Raporttia Luganskista

Juuh, kovin uteliaasti etsit niitä Trumpin asianajajatiiminkin juttuja, jotka olivat täynnä valheita. Eikö nolota yhtään? Miksi sä olet aina taipuvainen uskomaan valheita, Trumpin tapauksessa, koronan, nyt tämän?
Itse asiassa aika moni amerikkalainenkin kaipaa Trumpia takaisin ruotuun, ihmiset ovat jostain kumman syystä väsyneet Bideniin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No esim. se, mitä Donbassissa on tapahtunut vaille 8 vuoden ajan ja miksi.
Sitä ihmettelen kyllä, että miksi media on vaiennut kaikki nämä vuodet tuosta.
Itse näin twitterissä kuvia lapsista joita tuolla on ammuttu ja heidän muistomerkin ja mieleen tulee vain se, että siksikö näistä ei puhuta mediassa koska niistä on kertonut venäjämielinen mv-lehti?

En itse lue kyseistä lehteä, kuten olen aiemminkin monesti jo sanonut, mutta tällaisena aikana kaikkien (niin median, poliitikkojen kuin suomenkansan) pitäisi lopettaa toistensa haukkumiset (myös täällä harmaana räksytykset) ja keskittyä vetämään yhtä köyttä.

Sinä päivänä, jos Venäjä päättää suunnata tykkinsä ja mielenkiintonsa kohti Suomea, me kaikki tulemme kuitenkin tarvitsemaan toinen toistemme tukea. Eikä ne raketit, pommit ja luodit hyökkäyshetkellä katso, kuka on kenenkin puolella ja kuka ei.

Itse näin twitterissä kuvia lapsista joita tuolla on ammuttu ja heidän muistomerkin ja mieleen tulee vain se, että siksikö näistä ei puhuta mediassa koska niistä on kertonut venäjämielinen mv-lehti?

En itse lue kyseistä lehteä, kuten olen aiemminkin monesti jo sanonut, mutta tällaisena aikana kaikkien (niin median, poliitikkojen kuin suomenkansan) pitäisi lopettaa toistensa haukkumiset (myös täällä harmaana räksytykset) ja keskittyä vetämään yhtä köyttä.

Sinä päivänä, jos Venäjä päättää suunnata tykkinsä ja mielenkiintonsa kohti Suomea, me kaikki tulemme kuitenkin tarvitsemaan toinen toistemme tukea. Eikä ne raketit, pommit ja luodit hyökkäyshetkellä katso, kuka on kenenkin puolella ja kuka ei.
Realismia

En toki ole tänne kaikkia videoita postannut, mutta tuo, kun paikan päällä asuu suomalainen, ja hän kuvaa aluetta, niin se kiinnostaa. En tiennyt Donbassista juuri mitään.
Sama juttu, eilen tosin laittelin linkkejä niihin tahoihin, jotka päivystävät twitterissä 24/7 ja laittavat paikan päältä videoita...olin yöllä jo niin pahkipuhkipeloissani etten pystynyt nukkumaan kun mietin niitä ihmisparkoja ja sitä miten Venäjä uhittelee nyt vähän kaikkia jo:(

Itse asiassa aika moni amerikkalainenkin kaipaa Trumpia takaisin ruotuun, ihmiset ovat jostain kumman syystä väsyneet Bideniin.
Trump oli kaudellaan loistava pressa. Ja maailma tarvitsee opposition.

Mutta ei Vallu hyökännykään sen vahtivuorolla Ivy-maahan.
No, voidaan ajatella että Trumpin presidenttiys esti Vallua ehkä, mutta jos Vallu oli hyökkimättä Ukrainaan vain Trumpin takia, niin eihän se kerro Vallun hyvyydestä mitään. Nyt se Vallun oma luonne vaan paljastui kun Trump ei ole kaveeraamassa ja estämässä.

Mutta Trump on vaarallisen rähmällään sortajamaihin kuten Venäjä ja Kiina. Sen kommentti Ukrainan hyökkäykseen oli tökerö ja mauton.

En tiä. Kieputi, kieputi.

Viimeksi muokattu:
Trump oli kaudellaan loistava pressa. Ja maailma tarvitsee opposioton.

