Tammikuiset 2023 ❄️✨

Täällä ollaan plussattu juuri, otan nyt riskin ja perustan jo tammikuisille oman ketjun 😍 taustaa sen verran että kolme lasta ja yksi tuulimuna ja kemiallinen, joten tässä nyt saa vielä jännittää miten tämä menee, mutta toivotaan että kaikki menisi parhain päin ❤ Löytyykö jo muita plussanneita?


Lasketut ajat:

Nimimerkki / laskettu aika / synnytyssairaala:

ÄÄRIRAJOILLA ★ 29.12 KHKS
LAURANEN123 ★ 31.12
NUORIÄITI1 ★ 1.1 TAI 4.1
LUMIHIUTALE_★2.1 VKS
NELJÄPIENTÄ 3.1 Naistenklinikka
KATAAAAN ★ 4.1
MAMMAXXXX ★ 5.1
SILLOIN ★ 5.1
MINKKIS ★ 6.1
NEMILY ★ 7.1
KATJ ★ 8.1 PHKS
TOIVEESTATOTTA ★ 8.1
KEVÄT31 9.1
SENYA ★ 9.1
XIN ★ 13.1
NALLUKKAN 13.1
LIONEMO 15.1
SSONKKU ★ 15.1
TUULIHARJA 15.1 Keski-Suomen keskussairaala
3MILIA 15.1 TAYS
MANSIKKAPUU ★ 16.1 HUS
MALOON 17.1
ORVOKKII 18.1
MAARIAH 19.1
NELKKU79 20.1
MIUKU91 25.1
KELTASAHRAMI 27.1
TÄHTI123 28.1
JJANNI 31.1
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Eilen tein hyvin hyvin hailakan plussan (menkkojen pitäisikin alkaa vasta ensi viikolla), mutta olo on silti varma, joten liityn jo mukaan (poistutaan sitten tarvittessa)! :) itselleni tämä on toinen raskaus. Vielä ainakin lähinnä positiivisissa tunnelmissa odotellaan ensi viikon "virallista" testiä, toivottavasti pieni pysyy mukanan <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Lumihiutale_
Kiva että alkaa plussanneita tulla Täällä ei oikein minkäänlaisia oireita oo vielä, ehkä hiukan turvotusta. Nyt tosin vasta dpo 12 että eipä niitä niin varmaan kuulukaan olla vielä
Luulen että mulla on dpo11, täyttä varmuutta ei oo päivästä :) toivon että pääsis kunnalliselle varhaisultraan kun kierto vielä pitkähkö ja ei päiväntarkka vieläkään esikoisen ja imetyksen jälkeen, ei tarttis ootella myöskään nt-ultraan asti 🤞 täällä paineentunnetta alavatsalla ja väsyttää ja tukkoisuutta. Toki vasta olleella koronalla varmasti myös vaikutusta 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Olen ensi kertaa raskaana, useamman vuoden odotuksen jälkeen. Kaikki on uutta ja kaipaisinkin vertaistukea 🤗 "oireina" on ollut nipistelyä ja paineen tunnetta alavatsalla, tiheentynyt virtsaamisen tarve ja jotku tuoksut on muuttuneet hajuiksi 😌 laskettu aikani on 31.12 eli olen nyt rv 4+2, jotenkin kutisee että tammikuulle siirtyy jos sinne asti päästään ❣
 
  • Rakkaus
Reactions: Lumihiutale_
Olen ensi kertaa raskaana, useamman vuoden odotuksen jälkeen. Kaikki on uutta ja kaipaisinkin vertaistukea "oireina" on ollut nipistelyä ja paineen tunnetta alavatsalla, tiheentynyt virtsaamisen tarve ja jotku tuoksut on muuttuneet hajuiksi laskettu aikani on 31.12 eli olen nyt rv 4+2, jotenkin kutisee että tammikuulle siirtyy jos sinne asti päästään
Ihan superpaljon onnea ❤ etenkin pitkään yrittäneiden plussaus lämmittää mieltä ihan hirveesti ❤ vaikka plussa tuntuis olevan se isoin helpotus, mutta äkkiä ne uudet stressinaiheet nostaa päätään 😅 mutta toivotaan että kaikki päästään nauttimaan tästä loppuvuodesta ja kohtaamaan uutta ensi vuonna 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Lauranen123
Ihan superpaljon onnea etenkin pitkään yrittäneiden plussaus lämmittää mieltä ihan hirveesti vaikka plussa tuntuis olevan se isoin helpotus, mutta äkkiä ne uudet stressinaiheet nostaa päätään mutta toivotaan että kaikki päästään nauttimaan tästä loppuvuodesta ja kohtaamaan uutta ensi vuonna
Kiitos ❣ on ollut vaikea uskoa todeksi, edes 3 virtsatestin ja verikokeen jälkeen 😅 on ollut aika tunteellista nää pari päivää ❤ toivotaan että onni jatkuu, meillä kaikilla 🙏❣
 
Varattiin yksityiselle uä 11.5, eka neuvola varattuna 20.5 miten aika lähtikin kulumaan super hitaasti..
Vaikka todellisuudessa toi pari viikkoa menee loppupeleissä nopeasti vaikkei siltä vielä tunnu 😅 Esikoisen kanssa odotin hirveästi neuvolakäyntejä, mutta nyt ne tuntuu vähän pakolliselle pahalle, sydänääniä mielelllään toki aina kuuntelee ❤
 
