Oli. LispettiOliko tuo nainen mahdollisesti palstamamma, joka oli kiihottanut itsensä agressioon aasialaiskuvan takia?
Sovitte ne riitanne, että mä saan nukkua rauhassa taikka muuten...
Oli. LispettiOliko tuo nainen mahdollisesti palstamamma, joka oli kiihottanut itsensä agressioon aasialaiskuvan takia?
Juu, en mäkään tykänny kun tuli valtaan ja kuulin KGB-taustasta. Mutta jaksoi jotenki pysyä rauhanomaisena pitkään.Vanhana kgb agenttina osaa näytellä hyvin jopa vuosia, mä taas uskon niinkuin Niinistö sanoi ''naamiot on otettu pois kasvoilta''.
Naamiot pois kasvoilta = illu-globalistin kommentti...Vanhana kgb agenttina osaa näytellä hyvin jopa vuosia, mä taas uskon niinkuin Niinistö sanoi ''naamiot on otettu pois kasvoilta''.
Kuuluuko siis Elenakin valittujen joukkoonNaamiot pois kasvoilta = illu-globalistin kommentti...
Jahans, vai silviissi sitte...Juu mut erota toisistaan käsitteet flunssa ja vilustuminen.
Vaikka sitä asuis korvessa vastarakennetussa, hyvän sisäilman hirsitalossa eikä ois nähny ketään 1 viikkoon, voi vilustuttaa itsensä, jos vaikka kekkuloi joku ilta liian vähissä vaatteissa. Mutta vilustumisen oireet menevät 1-2 päivässä ohi.
Flunssa taas tulee joltain ihmiseltä, MUTTA kylmettyminen alentaa vastustuskykyä jolloin se flunssapöpö villiintyy herkemmin.
Ja flunssan kesto on 14 päivää (voi olla lyhkäsempiäki).
Jep. Vähän Li Anderssonin näköinen kasvoista...Tuon älyvapaa ilme paljastaa että korvien välissä humisee pohjatuuli...
Korona pääsi penetroitumaan keuhkokudoksiisi ja hipelöi keuhkorakkuloitasiJaaha, nyt on taas se vaihe kuumeessa, että hengityskin tuntuu kuumalta...tää on jopa ilkeempi tunne kuin palelu.
Eivätköhän nuo tunnelmat tuosta pikku hiljaa tasaannu. Kunnes sitten postaan "väärän" aasialaiskuvan tai Lissu erehtyy peukuttamaan joitakin Putinin (tai hänen trolliensa) uusia hölmöilyjä.Oli. Lispetti
Sovitte ne riitanne, että mä saan nukkua rauhassa taikka muuten...
Nii vitsailut sikseen. Juo paljon ja syö jotain suolapitoistakin. Ota kuumelääkettä ja unta palloonJaaha, nyt on taas se vaihe kuumeessa, että hengityskin tuntuu kuumalta...tää on jopa ilkeempi tunne kuin palelu.
Miten sä teit tuosta jonkun seksiversion?Korona pääsi penetroitumaan keuhkokudoksiisi ja hipelöi keuhkorakkuloitasi
Mä törmään niihin jatkuvasti twitterissä, samoin kuin videoihin ja joka kerta huutoitkua kun en voi ymmärtää tätä pahuutta. Niin ja mulla ne twitterin videot aukeaa itekseen, en siis katsomalla halua katsoa niitäMutta ihan oikeana sovinnon eleenä kerron, että en aio laittaa palstalle paria Ukrainasta saamaani kuvaa. Tämä tiedoksi, @Lispetti Oikeasti todella raakoja, mode ne kuitenkin poistaisi. Näytin niitä puolitutulle toimittajalla ja hänkin totesi, ettei Suomessa tuollaisia julkaise kukaan.