Mutta ei Vallu hyökännykään sen vahtivuorolla Ivy-maahan.
No, voidaan ajatella että Trumpin presidenttiys esti Vallua ehkä, mutta jos Vallu oli hyökkimättä Ukrainaan vain Trumpin takia, niin eihän se kerro Vallun hyvyydestä mitään. Nyt se Vallun oma luonne vaan paljastui kun Trump ei ole kaveeraamassa ja estämässä.

Mutta Trump on vaarallisen rähmällään sortajamaihin kuten Venäjä ja Kiina.
Käsittääkseni Donald on enemmän bisnesman kuin varsinainen poliitikko, siksi hän saattaa välillä lipsautella ja käyttäytyä niinkuin käyttäytyy.
En ajatellut koskaan, että hän olisi rähmällään Kiinan ja Venäjän suuntaan poliittisesti vaan hän tiesi miten ja mistä narusta vedellä niin, että sai vastapuolen kuuntelemaan itseään. Sama juttu toimi hyvin pitkälle Pohjois-Koreassa. Kuka jaksaa kuunnella jotain Bidenia, joka ei edes välillä näe mitä hänen edessä olevassa tekstissä lukee, tulee lavalle piereskellen, saattaa kehua värillisiä rasismin vastaisessa keskustelussa ja kutsua heitä ''Niggaksi'' tai nukkuu taustalla kun muut keskustelevat? Ellei sitten hipelöi naisia tai nuuhki lapsia...Luulisi että aika harva....ainakaan tällasena aikana kun eurooppa on alkanut muistuttamaan ikävästi 1930-lukua.
Sen kommentti Ukrainan hyökkäykseen oli tökerö ja mauton.
Muistaakseni hän kyllä myös moitti Venäjää ja erityisesti Putinia siinä jutussa hyökkäyksestä, mutta tyypilliseen tapaansa media halusi nostaa sen tökerön sanavalinnan jalustalle saadakseen ihmisten päähuomion siihen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Niistä ei puhuta siksi, että se ei ole totta. Ja Uusi MV-lehti ei ole pelkästään venäjämyönteinen, vaan se on osa Venäjän propagandakoneistoa. Siis ihan virallisesti. Janus Putkosen status paljastui aikanaan sähköpostivuodossa ja Johan Bäckmannin status on ollut selvä jo aikaisemmin. Kyseiset herrat saavat elantonsa Venäjän valtiolta. He ovat ihan konkreettisesti vieraan vallan agentteja, joiden ammattina on tuottaa disinformaatiota ja aiheuttaa sekaannusta suomenkieliseen maailmaan.

Niistä ei puhuta siksi, että se ei ole totta. Ja Uusi MV-lehti ei ole pelkästään venäjämyönteinen, vaan se on osa Venäjän propagandakoneistoa. Siis ihan virallisesti. Janus Putkosen status paljastui aikanaan sähköpostivuodossa ja Johan Bäckmannin status on ollut selvä jo aikaisemmin. Kyseiset herrat saavat elantonsa Venäjän valtiolta. He ovat ihan konkreettisesti vieraan vallan agentteja, joiden ammattina on tuottaa disinformaatiota ja aiheuttaa sekaannusta suomenkieliseen maailmaan.
Millanen sähköpostivuoto se oli Putkosesta?

9MM
Missä tää bäckman asuu? Ja mitä juttui se heittää ja koska on noussut enempi esille? Mä oon missannut kokonaan tän jätkän

vierailija
Kyllä ja tälläkin palstalla noiden disinformaatiota täällä linkkaillaan ihan tosissaan.

Tosin ihan suoraan täällä tuohon pussiin pelaa vain kaksi nikkiä, toinen uudempi tuttavuus - mutta kaikesta päätellen ennenkin täällä "vierailllut"

Sitten nämä persulaiset tahot (sanotaan nyt vaikka Echo, Elena, Aivasama tähän alkuun - toki teitä piisaa aika paljon lisääkin) on kuitenkin enemmän tai vähemmän suoraan tuominneet sekä Venäjän että Putinin.

Silti tunnutte (enemmän tai vähemmän) olevan Trumpin faneja. Kannattais ehkä tarkastella tuotakin asiaa vähän tarkemmin. VAlitettavasti musta tuntuu siltä, että käytetään hyväksi ihmisten kyllästymistä "liialliseen woketukseen" (tarkoitan tällä nyt kaikea sellaista jota USA:ssa nimenomnaan demokraatit ajaa. Kannattais silti huomioida tuon asian mittasuhteet.)

