Ei kun kaikki piti ostaa kaupasta. Koska siiderinkin voi itse sitten valmistaa tynnyrissä. Sekin vie vain vettä jnee jneeTää ykkönen juo varmaan hanavettä ja tekee smoothieta sen hedelmistä ja vedestä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kun kaikki piti ostaa kaupasta. Koska siiderinkin voi itse sitten valmistaa tynnyrissä. Sekin vie vain vettä jnee jneeTää ykkönen juo varmaan hanavettä ja tekee smoothieta sen hedelmistä ja vedestä?
Aijaa no sitten ykkönen vois ostaa appelsiinimehua.Ei kun kaikki piti ostaa kaupasta. Koska siiderinkin voi itse sitten valmistaa tynnyrissä. Sekin vie vain vettä jnee jnee
Nooh toi ykkönen valehtelee. Koska jokainen syö herkkuja viikon aikana. Ja onko juusto nyt niin kovin terveellistä? Mut joo kyl toi ukkönen olisi mun valinta ideaalissa tomaateista en niin tykkää. Ja jos ostan leipää on se ruisleipää. Harvoin enään ostanMun mielestä aidot ostoskorit voisi olla tälläiset:
1.
Kananmunia
Tonnikalaa
Maitoa
Juustoa
Tomaattia
Kurkkua
Raejuustoa
Kaurahiutaleita
Banaaneja
Omenia
Rusinoita
Punaisia linssejä
Broilerinrintaa (marinoimaton)
Basmatiriisiä
Porkkanoita
Perunoita
Täysjyväleipää
Margariinia
2.
Banaaneja
Suklaata
Tomaattia
Kurkkua
Hunajamarinoituja broilerinsuikaleita
Pakasteranskalaisia
Maitoa
Irtokarkkeja
Siideriä
Jauhelihaa
Spaghettia
Keksejä
Sipsejä
Ranskanleipää
Margariinia
Lauantaimakkaraa
Sokerista jugurttia
Henkilö numero 1 syö aamupalaksi keitettyjä munia tai kaurapuuroa tai kaura-banaani-smoothieta tai täysjyväleipää, margariinia ja juustoa.
Päivällä linssikeittoa tai riisiä ja broileria ja porkkanoita. Tai peruna-porkkanakeittoa sekä raejuustoa. Raejuusto voi olla välipalaa ja sitä voi syödä kaurapuuron kanssa.
Banaanit ja omenat on myös välipaloja ja rusinat makeannälkään. Tonnikalaa ja raejuustoa on myös hyvä syödä lisäksi.
Voi tehdä tomaatti-kurkku-tonnikalasalaattia. Siihen voi laittaa raejuustoa päälle. Tai juustoa.
Henkilö numero 2:
Aamupalaksi ranskanleipää lauantaimakkaralla ja margariinilla ja sokerijugurttia ja banaania. Päivällä ranskalaisia ja hunajamarinoitua broileria. Tai jauhelihakastiketta ja spaghettia taikka ranskalaisia ja lauantaimakkaraa ja kurkkua ja tomaattia.
Välipalaksi (noin 4 välipalaa päivässä) syö karkkia, suklaata, keksejä, sipsejä ja hörppii siideriä. Sokerijugurttiakin voi syödä aina kun nälkä iskee.
Kumman ostoskori on halvempi?
Mä itte ostaisin omena mehua. Harvoin ostan kyl mehua. Mut välillä ostan smmothieita piisi enemmänkin ne on ihan hyviä. Juotko sä smoothieita?Aijaa no sitten ykkönen vois ostaa appelsiinimehua.
Tuossa ei ollut varmasti kummankaan viikon kaikki ruoat vaikka he asuisivatkin yksin. Riippuu määristä mutta ehkä siinä oli 3-4 päivän ruoat? Ykkönen ostaa varmaan silloin tällöin levyn Fazerin sinistä ja nakertelee sitä lauantaisi. Mutta yksi levy riittää neljäksi viikoksi, siksi suklaata ei löydy jokaisesta ostoskorista.Nooh toi ykkönen valehtelee. Koska jokainen syö herkkuja viikon aikana. Ja onko juusto nyt niin kovin terveellistä? Mut joo kyl toi ukkönen olisi mun valinta ideaalissa tomaateista en niin tykkää. Ja jos ostan leipää on se ruisleipää. Harvoin enään ostan
No mulla on vähän sekasin tota ykköstä ja kakkosts. Mut ei mulla säily suklaa kuin max kakspäivää. Ei ole siinä asiassa itsehillintää. Mut en kyl joka päivä osta herkkui. Harvemmin. Mut joo kaljaa kun juon ni sitä menee sit 16-30 tölkkiä illassa. Enkat oli 36 hitto pitäisi ostaa se blenderi paljon sellainen maksaa? Jos pystyisi sillä alottaa aamupalan syönnin. Ku mulla ruokarytmi sekaisin ollut aina.Tuossa ei ollut varmasti kummankaan viikon kaikki ruoat vaikka he asuisivatkin yksin. Riippuu määristä mutta ehkä siinä oli 3-4 päivän ruoat? Ykkönen ostaa varmaan silloin tällöin levyn Fazerin sinistä ja nakertelee sitä lauantaisi. Mutta yksi levy riittää neljäksi viikoksi, siksi suklaata ei löydy jokaisesta ostoskorista.
Kakkosella on aina karkkia, suklaata, pullaa, kakkua, keksiä, sipsiä ostoskorissa sillä hän syö niitä joka ainoa päivä.
Minä olen ajatellut että juusto on terveellistä. Viipale päivässä ja saa vähän proteiinia ja kalsiumia.
Joskus teen minäkin smoothieta. Tänään aamulla tein juuri maidosta, banaanista ja kaurahiutaleista. Se oli aamupala maitokahvin kanssa eikä tullut nälkä ennen päiväruokaa vaikka olin uimassa.
Ei maksa kun ostaa vain sen eikä mitään muuta.terveellinen ruoka maksaa liikaa
En juo alkoholia.Mut et laittanut tohon ykköseen juomaa ollenkaan. Smmothiet maksaa 4-5e yks pikkunen siideri 2.50e
Se oli esimerkki. En osta herkkuja tai alkoholia.Ei se noin mene. Molemmissa koreissa pitää olla samanverran tuotteita!
1. Kasviksia
hedelmiä
perunoita
pihvi
margariini
leipä
jogurtti
viili
2. Perunoita
makkara
margariini
leipä
vanukasta
sipsejä
suklaata
siideriä
Kumpi on halvempi?
Etkö ole koskaan juonnut?En juo alkoholia.
Miten niin? Ei köyhällä tietenkään oleEi se noin mene. Molemmissa koreissa pitää olla samanverran tuotteita!
Hedelmien hiilarit liikaa?Tää ykkönen juo varmaan hanavettä ja tekee smoothieta sen hedelmistä ja vedestä?
Ja poimii itse marjat pakasteeseen, ei tarvi hedelmiä.Ei maksa kun ostaa vain sen eikä mitään muuta.