vierailija
multa mtn löydy ja joo, oon heveletin v1ttumainen kaikin puolinSinä se olet sitten tosi mukava
Oletko yhtä mukava lapsillesi ja puolisollesi? Vai löytyykö sellaisia?
multa mtn löydy ja joo, oon heveletin v1ttumainen kaikin puolinSinä se olet sitten tosi mukava
Oletko yhtä mukava lapsillesi ja puolisollesi? Vai löytyykö sellaisia?
rölli hei mihin katosit? onko siellä pietarissa huonot yhtyedet?Kannattaa oppia painamaan sitä play nappulaa.
Onnistut kyllä, se on ihan helppoa.
Oletko humalassa, kun kirjoitat niin sekavasti jatkuvasti?multa mtn löydy ja joo, oon heveletin v1ttumainen kaikin puolin
Samaa odotan.Tähän odotellaan kommenttia
haittaxe jos välillä ottaa pikku napanterit?Oletko humalassa, kun kirjoitat niin sekavasti jatkuvasti?
Vastausta odotellessa.Osaan kyllä.
Tää ketju meni kyllä ihan naurettavaksi, ei asiaa yhtään. Mutta koitetaanpa palata asiaan.
Voin suoraan sanoa, että olen ollut pidempään äimän käkenä kun olen sinun juttuja lukenut. Olisi niin monta aihetta, jossa en käsitä alkuunkaan sinun mielipiteitä. Ihmettelen aidosti, miten ihmisestä tulee tuollainen, Mutta tämä ei suinkaan ole kysymykseni sinulle, se jättää vastaajalle liikaa valtaa.
Laittelen kysymyksiä myöhemmin, odotan että tämä ketju muuttuu ns. "asialliseksi". Ekat kolme sivua on aivan turhia.
sjina et olla njormaali sina olla trolliTuohan on hieno asia, että vaivaudut kysyä ja selvittää.
Kuulluksi tuleminen ja ymmärtäminen on yleensä tärkeää normaali ihmiselle.
Sina puhu hjuva suomi trolli mutta vjielä on kjielioppi hjakusessa.Tuohan on hieno asia, että vaivaudut kysyä ja selvittää.
Kuulluksi tuleminen ja ymmärtäminen on yleensä tärkeää normaali ihmiselle.
KylläKorholalle iso sydän!
Laitetaampa vielä hänen kunniaks toinenkin loistava YT kanava.
Ukot oli tässä ihan lääh:
Nyt se tämän palstan pahin trolli alkoi taas vastailla itselleen.Kyllä
Hyvät mielipiteet pakkorokotukset/oikeus omaan koskemattomuuteen ja Convoymiekkarissa myös. Hän totesi valtamedian valehdelleen, että siellä on vihaisia öykkäreitä. Hän näki koko tapahtuman, ja näki vain iloisia ihmisiä, oli runsaan vaatetuksen takia tunnistamaton yleisölle
@LispettiHyvä kun sentään tuomitset!
Selitä miten voit ymmärtää Venäjän toiminnan???
Hehän ovat tunkeutuneet laittomasti ja väkivaltaisesti v. 2014 itsenäisen valtion maaperälle itäosiin.
Ei pidä paikkaansaNyt se tämän palstan pahin trolli alkoi taas vastailla itselleen.
läksi se trumpetin ihannointi ja vaalivilppipuhekin vähän laukalleEi pidä paikkaansa
olen joissain asioissa samaa mieltä lissun kanssa, mutta tuomitsen täysin ja olen hyvin järkyttynyt hänen putin/venäjän politiikan myönteisyydestään
kirjoitin jo aiemmin että lissun osakkeet on romahtaneet kuin Ukrainassa tuhotut siviilien kerrostalot
Hänestä voi jo hyvinkin huolestualäksi se trumpetin ihannointi ja vaalivilppipuhekin vähän laukalle
Lispetti nyt on vaan monipuolinen persoona.Oletko mies vai nainen profiili takana?
onko useampia kirjoittajia Lispetti profiilin takana? Jutut ovat välillä kuin täysin eri henkilön kirjoittamia.
Kuinka monta eri profiilia sinulla on täällä käytössä ja minkä nimisiä?
Ensimmäinen tärkeä ja oleellinen kysymysOnko sulla etu vai taka pimppi?
Sama täällä. Suurin osa ap:n seuraajista on naisenkipeitä miehiä.Tämä on keskustelupalsta ja odotan keskustelua. Se ei ole keskustelua, että vastaat kysymyksiin videolinkeillä. En aio katsoa yhtään linkkaamaasi videota.
On siitä varmaan hyötyä hänelle itselleen, mutta ei muille. Lähellä olevat kärsivät aina! Mitä isompi pala kakkua, sitä pahempi vaikutus.On kyllä monta asiaa, joista voisi kysyä, mutta otetaan nyt alkuun
1) Pidätkö narsistista persoonallisuushäiriötä/ psykopatiaa hyvänä ominaisuutena johtajille ?
2) Uskotko, että Putinin diagnoosi on jotain ylläolevaan viittaavaa ?
3) Uskotko, että Trumpin diagnoosi on jotain ylläolevaan viittavaa ?
Samantyyppisistä aiheista voisin kysyä vaikka 100 kysymystä, mutta pidetään homma paketissa ja mennään vain näillä ensin.