Raporttia Luganskista

No onneksi sun ei tarvitse häntä valita. Mutta näköjään valitset valehtevan öykkärin. En sano, että Bidenkaan on paras mahdollinen, mutta hänet on valittu presidentiksi muiden ihmisten kotimaahan, joten mitä siitä sen enempä valittamaan.

Ymmärrän toki, että koronarokote on oma päätös, mutta sitä loputonta valheiden määrän levittämistä en ymmärrä.

Mistä johtuu Ukrainan tilanne. Putinista ja hänen vallanhimostaan, ei mistään muusta. Ei siitä tietoa sen enempää tarvitse hakea, Venäjän kansa ei ole siihen syyllinen. On hienoa, että venäläiset ovat osoittaneet mieltään sotaa vastaan silläkin uhalla, että joutuvat pidätetyiksi ja ovat joutuneetkin. Itse menen huomenna osoittamaan mieltä ja empatiaa.
Siinä esitit näkemyksesi. Kiitos?

9MM
Itse asiassa sä lispe olit osittain oikeess mä olin unohtanut et ukrainan puolellella taistelee natsi sympatioista tuttu azov pataljoona joka on syyllistynyt raiskauksiin. Miksi ukraina ei ole hajoittanut tätä natsi porukkaa?

vierailija
No tietäähän sen miksi Lissu oikeesti rakastaa Trumpia. No ihan siksi, että hän oli Putinin valinta USA:n pressaksi.

Tuolta Bäckmanin twitter-sivuilta löytyy Bäckman-productionsin julkaisema kirja "Trumpin paluu ja Naton hajoaminen". Kirjoittajana Igor Panarin. Siinähän se on putinistien ylin toive.

Tällä palstalla muutama muukin tykkää Trumpista. Kannattaa silti muistaa, että hän on oikeasti uhka nimenomaan länsimaille.

Nämä kaikki on nivoutunut yhteen ja ajavat demokraattista länttä yhä suurempiin ongelmiin. Demokratian puolesta on taisteltava monella eri tasolla ja nyt on sen taistelun aika.

• Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Itse asiassa sä lispe olit osittain oikeess mä olin unohtanut et ukrainan puolellella taistelee natsi sympatioista tuttu azov pataljoona joka on syyllistynyt raiskauksiin. Miksi ukraina ei ole hajoittanut tätä natsi porukkaa?
Koska ne käyttää kaiken voiman mitä saavat puolustaakseen maataan. Turvautuisivat vaikka sielunviholliseen tässä tilanteessa. Hätä on suuri ja ei ole varaa valita sopivimpia auttajia.

Se ei muuta sitä tosiasiaa, että Venäjä hyökkäsi ja on 100% syyllinen sotaan.

Näistä natsijoukoista kuulee Donbassilaisilta.

Hyvä kysymys, että miksi kukaan ei puuttunut.

Koska ne käyttää kaiken voiman mitä saavat puolustaakseen maataan. Turvautuisivat vaikka sielunviholliseen tässä tilanteessa. Hätä on suuri ja ei ole varaa valita sopivimpia auttajia.

Siis tässä puhutaan nyt siitä mitä on tapahtunut viimeiset lähes 8 vuotta.

9MM

Niin mut ollut vuosia sitten aikaa erottaa tää porukka ennen sotaa. Ja tuomita joukko siiviileihin tehdyistä raiskauksista. Nythän putinin väite natseista ukrainassa ei ole täysin paikkansapitämätön

vierailija
Venäjän informaatiosodan on annettu jatkua ja sitä on täälläkin ruokittu. Tässä on tulos. Eipä olisi uskonut, että vielä 2000-luvulla Euroopassa soditaan. Jugoslavian sota oli lähihistoriassa hirvittävä. Nyt ollaan tässä tilanteessa. Meidän rajanaapurin presidentti on seonnut ja on vaarallinen.
(y) Sodat eivät koskaan synny tyhjästä, vaan ne luodaan. Ja siinä luomisessa ovat mukana kaikki ne hyväntahtoiset hölmöt, jotka toistavat papukaijoina propagandistien sanomaa. Kuka muistaa Bäckmannin ja Putkosen jutut venäläisäitien syrjimisestä Suomessa? Se on ihan tätä samaa suurta tarinaa siitä kuinka venäläisiä vihataan lännessä. Sieltä se sota kumpuaa. Ja tälläkin palstalla nämä pari nimimerkkiä ja jokunen merkitön heittää bensaa liekkeihin ja jakaa propagandaa mahdollistaakseen Venäjän häikäilemättömät toimet.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Niin mut ollut vuosia sitten aikaa erottaa tää porukka ennen sotaa. Ja tuomita joukko siiviileihin tehdyistä raiskauksista. Nythän putinin väite natseista ukrainassa ei ole täysin paikkansapitämätön
Natseja on kaikkialla. Venäjälläkin on uusnatsijärjestöjä. Ja Suomessa. Ja yleisesti ottaen sotilaissa on enemmän natsisymppaajia, koska natsismi ihanoi sotaa enemmän kuin mikään muu aate.

Jos noita Putinin puheita lukee ihan kokonaan, niin aika absurdi se sisältö kokonaisuudessaan on. Mutta kaipa sitä melkein kaikesta voi löytää muutaman prossan totuutta.

• Tykkää
9MM
Natseja on kaikkialla. Venäjälläkin on uusnatsijärjestöjä. Ja Suomessa. Ja yleisesti ottaen sotilaissa on enemmän natsisymppaajia, koska natsismi ihanoi sotaa enemmän kuin mikään muu aate.

Jos noita Putinin puheita lukee ihan kokonaan, niin aika absurdi se sisältö kokonaisuudessaan on. Mutta kaipa sitä melkein kaikesta voi löytää muutaman prossan totuutta.
Tottahan tuo. Vai voiko outin väittää että ei olisi natsei sen sotilaissa?. Sinällään omituista kun hitler piti slaaveja eläiminä eikä ihmisinä ja tätä aatetta sitten jatkavat. Pyöritteleeköhän entiset saksalaiset natsit silmiään.

vierailija
Sodat eivät koskaan synny tyhjästä, vaan ne luodaan. Ja siinä luomisessa ovat mukana kaikki ne hyväntahtoiset hölmöt, jotka toistavat papukaijoina propagandistien sanomaa. Kuka muistaa Bäckmannin ja Putkosen jutut venäläisäitien syrjimisestä Suomessa? Se on ihan tätä samaa suurta tarinaa siitä kuinka venäläisiä vihataan lännessä. Sieltä se sota kumpuaa. Ja tälläkin palstalla nämä pari nimimerkkiä ja jokunen merkitön heittää bensaa liekkeihin ja jakaa propagandaa mahdollistaakseen Venäjän häikäilemättömät toimet.
No tän palstan putinisteilla ei oo paljookaan merkitystä. Luulen, että heidän kirjoitukset kääntävät ihmisiä enempi vastaan tuota meininkiä.

Disinformaation pitkäaikaisessa suoltamisessa nimenomainen tarkoitus on horjuttaa luottamusta ns. valtamedioihin. Kun tämä on tapahtunut,. sitten menee moni asia läpi. Ja se näillä tietyillä henkilöillä on tapahtunyut.

Putkonen ja Bäckman nyt sitten ovat kyllä sen tasoisia tapauksia, että kaikki viittaukset heihin vievät kaiken uskottavuuden välittömästi.

Kyllä tuonne pääsee ilman tunnuksia. Tuolla se sun Putkonen kirjoittelee kans.

Että voitkin olla jotain naurettavan ja kuvottavan völistä. Tekstisi ovat samaa skeidaa kuin Bäckmanin. Voisitko vähän puolustella vielä häntä., Se kruunaisi kaiken.
En tiedä kuka on Bäckman.
Enkä ole todennäköisesti lukenut häneltä mitään, mutta katson kun jaksan.

No tän palstan putinisteilla ei oo paljookaan merkitystä. Luulen, että heidän kirjoitukset kääntävät ihmisiä enempi vastaan tuota meininkiä.

Disinformaation pitkäaikaisessa suoltamisessa nimenomainen tarkoitus on horjuttaa luottamusta ns. valtamedioihin. Kun tämä on tapahtunut,. sitten menee moni asia läpi. Ja se näillä tietyillä henkilöillä on tapahtunyut.

Putkonen ja Bäckman nyt sitten ovat kyllä sen tasoisia tapauksia, että kaikki viittaukset heihin vievät kaiken uskottavuuden välittömästi.
Tämä kannattaa katsoa mis/disinformaatiosta:
👍

Itänaapuri ON nyt mörkö. Ei kaikki Venäjän edeltävät pressat 20-40 vuoden aikana ole olleet sitä.

On ollu venäläisiä valtionjohtajia, on vielä venäläismielisempiä valtionjohtajia - ja sitten on diktaattorikasti.
Putin pääsee kastiin "sotahullut, menneeseen jämähtäneet despootit."
Totta joka san.
Mutta tällaisienkin pääkköjen aikana sitä yhteistä rajaa on ihan liikaa, että kannattaisi ihan vartavasten alkaa kaivaa verta nenästään.
Tuo nato-vouhotus on taas sitä pahinta laatua.
En millään jaksa uskoa, että nato olisi niin kiinnostunut tästä pikku pläntistä, että alkaisi sitä puolustamaan.
Jos sinnepäin aletaan liikaa kallistua, tämä kapea kaistale tulee olemaan sotatoimialuetta ja kun kaksi hullua siinä iskee päinyhteen, täällä ei sen koitoksen jälkeen ole kiveä kiven päällä.
Ehkä joku katsoo tästäkin hyötyvänsä, mutta ne, jotka siinä häviävät ovat Suomi ja Suomen kansa.
Sanoisin, että se vanha sananlasku, joka väittää laihan sovun olevan parempi kuin lihava riita, pitää tässäkin paikkansa.

• Tykkää
Totta joka san.
Mutta tällaisienkin pääkköjen aikana sitä yhteistä rajaa on ihan liikaa, että kannattaisi ihan vartavasten alkaa kaivaa verta nenästään.
Tuo nato-vouhotus on taas sitä pahinta laatua.
En millään jaksa uskoa, että nato olisi niin kiinnostunut tästä pikku pläntistä, että alkaisi sitä puolustamaan.
Jos sinnepäin aletaan liikaa kallistua, tämä kapea kaistale tulee olemaan sotatoimialuetta ja kun kaksi hullua siinä iskee päinyhteen, täällä ei sen koitoksen jälkeen ole kiveä kiven päällä.
Ehkä joku katsoo tästäkin hyötyvänsä, mutta ne, jotka siinä häviävät ovat Suomi ja Suomen kansa.
Sanoisin, että se vanha sananlasku, joka väittää laihan sovun olevan parempi kuin lihava riita, pitää tässäkin paikkansa.
Mutta kun laihaa sopua ei ole enää. Eli Suomi ei enää ole turvassa pelkän puolueettomuuden ja diplomatian keinoin.
Se aika on menetetty, ja syynä ainoastaan Putinin nostalgia.

Jos pitäis valita Venäjän vallan alla oleminen vs.se että Nato-joukot ja Venäjä tallaa Suomen muusiksi - no jälkimmäinen. Sit kädet ristiin ja silmät kiinni.
Ainakin ollaan yritetty.

• Tykkää
Mutta sen voin luvata että jos mun perhe joutuu pakolaisiksi kun Nato ja Venäjä steppaa Suomessa, niin en valita pahanmakusesta puurolautasesta, opettelen sen vastaanottavan maan kielen sekunnissa ja teen siellä töitä! Mun aikuistuva poika ei r**skaile puskissa eikä ahdistele ketään. Ei mölytä yötä myöten. :sneaky: Hilsen frå Norge!

Mutta kun laihaa sopua ei ole enää. Eli Suomi ei enää ole turvassa pelkän puolueettomuuden ja diplomatian keinoin.
Se aika on menetetty, ja syynä ainoastaan Putinin nostalgia.

Jos pitäis valita Venäjän vallan alla oleminen vs.se että Nato-joukot ja Venäjä tallaa Suomen muusiksi - no jälkimmäinen. Sit kädet ristiin ja silmät kiinni.
Ainakin ollaan yritetty.
Mä taaas sanoisin, että kun itse tehdään se, mihin pystytään, voidaan sanoa että ollaan yritetty.
Ja vaikka sitä minkäänlaista sopua ei sinun mielestäsi olisikaan, se ehkä on vielä siellä, missä sitä tarvitaankin ja missä sen olemassaolosta on vielä kenties hyötyäkin.
En minäkään sitä ryssää tänne halua, kyllä näissä bryssienkin toljailuissa on ihan tarpeeksio sietämistä.

• Tykkää

Yhteistyössä