DronningholmMansikkahilloa. Saarioisten hillo vaan oli semmosta vetelää kuraa joka valui pullan reunoilta.
DronningholmMansikkahilloa. Saarioisten hillo vaan oli semmosta vetelää kuraa joka valui pullan reunoilta.
Miks ei Dronningholmia?Mansikkahilloa. Saarioisten hillo vaan oli semmosta vetelää kuraa joka valui pullan reunoilta.
Sitäpä sitä.Se on perseilyä, ei söpöä!
Sen kuolaavan punkinkuljetusaluksen paikka on lattialla kauimmassa nurkassa!Sitäpä sitä.
Me nukutaan, jos ei vuoronperään toistemme kainaloissa, niin ainakin perseet vastakkain.
Sen kuolaavan punkinkuljetusaluksen paikka on lattialla kauimmassa nurkassa!
Ps. rakastan kyllä niitä, mutta rakastan enemmän kuria
Zoomaa ton rinnuksiin. Siinä on punkinkuljetusalukselta hyökkäysvalmiudessa oleva punkki..."Miks sä Kalamies oot niin ilkee mulle? Mäkin haluisin sun jalkopäähän, varpaitasi lämmittämään. "
Kyllä koira paikkansa tietää vaikka saakin nukkua vieressä.Sen kuolaavan punkinkuljetusaluksen paikka on lattialla kauimmassa nurkassa!
Ps. rakastan kyllä niitä, mutta rakastan enemmän kuria
Talvellako?Zoomaa ton rinnuksiin. Siinä on punkinkuljetusalukselta hyökkäysvalmiudessa oleva punkki...
Se on roska, tolle koiralla on annettu punkkilääke, ei niitä silloin tuu, niiiiihh!Zoomaa ton rinnuksiin. Siinä on punkinkuljetusalukselta hyökkäysvalmiudessa oleva punkki...
Nyt on jo kevät. Kato ulos, siellä arska isotteleeTalvellako?
Just äsken kävin olkkarissa laulamassa oodia mun kissan leveähkölle karvapersiille kun oli levittäytynyt nojatuolin selkänojan päälle niin söpösti...muiskuttelin muutaman muiskunkin siihen alaselkäänkin...katteli vähän pahana ja oli sen näkönen, että ei selvästi tienny haastanko riitaa vai muutenko vaan haluan turpaani.Se on perseilyä, ei söpöä!
Juu ja ku zuumaan tohon keväthangelle niin punkkien paraati vetää letkajenkkaa!Nyt on jo kevät. Kato ulos, siellä arska isottelee
No sun mirristä nyt ei viitti ees puhua. Tarttisit manaajan sinne...Just äsken kävin olkkarissa laulamassa oodia mun kissan leveähkölle karvapersiille kun oli levittäytynyt nojatuolin selkänojan päälle niin söpösti...muiskuttelin muutaman muiskunkin siihen alaselkäänkin...katteli vähän pahana ja oli sen näkönen, että ei selvästi tienny haastanko riitaa vai muutenko vaan haluan turpaani.
Mullon kanssa aina nukkunut, vähänkö ihana oli talvisin aina kääriytyä sen karvakasan viereen kun oli vielä vähän kylmä tai sotkea kylmät varpaat siihen pitkään ja lämpimään turkkiin...koiratSamaisesta syystä koirani nukkuu sohvalla ja sängyssä.
Kohta o suolinkainen sullakiJust äsken kävin olkkarissa laulamassa oodia mun kissan leveähkölle karvapersiille kun oli levittäytynyt nojatuolin selkänojan päälle niin söpösti...muiskuttelin muutaman muiskunkin siihen alaselkäänkin...katteli vähän pahana ja oli sen näkönen, että ei selvästi tienny haastanko riitaa vai muutenko vaan haluan turpaani.
Ai se terminaattori? Eikös se isottele sitte muullon täh mitä häh?Nyt on jo kevät. Kato ulos, siellä arska isottelee
Itelläs on!Kohta o suolinkainen sullaki
Meilläkin on Svartsinikkari tuolla vattupensaassa, en tiedä mitä se siellä on rymynny koko aamunAi se terminaattori? Eikös se isottele sitte muullon täh mitä häh?
No pituuttahan suolinkaisella on, joten matskua sulla ainaki helylle riittääItelläs on!
Mä teen sulle sellasesta kaulakorun
Ooh no se ettii sulle vattuloita tietennii...mutta miks sä et ole ennen kertonut olevas Kälivörniän ex kuvernÖÖrin kanssa naimisissa?Meilläkin on Svartsinikkari tuolla vattupensaassa, en tiedä mitä se siellä on rymynny koko aamun
Sitä se teknologia teettää. Paitti siellä böndellä...Ai se terminaattori? Eikös se isottele sitte muullon täh mitä häh?
Noh, Echolla on sentään teknologiaa...siell Turussa ei o kun Aurajoki ja tie TampereelleSitä se teknologia teettää. Paitti siellä böndellä...
Se on mun kesätyöntekijä. Yhdistetty vattujenkerääjä ja bodigaard.Ooh no se ettii sulle vattuloita tietennii...mutta miks sä et ole ennen kertonut olevas Kälivörniän ex kuvernÖÖrin kanssa naimisissa?