Ä-ä! Teet sen, mitä inhoan!
Siis toi, että laitetaan toisten päähän ajatuksia tai mielipiteitä. Suuri osa.
Se vääristää. Joojoo, on tehty kyselyitä ja tutkimuksia. Mutta väitän, että niidenkin tulos on vääristynyt. Maailmassa on liikaa niitä, sekä ihmisiä että tahoja, jotka kertovat, mitä pitäisi olla, miltä näyttää. -Ja siis samalla niit, jotka eivät uskalla sanoa haluavansa lihavan naisen, miehen jolla on isot manboobsit, kääpiön (joku muuten jossain sanoikin ja mikä kohu siitä syntyikään). Niitä, joiden mielestä iso nainen ois upea mutta eivät voi sanoa ääneen koska mielikuva siitä saa ajattelemaan miehen haluavan olla tossun alla.
Netti todella mahdollistaa sen, että jokainen voi sanoa mielipiteensä. Mutta ilmeisesti sinäkin muistat muiden mielipiteistä parhaiten ne, jotka olivat omaasi vastaan. Mä kun keksin palstalta vain kaksi naista, jotka ovat paheksuneet sitä että sä ihannoit pieniä, siroja naisia. Ja tottapuhuen ei sekään edes ole niin. Ainakin toinen paheksuu enemmänkin ajatusta, että se pidät lapsen näköisistä naisista. Koko ei ole oleellinen.
Ja vielä toi geenijuttu. Siihenkin on älytöntä vedota, koska ei nykynainen tarvitse suojelijaa tai talonrakentajaa. ei edes metsästäjää. Ja jos silleen ajatellaan, niin mun mies on ainakin kakskytkiloa liian iso. Kevyempänä kykenisi enempään.
Samoin, mitä mies, joka ei halua siittää, elatusmaksujen pelossa, hyötyy hedelmällisen näköisestä, leveälanteisesta naisesta? Siinäkin olet muuten väärässä, että siro ei oo se geeniperimän mukainen halun kohde vaan rehevämpi, rintavarustukseltaankin enemmän maidontuottaja. Sun ihainnoima nainen EI ole se paras synnyttäjä vaan ennemminkin se, jota kukaan toinen ei vielä ole ehtinyt korkata ja näin siis viestii sisäisestä epävarmuudestasi. Eiks? Vai ei?
Äläkä oikeasti ota tota viimeistä tosissaan. Haluan vain ravistella kaikkia ajattelemaan ihan itse. Ja tajuamaan se, että on ihan turha vängätä siitä mitä muut haluavat ku oikeasti vain se oma halu ratkaisee ja lopulta suurin osa kuitenkin päätyy yhteen vain yhden kanssa kerrallaan. Jokaiselle siis tavallaan löytyy ottaja. -Jos vain ulkonäöstä puhutaan.