Luulen että mulla on dpo11, täyttä varmuutta ei oo päivästä toivon että pääsis kunnalliselle varhaisultraan kun kierto vielä pitkähkö ja ei päiväntarkka vieläkään esikoisen ja imetyksen jälkeen, ei tarttis ootella myöskään nt-ultraan asti täällä paineentunnetta alavatsalla ja väsyttää ja tukkoisuutta. Toki vasta olleella koronalla varmasti myös vaikutusta
Toivoisin kans varhaisultraa, kun tuo aiempi keskenmeno kummittelee ja sen jälkeen sai jonkun aikaa yrittääkin ennenkuin nyt onnistui, viime kierrossa oli myös kemiallinen. Mutta täällä taitaa päästä vain yksityiselle kun on kierto säännöllinen 😔 mutta kyllä ehkä aion mennä kuitenkin sitten vaikka sinne yksityiselle, saa mielenrauhaa 🙂
 
Olen ensi kertaa raskaana, useamman vuoden odotuksen jälkeen. Kaikki on uutta ja kaipaisinkin vertaistukea "oireina" on ollut nipistelyä ja paineen tunnetta alavatsalla, tiheentynyt virtsaamisen tarve ja jotku tuoksut on muuttuneet hajuiksi laskettu aikani on 31.12 eli olen nyt rv 4+2, jotenkin kutisee että tammikuulle siirtyy jos sinne asti päästään
Onnea paljon ❤ Mulla laskettu 2.1 niin jännään kanssa meneekö joulukuulle vai tammikuulle 🙂
 
  • Rakkaus
Reactions: Lauranen123
  • Rakkaus
Reactions: Äärirajoilla
Mä teen aina aivan liian aikaisin! Oon aloittanut jo dpo 8 paikkeilla aina testien kanssa Siinä toki on huonona puolena se, että viimekierron kemiallinenkin olisi mahdollisesti jäänyt huomaamatta ja surematta jos olisin odottanut alkaako menkat
Kyllä se koville otti itselläkin. Rinnat oli ja on edelleen aivan törkeen kipeet.

Menkkoja ennen ei oikeastaan ole mitään tuntemuksia niin jotenkin luotin että plussa on tultava. 😄 tarrasukkia kovin toivon.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Mä teen aina aivan liian aikaisin! Oon aloittanut jo dpo 8 paikkeilla aina testien kanssa Siinä toki on huonona puolena se, että viimekierron kemiallinenkin olisi mahdollisesti jäänyt huomaamatta ja surematta jos olisin odottanut alkaako menkat
Just tän takiahan niitä ei suositella tekemään "liian aikaisin", sitä vähän itsekin pelkään että olisi kyse siitä nyt 😅 mutta toivotaan että ei tänäänkään tuntemuksista huolimatta ala vuoto 😊 itse yritän malttaa keskiviikkoon seuraavan testin tekemistä että onko viivat vahvistuneet 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Ajattelin myös vielä loppuviikosta tehdä uuden testin.

Ja varhaisultraa olen myös jo ehtinyt miettimään mutta vielä harkinnassa, ja neuvolaankin pitäis jo kuulemma heti soittaa mutta en mä ole sitäkään vielä tehnyt. 😁 en jotenkin usko tätä vielä todeksi. Vessassa ravaan vähän väliä että joko vuotaa. 😂
 
Ajattelin myös vielä loppuviikosta tehdä uuden testin.

Ja varhaisultraa olen myös jo ehtinyt miettimään mutta vielä harkinnassa, ja neuvolaankin pitäis jo kuulemma heti soittaa mutta en mä ole sitäkään vielä tehnyt. en jotenkin usko tätä vielä todeksi. Vessassa ravaan vähän väliä että joko vuotaa.
Just katoin et eka neuvola on about rv 8-10 niin ei vielä hätää 😅 ens viikolla aattelin ite jos soittais ja kysyis samalla sitä varhaisultraa 🤔
 
Joo, niimpä. Meillä ei taideta edes kunnallisessa tehdä varhaisultraa,yksityisen kautta pitää sitten hakeutua.. parin viikon päästä sinne mahdollista saada aika. Silloin viikkoja 6+ jotain. 🤔

Monta asiaa pyörii mielessä. Ehkäpä nämä tästä alkaa ajan myötä tasoittuun. 😬
 
Täällä myös pitää yksityisen kautta varhaisultraa, toki en tiedä miten se menee jos on keskenmeno taustalla. Mutta luulen et yksityiselle 🙂 Oon nähnyt ihme unia nyt joka yö, kai se hormonitoiminta vaikuttaa myös niihin näemmä 😁
 
Täällä myös pitää yksityisen kautta varhaisultraa, toki en tiedä miten se menee jos on keskenmeno taustalla. Mutta luulen et yksityiselle Oon nähnyt ihme unia nyt joka yö, kai se hormonitoiminta vaikuttaa myös niihin näemmä
Mulla alkanut myös hirveesti hikoiluttaa öisin 😅

Mutta tänään kp34 (kierto ollut pitkähkö tänä vuonna) ja selvästi vahvistunut plussa 😊😊 en ihan (😅) malttanut keskiviikkoon, tein eilen ja tänään testin, vahvistunut ihan hurjasti 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Lumihiutale_
Väsymys on aivan jäätävä. Aamulla,päivällä, illalla ja yölläkin vielä nukuttaa. 😵💫

Nyt kun vielä töissä joutuu leikkiin maskin kanssa niin yökötys on ihan hirveetä. Muutaman kerran joutunut oksentaann.
Onko muilla mitään pahoinvointia vielä?
 

Yhteistyössä