Miten te Echot ja Elenat että yhtään näe yhteneväisyyttä Putinilla ja Trumpilla. Noh, Putin on toki älykkäämpi mutta molemmat ovat psykopaatteja. Vai oletteko eri mieltä?

Viimeistään vaalituloksen kieltäminen olisi pitänyt soittaa hälytyskelloja. Saatikka sitten Capitol Hillin tapahtuma.

Ymmärrän, että Trump oli varmaan nautinnollinen "luu kurkkuun" wokettajille, mutta demokratian nimissä tuollaiset tyypit menevät AINA liian pitkälle. Ja se on hyvin mahdollista, että tämä kaveri tulee uudestaan USA:n pressaksi. Mielestäni woketus on pieni paha sen rinnalla, että kaikien suurvaltojen johdossa on psykopaatti tai vastaava....

Jos pitää paikkansa mitä siellä Donbassissa on tapahtunut se on tosiaan kamalaa. 8 vuotta sotaa ja pelkoa. Donbassista olivat kuulema yrittäneet saada yhteyden Kiovaan ja vedonneet Minskin soppariin, mutta sieltä vastattiin: ”emme tunne teitä, mikä sopimus?” Voisin kuvitella, että apua on rukoiltu myös Venäjältä todella usein.

Jos näin on ja mediassa ei näistä kerrota mitään - se todella syö luottamusta mediaan. Ja tunne agendamediasta vahvenee entisestään jopa viha ja epätoivo tuollaista mediaa kohtaan.
Olisikohan uutiskynnys ylittynyt edes jollain isommalla medialla, täytyy selailla.
Veikkaan, että siitä ei uutisoitu koska uhreina olivat enimmäkseen kaiketi venäläiset…?
Agendamedia pääsääntöisesti uutisoi vain venäjävihaa/venäjäpelkoa lietsovia uutisia.

Kaikki muistaa millaista uutisointi agendamedialla oli 2015. Miten muun muassa tph:n rikoksia yritettiin viimeiseen asti peitellä, mutta mv-lehti penkoi oikeudenkäyntien päätökset ja julkaisi kaikki rikokset tekijöineen. Mv-lehden paine pakotti muidenkin medioiden julkaista tph:n rikoksista. Ja turvapaikka bisneksestä!
Me oltaisi oltu ihan tietämättömiä kaikesta jos olisimme seuranneet ainoastaan agendamediaa.
Räikeää oli jättää uutisoimatta Ruotsin tilanne/Oulun raiskausringit etc.
Mietin monesti silloin että miltä esim. tämän suomalaisen sidotun, poltetun ja raiskatun tytön vanhemmista tuntui, kun agendamedia vähätteli ja sanoi yksittäistapaukseksi ja samaan hengenvetoon puhuttiinkin jo miten voisimme tehdä tph:n olon kotoisaksi ja mukavaksi, ja miten suomalaiset ovat ennakkoluuloisia ja rasisteja.
Iljan kuoltua en ole juuri mv-lehteä selaillut.

2015 osoitti että agendamedia pystyy ihan mihin vain lyödäkseen agendan läpi, niin, eipä oikeastaan tule yllätyksenä jos uutisointi on ainoastaan agendan mukaista. Venäjän kärsimys eikä hyvät asiat Venäjällä oikein kuulu narratiiviin joten ne jätetään pois.

Iljan kuoltua en ole juuri mv-lehteä selaillut.
Iljan aikana siellä käsittääkseni puhuttiinkin enemmän tph:n tekemistä rikoksista, mutta myös suomalaispedofiileja paljastettiin.
Itse en siitä lehdestä kiinnostunut edes tuolloin, koska itse en näe sitä hyvänä tai mielenkiintoisena journalismina että ihmisistä puhutaan tyyliin ''apina raiskasi'', ''katsokaa kuinka sika ahdistelee''. jne...sellanen heikentää ihmisten mielenkiinnon itse aiheeseen ja saa valtamedian näyttäytymään ''rehellisempinä'' kun eivät nimittele (vaikka nimitteliväthän ne Trumpiakin aika usein ja aikaisemmin Halla-ahoakin kutsuttiin jossain jutussa kuulapääksi ym..) ja jotenkin tuli sellanen turhautuminen kun ajattelin ettei kukaan kiinnostu faktoista, koska jengi ei kirjoita asiallisemmin.

