Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sen kuolaavan punkinkuljetusaluksen paikka on lattialla kauimmassa nurkassa!

Ps. rakastan kyllä niitä, mutta rakastan enemmän kuria
Kyllä koira paikkansa tietää vaikka saakin nukkua vieressä.
Kuria on päivittäin töissä ja vähän joka tilanteessa.
Sehän istuu vaikka päällään ja kiipeää perse edellä puuhun jos mamma niin käskee.

Tämä koira on todella erityinen, ei ole koskaan ollut näin hyvää yhteyttä aikaisempiin koiriin. Käytökseltäänkin hyvin erityinen: älykkään oloinen kaveri, mutta jollain hullulla tavalla uskon, että sillä on huumorintaju.
 
Se on perseilyä, ei söpöä!
Just äsken kävin olkkarissa laulamassa oodia mun kissan leveähkölle karvapersiille kun oli levittäytynyt nojatuolin selkänojan päälle niin söpösti...muiskuttelin muutaman muiskunkin siihen alaselkäänkin...katteli vähän pahana ja oli sen näkönen, että ei selvästi tienny haastanko riitaa vai muutenko vaan haluan turpaani.:love:
 
Just äsken kävin olkkarissa laulamassa oodia mun kissan leveähkölle karvapersiille kun oli levittäytynyt nojatuolin selkänojan päälle niin söpösti...muiskuttelin muutaman muiskunkin siihen alaselkäänkin...katteli vähän pahana ja oli sen näkönen, että ei selvästi tienny haastanko riitaa vai muutenko vaan haluan turpaani.
No sun mirristä nyt ei viitti ees puhua. Tarttisit manaajan sinne...
 
Just äsken kävin olkkarissa laulamassa oodia mun kissan leveähkölle karvapersiille kun oli levittäytynyt nojatuolin selkänojan päälle niin söpösti...muiskuttelin muutaman muiskunkin siihen alaselkäänkin...katteli vähän pahana ja oli sen näkönen, että ei selvästi tienny haastanko riitaa vai muutenko vaan haluan turpaani.
Kohta o suolinkainen sullaki
 
Ooh no se ettii sulle vattuloita tietennii...mutta miks sä et ole ennen kertonut olevas Kälivörniän ex kuvernÖÖrin kanssa naimisissa?
Se on mun kesätyöntekijä. Yhdistetty vattujenkerääjä ja bodigaard.

Pestattiin se talvekskin mut huomattiin miehen kans että eihän niitä vattuja tietty silloin ole. Kukaan ei vaan oo uskaltanu sitä mennä Arskalle kertomaan. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä