Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juu mut erota toisistaan käsitteet flunssa ja vilustuminen.

Vaikka sitä asuis korvessa vastarakennetussa, hyvän sisäilman hirsitalossa eikä ois nähny ketään 1 viikkoon, voi vilustuttaa itsensä, jos vaikka kekkuloi joku ilta liian vähissä vaatteissa. Mutta vilustumisen oireet menevät 1-2 päivässä ohi.

Flunssa taas tulee joltain ihmiseltä, MUTTA kylmettyminen alentaa vastustuskykyä jolloin se flunssapöpö villiintyy herkemmin.
Ja flunssan kesto on 14 päivää (voi olla lyhkäsempiäki).
Jahans, vai silviissi sitte...

Oli. Lispetti
Sovitte ne riitanne, että mä saan nukkua rauhassa taikka muuten...
Eivätköhän nuo tunnelmat tuosta pikku hiljaa tasaannu. Kunnes sitten postaan "väärän" aasialaiskuvan tai Lissu erehtyy peukuttamaan joitakin Putinin (tai hänen trolliensa) uusia hölmöilyjä.

Mutta ihan oikeana sovinnon eleenä kerron, että en aio laittaa palstalle paria Ukrainasta vihdoinkin saamaani kuvaa. Tämä tiedoksi, @Lispetti Oikeasti todella raakoja, mode ne kuitenkin poistaisi. Näytin niitä puolitutulle toimittajalla ja hänkin totesi, ettei Suomessa tuollaisia julkaise kukaan.

• Vau!
Reactions: Lispetti
Mutta ihan oikeana sovinnon eleenä kerron, että en aio laittaa palstalle paria Ukrainasta saamaani kuvaa. Tämä tiedoksi, @Lispetti Oikeasti todella raakoja, mode ne kuitenkin poistaisi. Näytin niitä puolitutulle toimittajalla ja hänkin totesi, ettei Suomessa tuollaisia julkaise kukaan.
Mä törmään niihin jatkuvasti twitterissä, samoin kuin videoihin ja joka kerta huutoitkua kun en voi ymmärtää tätä pahuutta. Niin ja mulla ne twitterin videot aukeaa itekseen, en siis katsomalla halua katsoa niitä:(

• Surullinen
Reactions: Lispetti ja m1es
Eivätköhän nuo tunnelmat tuosta pikku hiljaa tasaannu. Kunnes sitten postaan "väärän" aasialaiskuvan tai Lissu erehtyy peukuttamaan joitakin Putinin (tai hänen trolliensa) uusia hölmöilyjä.

Mutta ihan oikeana sovinnon eleenä kerron, että en aio laittaa palstalle paria Ukrainasta vihdoinkin saamaani kuvaa. Tämä tiedoksi, @Lispetti Oikeasti todella raakoja, mode ne kuitenkin poistaisi. Näytin niitä puolitutulle toimittajalla ja hänkin totesi, ettei Suomessa tuollaisia julkaise kukaan.
Se tekee pahaa jälkeä, kun ohjus posahtaa vierellä. Jää pelkkä perse tai jalka jäljelle. En kyllä ymmärrä mihin ne housutkin hävis... Sota on kamalaa

• Surullinen
Reactions: m1es ja Elena777
Nii vitsailut sikseen. Juo paljon ja syö jotain suolapitoistakin. Ota kuumelääkettä ja unta palloon
Ei mulla ole mtn lääkettä, paitti tramalia...otin yhden sellasen lihassäryn takia ja tässä oottelen sen vaikutuksen alkamista, että pääsen nukkumaan.
Vettä menee paljon, mutta ei tee mieli syödä mitään.

• Surullinen
Reactions: KalaMies
Ei mulla ole mtn lääkettä, paitti tramalia...otin yhden sellasen lihassäryn takia ja tässä oottelen sen vaikutuksen alkamista, että pääsen nukkumaan.
Vettä menee paljon, mutta ei tee mieli syödä mitään.
No just. Olet vähän huonosti varautunut... Tosin mä olen aina varautunut. Rippileirilläkin sain antaa tytöille panadolia ja niiden loppujuhlissa panodiilia.

Romanttisella?

Korona kuiskasi Ellun korvaan tukahtuneella äänellä: "Minä kaipaan sinua, haluan sut kokonaan." Ellu tunsi, kuinka lämmin aalto valtasi koko kehonsa ja hänen silmänsä kostuivat, hengityksensä tiheni.
Korona kaatoi hellästi Ellun vuoteelle...
Mutta siihen se sitten jäikin, koska Kaiku jostakin pimeydestä huusi: "Älä usko sitä, se on vain yhdenyön flunssa!"

Mutta siihen se sitten jäikin, koska Kaiku jostakin pimeydestä huusi: "Älä usko sitä, se on vain yhdenyön flunssa!"
Korona mutisi vuoteella hiljaa Ellulle: On ihmisiä jotka pelkäävät minua, koska saan heidät todella, todella kuumiksi. Jotkut käyvät jopa piikillä pelätessään minua. Mutta kenen nyt tarvitsisi pelätä 150 cm pitkää tsainamiehen ruippanaa olemusta Wuhanista? Niinpä. Eikä mikään piikki estä minun, kröhöm, piikkiäni.

Mutta minun täytyy kertoa Ellu sinulle yksi asia: olen käynyt satojatuhansia naisia Suomessa läpi. Käynneistäni on jopa rekisteröity. Haittaaks se?

Yhteistyössä