MV lehti toi aikanaan rehellisemmin turvapaikanhakijoiden ja suomalaisten rikokset enemmän ihmisten ilmoille ja siitä saa olla kiitollinen, saatoin aina lukea otsikot ja katella screenshotit mitä immeiset sieltä nappasi...ja Junekselle isot propsit kun alkoi penkomaan Oulun pedaririnkiä!

• Tykkää
Reactions: Echo
9MM
KVG

Tuoltahan ne tulee suoraan nuo Lissunkin linkit pohjimmiltaan... omat aivot ja silleen...
Asuu rovaniemellä. Mieshän on pidätettävä heti ja laitettava siksi aikaa säilöön kun sodat jatkuu. Ei tarvita hajaannusta nyt. Kaikki nimitykset pois on kerännyt vieraassa maassa sotilaita aatteelleen. Jännä huomio et aro sai isomman korvauksen kuin moni väkivallan uhri

Iljan aikana siellä käsittääkseni puhuttiinkin enemmän tph:n tekemistä rikoksista, mutta myös suomalaispedofiileja paljastettiin.
Itse en siitä lehdestä kiinnostunut edes tuolloin, koska itse en näe sitä hyvänä tai mielenkiintoisena journalismina että ihmisistä puhutaan tyyliin ''apina raiskasi'', ''katsokaa kuinka sika ahdistelee''. jne...sellanen heikentää ihmisten mielenkiinnon itse aiheeseen ja saa valtamedian näyttäytymään ''rehellisempinä'' kun eivät nimittele (vaikka nimitteliväthän ne Trumpiakin aika usein ja aikaisemmin Halla-ahoakin kutsuttiin jossain jutussa kuulapääksi ym..) ja jotenkin tuli sellanen turhautuminen kun ajattelin ettei kukaan kiinnostu faktoista, koska jengi ei kirjoita asiallisemmin.

MV lehti toi aikanaan rehellisemmin turvapaikanhakijoiden ja suomalaisten rikokset enemmän ihmisten ilmoille ja siitä saa olla kiitollinen, saatoin aina lukea otsikot ja katella screenshotit mitä immeiset sieltä nappasi...ja Junekselle isot propsit kun alkoi penkomaan Oulun pedaririnkiä!

Juu ja luin joskus MV:n/Iljan veetuilua Jessikka Aroa kohtaan. Se kielenkäyttö oli erittäin raakaa.

Disclose.tv
@disclosetv

JUST IN - German Defense Minister Lambrecht fears #Putin is no longer afraid of attacking NATO partners. Lambrecht: "He is not predictable at all right now."

7:18 PM · Feb 25, 2022·Twitter Web App

1,585
Retweets

378
Quote Tweets

6,6286,630
Tuosta tuli kyllä mieleen, että saattaa olla Saksalta pieni pelote Suomelle kun ovat olleet viimeaikoina aika pitkälle Venäjän kanssa hyvässä sovussa tai ainakin näennäisesti...

Juu ja luin joskus MV:n/Iljan veetuilua Jessikka Aroa kohtaan. Se kielenkäyttö oli erittäi raakaa.
Niin mutta alkoi muistaakseni siitä, että Ilja paljasti jonku Aroon liittyvän jutun ja tuo Aro alkoi ensin nimittelemään Iljaa....muistaakseni se muikkeli jopa kehuskeli niillä nimityksillä millä Iljaa haukkui..en tiedä sitten johtuiko siitä Iljan haukkumisesta, että Backman on ahdistellut sitä naista myähemmin?

vierailija
Ja mitkähän on sun mittarit?
Nimenomaan. Mikähän saa sanomaan Trumpia hyväksi pressaksi?

Se, että suvakkeja vitutti, ei ole mielestäni riittävä syy.

Mä voin rehellisesti myöntää, että mä tykkäsin kun siitä tuli ehdokas. Mut kampanjan aikana tajusin kuinka "tauno" se on. Ja päälle kaikki luonneviat.

Sittenkun siitä tuli pressa, niin aattelin, että "ei se ny niin paha oo". Kun kuitenkin sillä kaikki neuvonantajat sun muut. Mutta kilin vitut. Täysi urpo ja piitannut mitään fiksumpien jutuista. Miten voi joku sanoa, että oli hyvä pressa.

Yhteistyössä