KYSY LISPETILTÄ

vierailija
Tää ketju meni kyllä ihan naurettavaksi, ei asiaa yhtään. Mutta koitetaanpa palata asiaan.

Voin suoraan sanoa, että olen ollut pidempään äimän käkenä kun olen sinun juttuja lukenut. Olisi niin monta aihetta, jossa en käsitä alkuunkaan sinun mielipiteitä. Ihmettelen aidosti, miten ihmisestä tulee tuollainen, Mutta tämä ei suinkaan ole kysymykseni sinulle, se jättää vastaajalle liikaa valtaa.

Laittelen kysymyksiä myöhemmin, odotan että tämä ketju muuttuu ns. "asialliseksi". Ekat kolme sivua on aivan turhia.
 
Tää ketju meni kyllä ihan naurettavaksi, ei asiaa yhtään. Mutta koitetaanpa palata asiaan.

Voin suoraan sanoa, että olen ollut pidempään äimän käkenä kun olen sinun juttuja lukenut. Olisi niin monta aihetta, jossa en käsitä alkuunkaan sinun mielipiteitä. Ihmettelen aidosti, miten ihmisestä tulee tuollainen, Mutta tämä ei suinkaan ole kysymykseni sinulle, se jättää vastaajalle liikaa valtaa.

Laittelen kysymyksiä myöhemmin, odotan että tämä ketju muuttuu ns. "asialliseksi". Ekat kolme sivua on aivan turhia.

Tuohan on hieno asia, että vaivaudut kysyä ja selvittää.👍
Kuulluksi tuleminen ja ymmärtäminen on yleensä tärkeää normaali ihmiselle. :)
 
vierailijamies
Korholalle iso sydän!

Laitetaampa vielä hänen kunniaks toinenkin loistava YT kanava.
Ukot oli tässä ihan lääh:

Kyllä ❤
Hyvät mielipiteet pakkorokotukset/oikeus omaan koskemattomuuteen ja Convoymiekkarissa myös. Hän totesi valtamedian valehdelleen, että siellä on vihaisia öykkäreitä. Hän näki koko tapahtuman, ja näki vain iloisia ihmisiä, oli runsaan vaatetuksen takia tunnistamaton yleisölle
 
vierailija
Kyllä
Hyvät mielipiteet pakkorokotukset/oikeus omaan koskemattomuuteen ja Convoymiekkarissa myös. Hän totesi valtamedian valehdelleen, että siellä on vihaisia öykkäreitä. Hän näki koko tapahtuman, ja näki vain iloisia ihmisiä, oli runsaan vaatetuksen takia tunnistamaton yleisölle
Nyt se tämän palstan pahin trolli alkoi taas vastailla itselleen.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei pidä paikkaansa
olen joissain asioissa samaa mieltä lissun kanssa, mutta tuomitsen täysin ja olen hyvin järkyttynyt hänen putin/venäjän politiikan myönteisyydestään

kirjoitin jo aiemmin että lissun osakkeet on romahtaneet kuin Ukrainassa tuhotut siviilien kerrostalot 🤬
läksi se trumpetin ihannointi ja vaalivilppipuhekin vähän laukalle
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Oletko mies vai nainen profiili takana?
onko useampia kirjoittajia Lispetti profiilin takana? Jutut ovat välillä kuin täysin eri henkilön kirjoittamia.
Kuinka monta eri profiilia sinulla on täällä käytössä ja minkä nimisiä?
 
On kyllä monta asiaa, joista voisi kysyä, mutta otetaan nyt alkuun

1) Pidätkö narsistista persoonallisuushäiriötä/ psykopatiaa hyvänä ominaisuutena johtajille ?
2) Uskotko, että Putinin diagnoosi on jotain ylläolevaan viittaavaa ?
3) Uskotko, että Trumpin diagnoosi on jotain ylläolevaan viittavaa ?

Samantyyppisistä aiheista voisin kysyä vaikka 100 kysymystä, mutta pidetään homma paketissa ja mennään vain näillä ensin.
 
On kyllä monta asiaa, joista voisi kysyä, mutta otetaan nyt alkuun

1) Pidätkö narsistista persoonallisuushäiriötä/ psykopatiaa hyvänä ominaisuutena johtajille ?
2) Uskotko, että Putinin diagnoosi on jotain ylläolevaan viittaavaa ?
3) Uskotko, että Trumpin diagnoosi on jotain ylläolevaan viittavaa ?

Samantyyppisistä aiheista voisin kysyä vaikka 100 kysymystä, mutta pidetään homma paketissa ja mennään vain näillä ensin.
On siitä varmaan hyötyä hänelle itselleen, mutta ei muille. Lähellä olevat kärsivät aina! Mitä isompi pala kakkua, sitä pahempi vaikutus.

Ihan taatusti on, mutta mielummin en aliarvioi mustamaalamalla koska siitä ei ole hyötyä, emme opi siitä mitään.
Lisäksi, jos kaikki toteaa että hän on hullu ja mielenvikainen, se jollain tapaa siirtää vastuuta pois hänen teoistaan. Toivon että häntä ei koskaan diagnosoida skitsoksi tms. Mielummin niin, että hänet tuomitaan aikanaan teoista jotka hän teki ihan täydessä ymmärryksessä.

Trump on varmasti narsisti. Siitä ei ole epäilystäkään. Sosiopaatti sopii myös hyvin kuvaan, mutta, kaikki johtajat, (MYÖS EUROOPASSA) joilla on paljon valtaa, omaavat edellä mainittuja diagnooseja.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä