Jep. Oli ajanhaaskaustaJa umk.
Noh.
Ihan okei biisejä jotkut mut ei yhtään oikeasti hyvää.
Emmä halua lomaviikkoa viettää paskasessa kämpässä. Joten siivotaan sen alkajaisiksi, ja sit nautiskellaan.Miks lomalla pitää siivota?
Ja umk.
Noh.
Ihan okei biisejä jotkut mut ei yhtään oikeasti hyvää.
No kyllä tämä olisi pessyt sen nuotin vierestä laulavan melkein-eläkeläisen....Jep. Oli ajanhaaskausta
Käsitykseni mukaan useimmat kissat inhoavat sitrushedelmien eteerisiä öljyjä. Saattaisi siis olla, että ne nahkeat lehdetkin jäävät rauhaan. Sen sijaan multaa kissa varmaan mielellään penkoisi, mutta siihen ruukun pintaan voi laittaa tiheää metalliverkkoa.Mä mietin just viikko sitten, että mitäs jännää mä voisin kasvattaa mitä kissa ei yrittäisi syödä ennen aikojaan eikä muullonkaan.
Tekis mieli ostaa parvekkeelle sellanen pien sitruspuu (kasvaa hitaasti), mutta voin kuvitella miten tuo ipana heittelis siitäkin mullat lattioille ja nakertelis lehet...
Olen samaa kuullut, mutta kissat saattavat myös tottua siihen hajuun ja oppia sietämään sitä
Käsitykseni mukaan useimmat kissat inhoavat sitrushedelmien eteerisiä öljyjä. Saattaisi siis olla, että ne nahkeat lehdetkin jäävät rauhaan. Sen sijaan multaa kissa varmaan mielellään penkoisi, mutta siihen ruukun pintaan voi laittaa tiheää metalliverkkoa.
Why do cats hate citrus fruit?
Though citrus fruits bring a welcome hit of sweetness to our palates, cats turn their noses up at oranges and lemons – vet nurse Helen Crofts explains why.www.cats.org.uk
Silloin kun minulla oli oma kissa, sen sai häntä suorana pakenemaan huoneesta puristamalla hieman sitruunankuorta...Olen samaa kuullut, mutta kissat saattavat myös tottua siihen hajuun ja oppia sietämään sitä
Eihän mulla näitä paljon ole, tällä hetkellä kolkytseittemän. Eikä pellotkaan suurmpaan riittäisi, kymmenkunta hehtaaria omaa ja saman verran vuokralla.onko sulla isoki karja ja laajat pellot?
Oikea wt-mama! Varmaan miettii heti poikimisen jälkeen lähteä viihteelle sonnien kanssa.Eihän mulla näitä paljon ole, tällä hetkellä kolkytseittemän. Eikä pellotkaan suurmpaan riittäisi, kymmenkunta hehtaaria omaa ja saman verran vuokralla.
Mutta se eilinen tapaus taitaa sittenkin selvitä. Vein sen tänään emonsa luo ja vaikka alkuun oli jonkinlaista kankeutta, niin juuri äsken emo näkyi jo putsaavan (merkkaavan) vasikkaa omakseen.
Seurannassa on vielä, onnistuuko syöttäminen.
Tämä samainen hunsvottiemo antoi viime keväisen vasikkansa kuolla. Se löytyi vasta hiukan runsaan kuukauden päästä poikimisesta.
Sillä tätä nyt seurataan tarkasti ja jos homma ei ala luistaa, otetaan vasikka tuttiruokintaan.
Joo, harvinainen tapaus haikkujen joukossa. Yleensä niitä parempia emoja saa kyllä etsiä, useimmiten turhaan.Oikea wt-mama! Varmaan miettii heti poikimisen jälkeen lähteä viihteelle sonnien kanssa.
Kuuluisuuden kirousMeillä on maailman mustasukkaisin koira, emännästään (siis tuo rotu ottaa aina 1 henkilön perheestä, jota palvoo).
Jos mä halaan miestäni, halauksesta tulee 3:n halaus kun tuo "Turre" laittaa etukäpälänsä mun jalkoja vasten.
Äsken annoin aamuhalin kuopukselle. Koira sekunnissa paikalla ja halaamassa mua "muista mutkin!"
Kamala vastoinkäyminen heille...Venäläiset eivät ilmeisesti näe euroviisuja pitkään aikaan.
Venäjää kiellettiin osallistumasta euroviisuihin – iskivät välittömästi takaisin
Venäjä on eronnut Euroopan yleisradiounionista. Ratkaisu tehtiin pian sen jälkeen, kun Venäjää kiellettiin osallistumasta euroviisuihin.www.is.fi
Älä anna piskin hyppiä ja kontrolloida tilannettaMeillä on maailman mustasukkaisin koira, emännästään (siis tuo rotu ottaa aina 1 henkilön perheestä, jota palvoo).
Jos mä halaan miestäni, halauksesta tulee 3:n halaus kun tuo "Turre" laittaa etukäpälänsä mun jalkoja vasten.
Äsken annoin aamuhalin kuopukselle. Koira sekunnissa paikalla ja halaamassa mua "muista mutkin!"
Hmm?Kuuluisuuden kirous
Mut ku se on S-Ö-P-Ö.Älä anna piskin hyppiä ja kontrolloida tilannetta
Samaisesta syystä koirani nukkuu sohvalla ja sängyssä.Mut ku se on S-Ö-P-Ö.
Vatelmaa vai mantelitahnaa vaiko kumpiakin?Laskiaispullat tehtynä! Nam nam nam....
Mansikkahilloa. Saarioisten hillo vaan oli semmosta vetelää kuraa joka valui pullan reunoilta.Vatelmaa vai mantelitahnaa vaiko kumpiakin?
Se on perseilyä, ei söpöä!Mut ku se on S-Ö-P-Ö.
Ja samat sinnekin!Samaisesta syystä koirani nukkuu sohvalla ja sängyssä.