Pitääpäs se tännekkin kuulumisia tulla kertoilee
uppoutunut tonne facen puolelle monikkoryhmään ihan kokonaan.
Nyt rv 23 menossa.
Liitoskivut ei oo parantunut yhtään, kävin hakemassa apuvälinelainaamosta tukivyön ja ei sitten minkään moista apua
Eli lopputulema on se et ei auta kun kestää. Pahinta on nykyään istuminen vähääkään kovemmalla penkillä. Siitä kun nousee ni saa kyllä niin varovaisesti lähtee liikenteeseen kun ikinä pystyy. Pikkasenkaan isompi kauppareissu nou nou. Kipu yltyy nopeesti tosi kovaksikin
Ja sängyssä asennon vaihto on kyllä sellasta kikkailua että
Käytiin tossa miehen kans pitkästä aikaa virossakin vähän shoppailu reissulla ja ai hitto että ottikupoliin kun jalka paketissa oleva vanhempi nainenkin meni kuin tukkahulmuten keppien kanssa ohi kun minä 30v "vain raskaana ja vähäisillä viikoilla" jouduin ottaa kaiteista tukee ja pysähdellä 10m välein
Mutta selvisin sitten 30min kävelyn jälkeen laivaan asti
Lisäks meil oli rakenneultra jota pelkäsin ihan hitokseen mm. Rv8-16 kestäneen verenvuodon takia, että onko kehityksessä jotain. Ja sit taas todella kovaa odottaen, että sais tietää onko tulossa tyttöjä,poikia vai molempia.
Ja mun rukouksiin on vihdoin vastattu oikein kaksin kappalein
Kaks tervettä ja vauhdikasta tyttöä paljastui ultrassa
Toinen edelleen sen viikon pienempi mitä toinen, mutta kasvu ollut tasainen ja kaikki rakenteellisesti ok niin ei huolta ainakaan näillä näkymin
Se uutinen kun kuuli ekasta että on tyttö oli jotain ihan super mahtavaa koska kaks poikaa entuudestaan, eikä mun pitänyt enää lisääntyä ja oon aina toivonut tyttöä jota ei kummastakaan pojasta tullut vaikka kuinka toivoin
. Ja sit kun sano et toinenkin on tyttö ni voi huuhhuh. Silmissä vilisi pelkkää pinkkiä,mekkoja ja tyttöjen juttuja
Mies ehkä hieman pettyi kun ei tullut yhtä molempia, mutta on tytöistäkin erittäin onnellinen eikä mistään muusta puhukkaan
Ja tulevat isoveljet olivat myös todella innoissaan pikkusiskoista ja nuorempi lupasikin hoitaa sitten iltasatujen lukemiset
Ovat erittäin kiinnostuneita tytöistä, kyselevät päivittäin liikkuvatko ne,kuuntelevat mahaa josko kuuluis tai tuntuis jotain, kyselevät minkä kokoisia ovat yms. Itse kun pirtelin kauhukuvia seinille et molemmat vetää jarrut päälle ja on ihan hirveetä
Mahakin on pullahtanut yhtäkkiä tyrkylle oikein tosissaan ja alkaa näyttää jo aikamoiselta kupolilta
kohdunpohjan korkeus oli huimat 25cm kun esikoisessa oli rv22 vain 17cm ja toisen kohdalla 20.5cm
Ihmekkään kun välillä tuntuu ettei happi kulje ja mitään ei mukamas jaksa syödä vaikkei mitään oo koko päivänä syönytkään
Kaksosraskautta kun seurataan vähän tarkemmin niin meil on seuraava ultra toukokuun puolessa välissä ja käydään tarkistamassa että neideillä on kaikki hyvin,kasvu tasaista yms.
Harmi vain että jatko käynnit ovat maksullisia, mikä on jännä koska kuuluu kuitenkin kaksosraskauksien seurantaan siinä missä muutkin ultrat tähän mennessä.
Hankinnat on aikalailla kaikki tehty, äippä pakkaukset tilattu ja pitäs parin viikon sisään tulla. Et tääl aletaan olee kyllä hyvinkin valmiina neitosten saapumiseen
Mutta josko nyt jaksaisivat malttaa jakaa mahatilan ainakin sinne 36 viikoille asti