V
vierailija
Vieras
Ei mene. Eläimet on mun perheenjäseniä, ne pelastan ensin. Sitten autan naapurin lapsia.Ihminen menee lemmikin edelle, myös naapurin lapset menee oman lemmikin edelle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mene. Eläimet on mun perheenjäseniä, ne pelastan ensin. Sitten autan naapurin lapsia.Ihminen menee lemmikin edelle, myös naapurin lapset menee oman lemmikin edelle
vaihda jo levyäTuo sun persekärpänen on ihan in löööv, seurailee sua kun pieni koiranpentu ja hakee sulta huomiota. Aaaiku söpööö!
varsinkaan sisäkissan omistajia on turha yrittää voittaa väittelyssä. ne väittelee silloinkin kun kyse on jostain asiasta jota kysee, mutta väittelee ne siltiKahta asiaa et väittelyssä voi voittaa a) lemmikin omistajia b) Sitä ei o vielä keskitty, kerron sitte kun joku löytyy
Ja entäs ne mun lähes nelkyt haikkua, mihis ne mahtuu. Kai niille kuiteski siä paikka on, koska niitä voidaan hätätilassa vaikka syödä.mulla on 3 hevosta, 9 lammasta , kukko ja 4 kanaa
totta nekin mahtuu pommariin?
Tuo sun persekärpänen on ihan in löööv, seurailee sua kun pieni koiranpentu ja hakee sulta huomiota. Aaaiku söpööö!
haikkua?Ja entäs ne mun lähes nelkyt haikkua, mihis ne mahtuu. Kai niille kuiteski siä paikka on, koska niitä voidaan hätätilassa vaikka syödä.
Ja entäs ne mun lähes nelkyt haikkua, mihis ne mahtuu. Kai niille kuiteski siä paikka on, koska niitä voidaan hätätilassa vaikka syödä.
Mikä on haikku?
ammattitrollin työstä
ei. teikäläisen työajat ja horinat kyllä on silkkaa ammattitrollausta.Aaa.... ovatko kaikki, jotka eivät jaa näkemyksiäsi, ammattitrolleja?
ei. teikäläisen työajat ja horinat kyllä on silkkaa ammattitrollausta.
Ei kun ylämaanlehmähaikkua?
=haikalaa???
sinä kai sen paremmin tiedätEli koet ainoastaan minut ammattitrollaajaksi. Maksetaanko minulle siitä vai teenkö sitä omaksi ilokseni?
Anteeksi, yritän parantaa tapani.kyllä taas todistit tylsät luistimesi
samoin kuin peukuttaneet mustat
vain julmuri haluaa jättää lapsensa kuolemaan ja itse menee suojaan
sairas mieli vielä vitsaileekin sillä
Mä en väittele*väittelee vastaan*varsinkaan sisäkissan omistajia on turha yrittää voittaa väittelyssä. ne väittelee silloinkin kun kyse on jostain asiasta jota kysee, mutta väittelee ne silti