Se tekee pahaa jälkeä, kun ohjus posahtaa vierellä. Jää pelkkä perse tai jalka jäljelle. En kyllä ymmärrä mihin ne housutkin hävis... Sota on kamalaaEivätköhän nuo tunnelmat tuosta pikku hiljaa tasaannu. Kunnes sitten postaan "väärän" aasialaiskuvan tai Lissu erehtyy peukuttamaan joitakin Putinin (tai hänen trolliensa) uusia hölmöilyjä.
Mutta ihan oikeana sovinnon eleenä kerron, että en aio laittaa palstalle paria Ukrainasta vihdoinkin saamaani kuvaa. Tämä tiedoksi, @Lispetti Oikeasti todella raakoja, mode ne kuitenkin poistaisi. Näytin niitä puolitutulle toimittajalla ja hänkin totesi, ettei Suomessa tuollaisia julkaise kukaan.
Olen romanttisella tuulellaMiten sä teit tuosta jonkun seksiversion?
Ei mulla ole mtn lääkettä, paitti tramalia...otin yhden sellasen lihassäryn takia ja tässä oottelen sen vaikutuksen alkamista, että pääsen nukkumaan.Nii vitsailut sikseen. Juo paljon ja syö jotain suolapitoistakin. Ota kuumelääkettä ja unta palloon
Kun nainen kertoo hengittävänsä kuumasti, on sillä heti (positiivinen) vaikutus, vaikka tilanne ei suoraan seksiin liittyisikään.Miten sä teit tuosta jonkun seksiversion?
No just. Olet vähän huonosti varautunut... Tosin mä olen aina varautunut. Rippileirilläkin sain antaa tytöille panadolia ja niiden loppujuhlissa panodiilia.Ei mulla ole mtn lääkettä, paitti tramalia...otin yhden sellasen lihassäryn takia ja tässä oottelen sen vaikutuksen alkamista, että pääsen nukkumaan.
Vettä menee paljon, mutta ei tee mieli syödä mitään.
Kuumeinen nainen tuntuu todella hyvältäKun nainen kertoo hengittävänsä kuumasti, on sillä heti (positiivinen) vaikutus, vaikka tilanne ei suoraan seksiin liittyisikään.
Niin olen, myönnän*myöntää*No just. Olet vähän huonosti varautunut... Tosin mä olen aina varautunut. Rippileirilläkin sain antaa tytöille panadolia ja niiden loppujuhlissa panodiilia.
Romanttisella?Olen romanttisella tuulella
Mutta siihen se sitten jäikin, koska Kaiku jostakin pimeydestä huusi: "Älä usko sitä, se on vain yhdenyön flunssa!"Romanttisella?
Korona kuiskasi Ellun korvaan tukahtuneella äänellä: "Minä kaipaan sinua, haluan sut kokonaan." Ellu tunsi, kuinka lämmin aalto valtasi koko kehonsa ja hänen silmänsä kostuivat, hengityksensä tiheni.
Korona kaatoi hellästi Ellun vuoteelle...
Olitko siellä "isosena" ohjaamassa uskon saloihin...No just. Olet vähän huonosti varautunut... Tosin mä olen aina varautunut. Rippileirilläkin sain antaa tytöille panadolia ja niiden loppujuhlissa panodiilia.
Korona mutisi vuoteella hiljaa Ellulle: On ihmisiä jotka pelkäävät minua, koska saan heidät todella, todella kuumiksi. Jotkut käyvät jopa piikillä pelätessään minua. Mutta kenen nyt tarvitsisi pelätä 150 cm pitkää tsainamiehen ruippanaa olemusta Wuhanista? Niinpä. Eikä mikään piikki estä minun, kröhöm, piikkiäni.Mutta siihen se sitten jäikin, koska Kaiku jostakin pimeydestä huusi: "Älä usko sitä, se on vain yhdenyön flunssa!"
Haittaa, sulla voi olla Wuhanilainen hyppykuppa.Haittaks se?
Ihan leiriläisenä.Olitko siellä "isosena" ohjaamassa uskon saloihin...