eläimet, siinä yksi sodasta kärsivä ryhmä

Meinaat, että bunkkerit on mitoitettu ihmisille lemmikkeineen?
Ja mikäli astmalääkitys ei ole tuttu, se on paljon muutakin kuin avaava suihke. Harvemmin kukaan kantaa mukanaan koko lääkearsenaaliaan ja toiseksi, lääkkeen saatavuus voisi olla asteen haasteellista sota- aikana?
Mulla on diagnosoitu astetta hankalampi astma, joten pien aina piippuja mukana ja katon etteivät ole vajaita niinkuin omistajansa on

• Haha
Reactions: AivanSama
2 Kaikki ylimääräise ruokittavat ja lääkittävät lopetetaan. Jos jollakin on koira, hevonen tai joku muu eläin, joka kelpaa johonkin palvelutehtävään, se otetaan siihen, olipa sen eläimen vakinaisen olinpaikan ja työtehtävän välillä kuinka pitkä matka hyvänsä.
Ja tämä oli siis virallista tietoa, ei suinkaan minun mielipidettäni.
Tätäkin vaihtoehtoa olen miettinyt ja oikeastaan ihan puhtaasti eläimen kannalta.
Eläimellä on moninkertaisesti parempi kuulo, joten voisi kuvitella miten traumatisoivaa jatkuvat metelit ympärillä olisi ja aitoa rakkautta lemmikkiään kohtaan tuollasessa tilanteessa olisi voima päästää irti.

Eläimiä ei voi viedä mukana bunkkereihin jos siellä on allergisia ihmisiä.
Jotkut voivat saada vakaviakin oireita. Ei niitä astmapiippuja tai epipenejä ole tarkoitettu valitettavasti tuhlattavaksi tuohon tarkoitukseen. Miettikää nyt joku lapsi hengenahdistuksen kourissa eläimen vuoksi - eikä lääkkeitä!
Perheenjäsenistä täytyy joskus luopua allergian vuoksi, mutta usein ne silloin sijoitetaan.
Nyt hommaamaan kummeja eläimille.

Itsekin olen hyvin eläinrakas ja mulla on aina ollut eläimiä.
Tänään vasta ekan kerran elämässä käytiin keskustelua, että mihin eläimet menee jos Suomessakin alkaa sota.

Miksi ne eläimet on niin paha juttu kun tupakoidakin saa joka s-tanan paikassa, varmaan siellä bunkkerissakin sitten ja moni saa siitä tupakan savustakin migreenin tai astmakohtauksen

Jotkut voivat saada vakaviakin oireita. Ei niitä astmapiippuja tai epipenejä ole tarkoitettu valitettavasti tuhlattavaksi tuohon tarkoitukseen. Miettikää nyt joku lapsi hengenahdistuksen kourissa eläimen vuoksi - eikä lääkkeitä!
Perheenjäsenistä täytyy joskus luopua allergian vuoksi, mutta usein ne silloin sijoitetaan.

Tänään vasta ekan kerran elämässä käytiin keskustelua, että mihin eläimet menee jos Suomessakin alkaa sota.
Astmalääkkeitä käytän päivittäin, ja avaavaa lääkettä joudun käyttämään pahimmillaan useita kertoja viikossa ympäristön allergeenien takia, eli sikäli ihan se ja sama ainakin minulle; ei tässä normaalissa kaupunkiympäristössäkään astmaatikkoja kukaan viitsi huomioida.

• Surullinen
Reactions: Elena777
vaikka näin, kun en halua että lemmikit ja muut joutuu sen pedon suuhub ja kiduttamaksi. sehän ei edes tapa salistaan vaan alkaa syömään sitä elävältä
200 miljoonaa vuotta on tapahtunut noin, etkä ole tehnyt mitään asialle 🙄

taas auot päätäsi asioista joista et ymmärrä mittään

kissasi toimii samoin
se räppää hiirtä sen verran ettei se karkaa ja sitten se kiduttaa sitä heittelemällä ilmaan ja lopuksi TAPPAA

Voisitko linkata näihin juttuihin.
y1esjQ.webp

No kun yritin aikaisemmin sanoa, että elukat eivät ole niin tärkeitä niin sain nuhteita siitä. Nyt saan moitteota, kun antaisin lemmikeille turvan
Kahta asiaa et väittelyssä voi voittaa a) lemmikin omistajia b) Sitä ei o vielä keskitty, kerron sitte kun joku löytyy:sneaky:

• Tykkää
Reactions: Algoma
Mulla on vielä varalla se toinenkin suihke, ei nyt aina kun lähen kotoa ulos, mutta riisin aikana tilanne olisi toinen.

En ole itse koskaan pitänyt kortisonisuihketta mukana, mutta joo, tosiaan sitäkin ehkä pitäisi mukana, jos tilanne vaatisi. Tosin oikein huonolla ajoituksella sulla on lääkkeet vain kahdeksi viikoksi.... koska kela ja aiemmin niitä ei saa...

• Tykkää
Reactions: Elena777

Ai sinäkin olet tällainen kamala eläintenviihaja ja kiduttaja :ROFLMAO:

• Haha
Reactions: Lispetti
En ole itse koskaan pitänyt kortisonisuihketta mukana, mutta joo, tosiaan sitäkin ehkä pitäisi mukana, jos tilanne vaatisi. Tosin oikein huonolla ajoituksella sulla on lääkkeet vain kahdeksi viikoksi.... koska kela ja aiemmin niitä ei saa...
Mulla on kortisoni ja pitkävaikutteinen avaava samassa piipussa ja kulkee mukana aina koska sitä otan jos tulee hengenahdistusta. Toimii paljon paremmin kuin joku ventoline.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä