Katso itse, hyvä ihminen! Ei sitä nyt koko maailmantilannetta tässä voi Putkosen silmin nähtynä alkaa kuvailemaan yhdessä viestissä.No kertokaas sen janus putkosen havainnot?
Mikä ketju katosi?Juu, kaikkea pitää kytätä, utelias kun on, ja totuudennälkä on kova.
Jaan täällä yleensä vähän kaikkea mitä tulee katseltua.
Ehkä joku joskus katsoo jonkin videon ja löytää sen pienen palasen joka ihmetyttää, ja tulee uteliaaksi. Kohta hän katsoo toisen videon ja saa liitettyä palaset yhteen. Yleensä sen jälkeen niitä videoita aletaan etsiä jo itse.
Olen jo vuodesta 2015 lähtien ollut melko kyllästynyt lännen agendamedian tuuttaukseen.
Täytyy kytätä infoa vähän sieltä sun täältä, että voi muodostaa kuvan mikä olisi lähempänä totuutta. Ihan parhaita toki ovat livelähetykset puheista ja leikkaamattomat haastattelut (näistä länsimedia leikkaa ja liimaa yleensä ihan mitä sattuu jotta toimitettava pysyy agendan mukaisena).
Ja tietenkin livevideo on hyvä, jotta pystyy nähdä oikeasti mitä tapahtuu. Edellä mainittuihin voi pääsääntöisesti luottaa.
Tämä palsta on kyllä siinä mielessä paras, että täällä ei kovin kummoisesti sensuroida.
Yksi Ukrainaketju tosin eilen hävisi, en tiedä miksi, mutta se ei ole normaali käytäntö täällä.
Juu, totta! Lavastaakin voi jne.Ei livevideoihinkaan voi luottaa sokeasti. Helppo on rajata kuvausta ym
No kyllä sä nyt voit sanoa ne muutamat pääpointit videostaKatso itse, hyvä ihminen! Ei sitä nyt koko maailmantilannetta tässä voi Putkosen silmin nähtynä alkaa kuvailemaan yhdessä viestissä.
Sinäpä sen sanoit: Putkisen silminKatso itse, hyvä ihminen! Ei sitä nyt koko maailmantilannetta tässä voi Putkosen silmin nähtynä alkaa kuvailemaan yhdessä viestissä.
En muista. Yritin jattkaa kirjoittelua siihen niin ilmoitti, että ”ketjua ei löydy”.Mikä ketju katosi?
Laita vaikka pelkkiä linkkejä…Harmi kun en osaa jakaa twitteristä tavallisten ukrainalaisten kuvaamia videoita, siellä on helikopterit pommitelleet kerrostaloja ja muita paikkoja, missä asuu ihmisiä...ja siis eripuolilla Ukrainaa.
Siviiliuhreja on jo paljon ja ainakin pari venäläistä todella nuorta poikasotilasta oli otettu vangeiksi, näytti toinen heistä alle 20 vuotiaalta ja toista oli ilmeisesti lyöty nyrkillä tai jollain muulla kasvoihin.
Toivon vilpittömästi tämän hulluuden loppuvan pian
Tosi noloa lähteä poistamaan ketjuja. Se on ilmiselvää mielipide- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Todella huolestuttavaa, jos Kakspluskin lähtee nyt sille linjalle. Varmaan tullut hybridiosaamiskeskuksesta ohjeistuksia.En muista. Yritin jattkaa kirjoittelua siihen niin ilmoitti, että ”ketjua ei löydy”.
Täytyisi aina painaa ”seuraa ketjua” niin löytäisi ketjut helpommin.
Täytyypä alkaa käyttää sitä.
Mä katon myöhemmin tänne linkit...pitää käydä asioilla!Laita vaikka pelkkiä linkkejä…
Ovat tähän ketjuun erittäin tervetulleita.
Tämä on ehkä ainoa suuri alusta missä sana on vapaampi kuin muualla.Tosi noloa lähteä poistamaan ketjuja. Se on ilmiselvää mielipide- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Todella huolestuttavaa, jos Kakspluskin lähtee nyt sille linjalle. Varmaan tullut hybridiosaamiskeskuksesta ohjeistuksia.
Voi pyhä Sylvi taas. Joka päivähän täältä poistetaan ketjuja. Yleensä jotain väkivaltafantasiaaTosi noloa lähteä poistamaan ketjuja. Se on ilmiselvää mielipide- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Todella huolestuttavaa, jos Kakspluskin lähtee nyt sille linjalle. Varmaan tullut hybridiosaamiskeskuksesta ohjeistuksia.
Onneksi Venäjällä ei sensuroida mitään ja sinunkin on helppo linkata venäläisiä sivustoja, joissa tavalliset ukrainalaiset vaikkapa Kiovan seudulta kertovat tunnoistaan venäläisten suorittamien pommitusten ja ohjusiskujen keskellä. Mukavaa olisi lukea myös kriittisesti sotatoimiin suhtautuvien venäläisten sensuroimattomia mielipiteitä.Tosi noloa lähteä poistamaan ketjuja. Se on ilmiselvää mielipide- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Todella huolestuttavaa, jos Kakspluskin lähtee nyt sille linjalle. Varmaan tullut hybridiosaamiskeskuksesta ohjeistuksia.
tänään Venäjä on vaatinut, että Viron yleisradioyhtiö poistaa uutistaan venäjänkieliset uutiset joissa kerrotaan Ukrainan tilanteestaOnneksi Venäjällä ei sensuroida mitään ja sinunkin on helppo linkata venäläisiä sivustoja, joissa tavalliset ukrainalaiset vaikkapa Kiovan seudulta kertovat tunnoistaan venäläisten suorittamien pommitusten ja ohjusiskujen keskellä. Mukavaa olisi lukea myös kriittisesti sotatoimiin suhtautuvien venäläisten sensuroimattomia mielipiteitä.
Linkkejä ja videoita odottaen.
Älähän nyt kiihkoile.Onneksi Venäjällä ei sensuroida mitään ja sinunkin on helppo linkata venäläisiä sivustoja, joissa tavalliset ukrainalaiset vaikkapa Kiovan seudulta kertovat tunnoistaan venäläisten suorittamien pommitusten ja ohjusiskujen keskellä. Mukavaa olisi lukea myös kriittisesti sotatoimiin suhtautuvien venäläisten sensuroimattomia mielipiteitä.
Mitä mieltä mies mitä pitäisi tehdä näille koween kaltaisille ihmisille jotka levittää vihollisen propagandaa?Onneksi Venäjällä ei sensuroida mitään ja sinunkin on helppo linkata venäläisiä sivustoja, joissa tavalliset ukrainalaiset vaikkapa Kiovan seudulta kertovat tunnoistaan venäläisten suorittamien pommitusten ja ohjusiskujen keskellä. Mukavaa olisi lukea myös kriittisesti sotatoimiin suhtautuvien venäläisten sensuroimattomia mielipiteitä.
Mitätänään Venäjä on vaatinut, että Viron yleisradioyhtiö poistaa uutistaan venäjänkieliset uutiset joissa kerrotaan Ukrainan tilanteesta
että se siitä sananvapaudesta
echo mä uskovana oon sun kanssa samoilla linjoilla. mitä mieltä pitäisikö kaikkien eu maiden ja natomaiden julistaa sota venäjälle?Mitä
V-ttua
Viron
Oma
Uutisointi
Kuuluu
Venäjälle??