus osoittautui valheeksi! -(onko kyseessä palstali*petti? Samantyylinen on)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
-”Netissä on herättänyt huomiota Tiktok-video, jolla omien sanojensa mukaan Juuan vastaanottokeskuksessa työskentelevä venäläistaustainen sairaanhoitaja kutsuu maahanmuuttokeskuksen ukrainalaisia kiittämättömiksi.

Video ei ole enää näkyvillä Tiktokissa ja tili on muutettu yksityiseksi, vaikka video aluksi oli julkisesti näkyvillä.”
 
Se on päänsisäinen ongelma
Lizzu elää valhekuplassaan ja kuvittelee olevansa ainoana oikeassa palstalla kun toistaa Putinin ja Venäjän valheita (ja jonkun kremlintrollin täällä)
Miksi mennä henkilöön?
Voithan kertoa oman mielipiteesi ja esittää vastaväitteitä jos olet eri mieltä?

Ei meidän tarvitse sotia.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Miksi mennä henkilöön?
Voithan kertoa oman mielipiteesi ja esittää vastaväitteitä jos olet eri mieltä?

Ei meidän tarvitse sotia.
Ei meidän, eikä Naton tarvitse. Mutta idolisi Putinin näköjään tarvitsee!

Hänen sanaansa ei voi luottaa pätkän vertaa joten siksi Suomen Kansassa tapahtui todella nopea mielipiteiden muutos. Jopa poliitikoista tapahtui tämä entisissä vastustajissa. Mieti nyt vielä kerran että miksi ihmeessä?
 
Varmasti osa palstalaisista tuntee Lispetin henkilökohtaisesti ja jos solvataan ja pilkataan, niin loukkaahan se hänen kunniaansa. Hiukan miettisin sinuna mitä kirjoitat mustista palstalaisista.

Täällä palstalla suurin osa on ihan hyviä keskustelijoita, luultavasti vain muutama lällättelijä. Lällättelijöitäkin ehkä tarvitaan vähän joka palstalla, jotta normaali keskustelijoilta ei pääse unohtumaan miten ei ole suotavaa käyttäytyä.🙃

Mutta mutta, en osaa ottaa itseeni mistään maalituksista tai haukuista. Eihän ne kerro mitään minusta vaan itse lällättelijästä.🙃
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Boobis
lällättelijä
Täällä palstalla suurin osa on ihan hyviä keskustelijoita, luultavasti vain muutama lällättelijä. Lällättelijöitäkin ehkä tarvitaan vähän joka palstalla, jotta normaali keskustelijoilta ei pääse unohtumaan miten ei ole suotavaa käyttäytyä.🙃

Mutta mutta, en osaa ottaa itseeni mistään maalituksista tai haukuista. Eihän ne kerro mitään minusta vaan itse lällättelijästä.🙃
meittzi ainaski tykkää lällätellä mutta yritän harrastaa sitä silleen hyvässä hengessä ja kieli poskella
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Boobis ja Lispetti
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Boobis
vierailija
On tiettyjä, melko yleisiä, väitteitä, joita pidän valheina tai ainakin vakavana vääristelynä. Näitä eri keskustelupalstoilla ja muissakin yhteyksissä suolletaan aika tasaiseen tahtiin. Ne ovat melko samankaltaisia, linja on hyvinkin yhdenmukainen. Näitä väitteitö on mm.

- Venäjä ei sodi Ukrainassa, kyseessä vaan jonkinlainen operaatio.
- Venäjä ei ole syyllinen siihen mitä siellä tapahtuu

Jos pitää näitä väitteitä yksiselitteisesti valheina, niin eikö niiden levittäjää voi kutsua valehtelijaksi?

Eli nytkään en väitä, että Lissu valehtelisi joka asiassa. Hän ei varmaankaan ole valehdellut siinä asiassa, että hänellä on kaksi lasta. Moni muukin hänen kertomansa ja väittämänsä asia lienee totta.

Mutta monet Venäjään, Ukrainaan ja miksei USA:hankin, etenkin heidän nykyiseen (ja edelliseen) presidenttiin liittyvät jutut ovat mielestäni valetta. Se on minun mielipide. En ala tässä sen enempää perustelemaan, mielestäni juuri näistä asioista on useaan otteeseen todistettu, että Lissun kanta on valetta, vähättelyä tai vääristelyä.
 
On tiettyjä, melko yleisiä, väitteitä, joita pidän valheina tai ainakin vakavana vääristelynä. Näitä eri keskustelupalstoilla ja muissakin yhteyksissä suolletaan aika tasaiseen tahtiin. Ne ovat melko samankaltaisia, linja on hyvinkin yhdenmukainen. Näitä väitteitö on mm.

- Venäjä ei sodi Ukrainassa, kyseessä vaan jonkinlainen operaatio.
- Venäjä ei ole syyllinen siihen mitä siellä tapahtuu

Jos pitää näitä väitteitä yksiselitteisesti valheina, niin eikö niiden levittäjää voi kutsua valehtelijaksi?

Eli nytkään en väitä, että Lissu valehtelisi joka asiassa. Hän ei varmaankaan ole valehdellut siinä asiassa, että hänellä on kaksi lasta. Moni muukin hänen kertomansa ja väittämänsä asia lienee totta.

Mutta monet Venäjään, Ukrainaan ja miksei USA:hankin, etenkin heidän nykyiseen (ja edelliseen) presidenttiin liittyvät jutut ovat mielestäni valetta. Se on minun mielipide. En ala tässä sen enempää perustelemaan, mielestäni juuri näistä asioista on useaan otteeseen todistettu, että Lissun kanta on valetta, vähättelyä tai vääristelyä.
Siis tarkoitan sotimisella tai sotimattomuudella sitä, että Venäjän strategia ei viittaa sotaan, voiman ja käytäntöjen puolesta.

Toki keissiä voi sanoa sodaksi niin halutessaan, mutta juridisesti se ei ole sota.
Minun puolesta voi siis hyvin sanoa tätä tapahtumaa sodaksi.

Minä en siis näitä juttuja kirjoittaessani kirjoita sentimentaalisista lähtökohdista, vaikka toki olen surrut, jo ihan senkin vuoksi, että minulla on ystäviä molemmilta puolilta. Kirjoitan asiaa puolueettomasti omiin näkemyksiini ja kysymyksiini perustuen.


Kirjoitat kannastani väärin. Voit kysellä kannastani jos sinua oikeasti kiinnostaa. Voit myös halutessai muodostaa virheellisen mielikuvan minusta, sekin on minulle ihan fine. :)

Tässä yksi (ainoa jonka itse olen aloittanut) ketju lukuisien muiden joukossa minkä pääosassa olen minä.😎

 
vierailija
Eräs tunnettu tosiasioiden vääristelijä on aika yksin nykyisin
-toisin kuin ennen
yksi naivi komppaaja käytännössä hällä enää
Hyödylliset hölmöt eivät ehkä tajua sitä olevansa.
Katsoin maikkarin aamu-uutiset.
Sauli Niinistön puheista ymmärsin, että hän oli vahvasti Naton kannalla jo kaksi kuukautta sitten.
Nyt elämme harmaata aikaa.
Kannattaa varoa mitä kirjoittaa.
 

Yhteistyössä