Mut etkö sie sanonut viimevuonna et tänä vuonna aiot rakastua tulisesti ?Ei meistä tullut enää mitään. Päätin että se oli siinä, kaikilta osin. Mitään en kadu, oli aika-ajoin parasta aikaa ikinä ja opin paljon itsestäni.
Mut etkö sie sanonut viimevuonna et tänä vuonna aiot rakastua tulisesti ?Ei meistä tullut enää mitään. Päätin että se oli siinä, kaikilta osin. Mitään en kadu, oli aika-ajoin parasta aikaa ikinä ja opin paljon itsestäni.
Läpeensä luontoihminen ja isänmaallinen sellanen vieläpä.Eläinkuiskaaja!
Cityötökötpä eivät välitä vaikka huutais kurkkusuorana, ne olla möllöttää kuin ei mitään. Ne ovat nähneet ja kuulleet yhtä sun toista.Liikutko siellä metsässä kuin itsekseen sönköttävä Kassi-Alma? Jätä koira kotiin, pidä suusi supussa ja opettele liikkumaan sulavasti - näet eläimiä lähes aina kun menet metsään. Jos lapsia on mukana, voi heidätkin opettaa tarkkailemaan luontoa huutamisen sijaan.
Oon rakastunut tulisesti sinkkuuteen.Mut etkö sie sanonut viimevuonna et tänä vuonna aiot rakastua tulisesti ?
mitä sie nainen pelkäät oikeinOon rakastunut tulisesti sinkkuuteen.
Mitenni?mitä sie nainen pelkäät oikein
ku sulla oli scream face hymiöMitenni?
tiiä häntä tuosta kuiskaamisesta mutta olis tosiaan outoa puhua luonnossa isolla äänelläCityötökötpä eivät välitä vaikka huutais kurkkusuorana, ne olla möllöttää kuin ei mitään. Ne ovat nähneet ja kuulleet yhtä sun toista.
Kun päästään kunnon metsään niin siellä pietään suut supussa ja ladataan akkuja, mutta toki marjastuksen ja sienestyksen lomassa höpötellään.
Mutta, ootteko huomanneet semmosta, että kunnon metsissä ihan automaationa alkaa kuiskaamaan jos on yleensä edes pakko puhua?
Koska jotenkin ajattelin aikoinaan, että ilman parisuhdetta olisin yksinäinen, tai että en tykkäisi olla yksin sinkkuna. Suorastaan kammoksuin sinkkuelämää.ku sulla oli scream face hymiö
Katsopas kun koirien kytkentäaikaan ja sen jälkeenkin karhut on hereillä, ja täälläpäin on ainaki 1 karhu.Liikutko siellä metsässä kuin itsekseen sönköttävä Kassi-Alma? Jätä koira kotiin, pidä suusi supussa ja opettele liikkumaan sulavasti - näet eläimiä lähes aina kun menet metsään. Jos lapsia on mukana, voi heidätkin opettaa tarkkailemaan luontoa huutamisen sijaan.
Ei yritetty uusiks.Miks uusin yritys karviksen kanssa meni pilalle? Rupesko taas vetää kokaa nokkaan.
Häh. Mun mielestä sanoit joskus, että yrittäisitte uusiksi? Ymärsinkö väärin vai oliko jotain semmoista?Ei yritetty uusiks.
Ei oo vetäny mitään nokkaa.
Kaksi joulua ollaan jo menty erossa.Häh. Mun mielestä sanoit joskus, että yrittäisitte uusiksi? Ymärsinkö väärin vai oliko jotain semmoista?
Ja tuo "kokaa nokkaan" nyt oli ylipäätään siitä, että olet maininnut että hänellä on "päihdeongelma". Oliko tämäkin väärin ymmärretty? Itehän olet antanut ymmärtää, että kaikki huumeet ovat osapuilleen "saatanasta" joten kai se on sama onko se huume mari, liima, koka, piri mitä näitä on....
Se että näen hyviä vetoja tai ominaisuuksia ihmisissä niin siitä on hyvin pitkä matka arvostukseen.Arvostatko vieläkin näitä poliitikkoja, joita aiemmin olet täällä kehunut:
1) Trump
2) Putin
3) Ano Turtiainen
4) Laura Huhtasaari
5) Teuvo Hakkarainen
Niin se aika lentää. Mutta olen kyllä vakuuttunut, että mainitsit että jotain puheita teillä on ollut tässä ihan muutaman kuukauden sisään.Kaksi joulua ollaan jo menty erossa.
Kiitos selvennyksestä, mutta että muille ei jää sellaista vaikutelmaa, että olisi ollut joku kokkelinokka niin kerroin että ei ole.
Addiktio kyllä vaivasi mutta en halua tässä eritellä sen kummemmin ja toivon tämän olevan ihan okei.
Viestittelyä oli ja toiveita, ei sen kummempaa. Olen päästänyt totaalisesti irti ideasta, että me koskaan palattaisi yhteen tai jopa siitä että oltaisi ystäviä.Niin se aika lentää. Mutta olen kyllä vakuuttunut, että mainitsit että jotain puheita teillä on ollut tässä ihan muutaman kuukauden sisään.
Ja ymmärrän, että et haluu tarkemmin määritellä, että mikä addiktio vaivasi (ja ilmeisesti vaivaa). Siis kiinnostaisi kyllä, koska tuntuu niin kummalliselta että miten se voi olla niin mahdoton asia taistella sitä vastaan. Addiktioistakin voi päästä eroon, mutta ilmeisesti koet, että ainakin kaikki sun keinot on käytetty. Tai sitten aattelet, että jos ei ite halua ja pääse eroon, niin sitten saa olla...
Suurien asioiden äärellä tongin perusteellisesti.Ootko koskaan pohtinut sitä vaihtoehtoa, että se oletkin sinä, joka olisi aivopesty. Ja että juuri sinun erilainen ajattelusi olisikin pääosin tarkoituksella syötettyä pajunköyttä?
En saanut ilmoitusta vaikka olen merkinnyt ketjun.Onpas tää ketju tippunut alas. Tänne nää lissuttelut hei!
Kolme. Yks pitää polttimosta kii ja kaks pyörittää äijjää?Montako venäläistä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
Kiitos tiedosta. En tiennyt itse niin siksi kysyin.Kolme. Yks pitää polttimosta kii ja kaks pyörittää äijjää?