Oi, selkeä plussa, onneaEi ne rfsun testit olleet viivanpaikkoja.. clearblue herkkä testi tänään dpo 12 tällainen
Ny jännittää, että vahvistuuko ja pysyykö, Menkkojen pitäisi alkaa 2-3pv päästä.
Oi, selkeä plussa, onneaEi ne rfsun testit olleet viivanpaikkoja.. clearblue herkkä testi tänään dpo 12 tällainen
Ny jännittää, että vahvistuuko ja pysyykö, Menkkojen pitäisi alkaa 2-3pv päästä.
Tässä kuvassa kyllä toinenkin viiva näkyy, mutta on hassusti vinossaNyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy enää mitään.
Niimpä, ja tosiaan koko testi käyttäyty oudosti , noh, tänään tai huomenna viimeistään pitäisi vuodon alkaa.Tässä kuvassa kyllä toinenkin viiva näkyy, mutta on hassusti vinossa
Jospa tekisit toisen merkin testin? Toi onestep ei taida olla kovin luotettava.Niimpä, ja tosiaan koko testi käyttäyty oudosti , noh, tänään tai huomenna viimeistään pitäisi vuodon alkaa.
Oon seurannut joskus näitä onesteppejä testaillessa. Näyttää viivan kun virtsa levittyy tikkuun ja kun alkaa kuivumaan niin viiva katoaa ja silloin en tosiaan raskaana ollut .. toki tästä aikaa eli on voineet muuttua..Nyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy enää mitään.
Joo, voisi olla hyvä testaa jollain muulla!Jospa tekisit toisen merkin testin? Toi onestep ei taida olla kovin luotettava.
Onhan tuossa selkeästi jotain. Oon huono sanomaan mitään testeistä tai niiden ominaisuuksista mutta en minä ainakaan oo saanu ikinä mitään näkymään ilman raskautta.Nyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy mitään.
Okei, hyvä tietää! Pitää jättää ostamatta jatkossa näitä testejä!Oon seurannut joskus näitä onesteppejä testaillessa. Näyttää viivan kun virtsa levittyy tikkuun ja kun alkaa kuivumaan niin viiva katoaa ja silloin en tosiaan raskaana ollut .. toki tästä aikaa eli on voineet muuttua..
Herkät onestepit ainakin aina näyttäneet oikeinOon seurannut joskus näitä onesteppejä testaillessa. Näyttää viivan kun virtsa levittyy tikkuun ja kun alkaa kuivumaan niin viiva katoaa ja silloin en tosiaan raskaana ollut .. toki tästä aikaa eli on voineet muuttua..
Korona voi siirtää menkkoja/ovista.oletettavasti dpo 14-15, aamun testi näytti silti negaa. Kierto ollut säännöllinen yleensä max 1 päivä heittoa ja eilen olisi pitänyt alkaa menkat.
Viikko sitten sain korona pos, voisko olla että se sekoittaa kiertoa? Toivoisin tietysti että myöhöstymisen syynä on se ilmeisin mutta negatestit ei oikein anna toivoa.
On siinä haalea viiva!1 IMG 20220310 081127
Näättekö tässä haalean viivan?
Mulla on menkkoihin vielä 6pv. Viime kierrossa kun tein saman testin, siinä ei näkyny mitään.On siinä haalea viiva!
Olen kyllä saanut näillä tummempaakin ilman raskautta.
Mutta voi tuosta lähteä vahvistumaankin!
Mä nään myös sun testi haalean viivan. Enkä myöskään oo saanut noihin testeihin ollenkaan mitään, ennen tätä aamuaMulla on menkkoihin vielä 6pv. Viime kierrossa kun tein saman testin, siinä ei näkyny mitään.
Miltä sun testi näyttää?Mä nään myös sun testi haalean viivan. Enkä myöskään oo saanut noihin testeihin ollenkaan mitään, ennen tätä aamua
Laitoin sen tonne pari viestiä ylemmäsMiltä sun testi näyttää?
No täähän on paljon selkeempi kun mun viiva kyllä näkyy ihan selvästi
Molemmille vain viivojen vahvistumista nytNo täähän on paljon selkeempi kun mun viiva kyllä näkyy ihan selvästi
KylläMolemmille vain viivojen vahvistumista nyt