Kovaa ruisleipää, voita päällä ja iso tuoppi kylmää ab tai gefiluspiimää!Tsiiiih, ku ois ruisreikäleipää ja piimää
Kunnon kerros kylmää voita leivälle ja hörppy piimää päälle
Kovaa ruisleipää, voita päällä ja iso tuoppi kylmää ab tai gefiluspiimää!Tsiiiih, ku ois ruisreikäleipää ja piimää
Kunnon kerros kylmää voita leivälle ja hörppy piimää päälle
Mä veikkaan että sun koiras tykkäs siitä hajusta, mun edesmennyt koira pyrki vaan tunkemaan nokkaansa lähemmäksi jos ja kun joku muu kuin minä pieras sillä minähän en piere.No mitäs tuli, ns.sotatermiä käyttääkseni, lyhyen kantaman ohjukseni etäisyydelle.
Tulta!
Kotimatkalla ollaan jo.Monelta siellä? Voisin tulla moikkaamaan
Sinäkin pruutukseni.Valio Ab piimä on parasta.
Ei passaa lähteä soitellen sotaan.Sinäkin pruutukseni.
Olen kohta piimä-mielipiteineni yksin kuin Putin palatsinsa vessassa, ja vessapaperi loppu!
Hiljaa, wanha pier...piimä.Ei passaa lähteä soitellen sotaan.
ÄhäkuttiSinäkin pruutukseni.
Olen kohta piimä-mielipiteineni yksin kuin Putin palatsinsa vessassa, ja vessapaperi loppu!
Johan tässä on moneen kertaan tullut todistetuksi, miten vatsaystävällistä se piimä on.Hiljaa, wanha pier...piimä.
Joo, jos vain maku olisi kohdillaan.Johan tässä on moneen kertaan tullut todistetuksi, miten vatsaystävällistä se piimä on.
Joten se vanhanakaan ei pieretä.
Ihailtavaa edelläkövijyyttä. Pierullahan täällä on kohta lämmitettävä kun piipertäjät kieltää kaiken muun lämmitysmuodonSovitaan niin, että lämmitin tätä pirttiä lopputalvisena iltana.
Pierut on kiellettävä!Ihailtavaa edelläkövijyyttä. Pierullahan täällä on kohta lämmitettävä kun piipertäjät kieltää kaiken muun lämmitysmuodon
Ei voi, sitten meistä tulis muumeja.Pierut on kiellettävä!
No harmi, linnuntietä olisi ollut vaan 10 km sinneKotimatkalla ollaan jo.
No harmi, linnuntietä olisi ollut vaan 10 km sinne
Suosittelen sisämaalaisille palstalaisille kesävierailua upeassa ja eläväisessä Fiskarsin Ruukkikylässä. Siellä on mainioita laadukkaita ravintoloita edelleen. Ainakin Wärdshus ja Kuparipannu
Lakkautettu Veitsitehdas oli aikoinaan hyvä asiakkaani, siellä taitaa olla panimo edelleen toiminnassa?
Juu, mutta kalliiks tääkin tulee. Hernerokkaa menee ja paljon.Ihailtavaa edelläkövijyyttä. Pierullahan täällä on kohta lämmitettävä kun piipertäjät kieltää kaiken muun lämmitysmuodon
Ja ruisleipä, se aito rukiinen!Pieruissa on metaania ja riikkivetyjä, ne on tosi pahoja kasvihuonekaasuja
Hernerokka on siis kiellettävä
Siihen aikaan kun uoriso suunnisti, käytiin aina kerra kesässä siellä hakemassa pari ykköspalkintoa.No harmi, linnuntietä olisi ollut vaan 10 km sinne
Suosittelen sisämaalaisille palstalaisille kesävierailua upeassa ja eläväisessä Fiskarsin Ruukkikylässä. Siellä on mainioita laadukkaita ravintoloita edelleen. Ainakin Wärdshus ja Kuparipannu
Lakkautettu Veitsitehdas oli aikoinaan hyvä asiakkaani, siellä taitaa olla panimo edelleen toiminnassa?
Minusta noin 6 vuotiaana ja sisaruksistani on valokuva kun oltiin siinä ohjaamossa pelleilemässä kun isämme halusi kuvata meidät.Siihen aikaan kun uoriso suunnisti, käytiin aina kerra kesässä siellä hakemassa pari ykköspalkintoa.
Samalla tutustuttiin Siihen ruukkikylään. parasta siellä oli poikien mielestä se veturi.
Nysse kuumuus alkaa. Aurinko lämmittää. Laitoin tuulettimen päälle.
Monelta siellä? Voisin tulla moikkaamaan
vaihdevuodet?Nysse kuumuus alkaa. Aurinko lämmittää. Laitoin tuulettimen päälle.