@mamma41 vähän samoilla linjoilla @Fazeriina82 kans, ehkä ei ole miehille (ei sais yleistää, on poikkeuksia, paljonkin!) niin sydämen asia tai se käsittelyprosessi on vaan niin erilainen kuin naisilla
Kiitos @Wintersun !! Toivotaan todella!Tämähän on ihan selvä! Ihanaa, onnea! Nyt vaan vahvistumisia!
LA olisi marraskuun alussa huomenna virallinen testipäivä, tässä tämän aamun ERITTÄIN hämmentävä tulosTäytyykin käydä nyt ahkerammin katsomassa vahvistumista minne LA osuisi? Oliko sulla koska virallinen testipäivä?
No onpas hämmentävää Ehkä digille liika aikaista vielä. Kyllä täytyy itsekin yrittää edes sinne dpo10 odottaa että testaa. Sain kans sen haamun jota kuvaan oli vaike saada mutta livenä näki, dpo9 ja se taid olla vain kiinnittymisyritys,näin mä pähkäilin.LA olisi marraskuun alussa huomenna virallinen testipäivä, tässä tämän aamun ERITTÄIN hämmentävä tulos
Oliko liian aikaista digille vai onko tää kemiallinen tms ? Apteekkari liuskatestinä ja se on tummunut
No myönnän, mullaki meni ekaan kiertoon luvattoman paljon rahhee ei kerrota kellee@Nipaus toivottavasti saat varhaisultran, joillain paikkakunnilla kyllä saa helposti varhaisultran jos on keskenmeno takana! Onnea tälläkin puolella
@Mamiks kaapissa on PC , rfsu ja onestep. Ei mikään mahtiarsenaali, mietin haenko VIELÄ digin .. hitto mulla on mennyt jo ainakin 50 euroa näihin testeihin tälle kiertoa early predictor oli melkein yhtä kallis kuin digi..
No on kyllä hämmentävää kun musta liuskatesti oli jo sen verran selvä haamu! Toivottavasti tuo digikin antaisi pian iloisemman tuloksen!LA olisi marraskuun alussa huomenna virallinen testipäivä, tässä tämän aamun ERITTÄIN hämmentävä tulos
Oliko liian aikaista digille vai onko tää kemiallinen tms ? Apteekkari liuskatestinä ja se on tummunut
Hups! Teki hirveästi mieli lisätä sut jo plussanneisiin mutta odotat varmaan sitä dpo 15?Päivitettiin samaan aikaan näköjään listaa poistin oman!
Joo, haluan sen digiposin ennen kuin myönnän olevani raskaanaHups! Teki hirveästi mieli lisätä sut jo plussanneisiin mutta odotat varmaan sitä dpo 15?
Digi on myös herkkä testi. Eli jos liuskatesti näyttää kahta viivaa niin myös Digi. Olisiko sun virtsa ollut liian laimeaa? Mulla Digi on näyttänyt positiivista 4 pvä enne menkkoja. Jokaisessa raskaudessa mukaan lukien 2 keskenmenossa joista eka oli ns kemiallinen. Menkat myöhässä vain päivän.Joo, haluan sen digiposin ennen kuin myönnän olevani raskaana
Mulla ei myöskään rinnat kipeytyneet lainkaan tässä kierrossa. Epäilin kovasti koko ovulaatiota ja vielä enemmän ihmettelen positiivista raskaustestiä, kun rinnoissa ei niin yhtään mitään muutosta. Tsemppiä piinailuun!Kp13 ja nyt mietityttää tapahtuiko ovis ollenkaan kun rinnat ei oo kipeytynyt niin kun yleensä :/ Kp11 tuli aamusta plussa testiin ja eilen aamuyöllä heräsin ihan sellaisiin ovis kipuihin joita jossain kierroissa aiemmin ollut .Valkkari kyllä vähentynyt selvästi joka enteilisi oviksen menneen.Kaulaan iski myös hormooni finni.Flo näyttää että 14 päivää uuteen kiertoon..kierron tylsin ja stressaavin vaihe.Itse tykkään enemmän siitä vaiheesta kun menkat ohi ja odotellaan ovista, silloin kaikki mahdollista Sitten kun ovis ohi niin voi vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta eli uutta kiertoa.
Jokainen keho on yksilöllinen ja jokainen raskaus myös erilainen viikkodigi ei ole herkkä, pakkausselosteessa lukee 25miu.Digi on myös herkkä testi. Eli jos liuskatesti näyttää kahta viivaa niin myös Digi. Olisiko sun virtsa ollut liian laimeaa? Mulla Digi on näyttänyt positiivista 4 pvä enne menkkoja. Jokaisessa raskaudessa mukaan lukien 2 keskenmenossa joista eka oli ns kemiallinen. Menkat myöhässä vain päivän.
Mulla on näyttänyt haamuplussaa kaksi eri testiä useamman kerran (pc ja apteekin ultra) , first respond - tai mikä lie - aivan putipuhdas nega! Vaikka on herkkä. Tiedä nyt näistä, mutta JOS tämä akka onkin raskaana niin en suosittele tuota sun merkkiä ollenkaan TOKI jos en ole raskaana niin sittenhän se on näyttänyt aivan oikein!Dpo11, kirkas nega first respondilla.
Digin herkkyys on 10 (raskaana 1-2).Jokainen keho on yksilöllinen ja jokainen raskaus myös erilainen viikkodigi ei ole herkkä, pakkausselosteessa lukee 25miu.
No, ei tässä auta kuin odottaa huomista. Aamupissa oli laimeampaa kuin eilen aamuna mutta kuitenkin oli ollut rakossa 8 tuntia eli ei ihan hirveän laimeaa silti pitäisi olla ollut
Ei ainakaan clearbluen viikkodigi , juuri tarkistin ihan pakkausselosteesta että herkkyys 25miuDigin herkkyys on 10 (raskaana 1-2).