Donetskin ja Luhanskin tunnustaminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ja äsken Putin sanoi uutisissa, että Venäjä kostaa kaikille niille, jotka puuttuvat tilanteeseen tai yrittävät auttaa ukrainalaisia...ja mitä sanoi Sanna ''Aseiden lähettämistä Ukrainaan mietitään ja nato ei ole ajankohtainen vaihtoehto Suomelle'' Jee,. on meillä hieno pm...hyi kamala.
Mitä itse tekisit? Tästä asiasta ei päätä yksin pm. Eikös kohta tule Niinistön ja pm:n tiedotustilaisuus?
 
En osaa sanoa pitäisikö Natoon liittyä vai ei: mun mielestä silloin vois kun Venäjä on sotinu jo pitempään, eli sillä ei oo enää kaikkia paukkuja. Nyt sillä vielä on ja meille voisi käydä huonosti, jos nyt liityttäisiin.
Mutta eihän sinne niin vaan liitytä, hakemuksen voisivat laittaa nyt, mutta päätöksen tekemiseen menee aikaa...
 
vierailija
Mitä itse tekisit? Tästä asiasta ei päätä yksin pm. Eikös kohta tule Niinistön ja pm:n tiedotustilaisuus?
Ne poliitikot, jotka Suomen Natoon vievät, saavat minun arvostuksen. Luulisin, että siihen tarvitaan sekä Sanna että Sauli. Saulin vanhassa puolueessa varmaan tuki suurempaa. Nyt tqrvitaan demareita, keskustalaisia, persuja... kaikkia ajamaan tätä Suomen kannalta tärkeintä asiaa.

Putler Kaput!
 
vierailija
Ne poliitikot, jotka Suomen Natoon vievät, saavat minun arvostuksen. Luulisin, että siihen tarvitaan sekä Sanna että Sauli. Saulin vanhassa puolueessa varmaan tuki suurempaa. Nyt tqrvitaan demareita, keskustalaisia, persuja... kaikkia ajamaan tätä Suomen kannalta tärkeintä asiaa.

Putler Kaput!
Olen samaa mieltä. Tässä on nyt toimittava yhtenäisenä kansana ja putinmieliset ovat maanpettureita! Pitkään yritimme hänen kanssaan ystävällismielisesti ja yhteistyössä elää, nyt riittää!
 
Kamala sanoa näin pasifistina, mutta Venäjän kimppuun pitää käydä NYT aseellisesti, melkein koko lännen voimalla.
Ei anneta tapahtua samaa hyssyttelyä kuin Hitlerillä alkuvaiheessa.

Venäjän johto ja asevoimat pitää vaan tuhota. Ei muu auta, muuten Putin valtaa koko itä-Euroopan pala palalta.
Niin kyllästynyt koko rosvovaltioon josta ei oo mitään iloa muulle maailmalle.
 
vierailija
Kamala sanoa näin pasifistina, mutta Venäjän kimppuun pitää käydä NYT aseellisesti, melkein koko lännen voimalla.
Ei anneta tapahtua samaa hyssyttelyä kuin Hitlerillä alkuvaiheessa.

Venäjän johto ja asevoimat pitää vaan tuhota. Ei muu auta, muuten Putin valtaa koko itä-Euroopan pala palalta.
Niin kyllästynyt koko rosvovaltioon josta ei oo mitään iloa muulle maailmalle.
Samat sanat!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Kamala sanoa näin pasifistina, mutta Venäjän kimppuun pitää käydä NYT aseellisesti, melkein koko lännen voimalla.
Ei anneta tapahtua samaa hyssyttelyä kuin Hitlerillä alkuvaiheessa.

Venäjän johto ja asevoimat pitää vaan tuhota. Ei muu auta, muuten Putin valtaa koko itä-Euroopan pala palalta.
Niin kyllästynyt koko rosvovaltioon josta ei oo mitään iloa muulle maailmalle.
Eikös Putin uhkaillut ydinaseella jos näin toimitaan?
 
vierailija
Se ukko on seonnut. Katsoin sen pätkän, mitä hänen tämän aamuisesta tiedotustilaisuudesta näytettiin. Olisi tehnyt mieli kuristaa se ruudun läpi!!! Onneksi sodan kokeneiden vanhempieni ei enää tarvitse olla tätä näkemässä.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Eikös Putin uhkaillut ydinaseella jos näin toimitaan?
Sit tulee ydinsota.

Toinen vaihtoehto olisi että koko läntinen maailma ja Venäjä alkaisi rukoilla Jeesusta. Silloin tapahtuisi paljon hyviä asioita ilman verenvuodatusta.
Mutta sitä rukousaaltoa ei ole näkyvissä ainakaan vielä. Länsimaiset, vetelät nykyihmiset tarvitsevat kunnon herättelyn unestaan sitä ennen.
 
Hyökkäyksiä MYÖS separatistialueiden ulkopuolella JA Kiovan läheisellä lentokentällä.
Ukraina ei pääse enää merelle Krimin länsipuoleltakaan.

Rauhanturvajoukot my ass...
Seurataan. Ehkä ne oli strategisesti välttämätöntä vaimentaa.

Lisään nyt, ja olen tämän aiemminkin kirjoittanut (että nuo harmaat eivät saa slaagia):
En hyväksy, että Venäjä hyökkää. En hyväksy sotaa ylipäätään.

Diplomaattisista suhteista tulisi aina pitää huolta! Tätä olen korostanut näissä keskusteluissa koko ajan.
En usko, että Ukrainassa on tehty edes sitä vähää, jotta asioista oltaisi voitu päästä sellaiseen sopuun, että sotia ei tarvita.
Olisi vaadittu paikan päälle puolueettomia rauhanneuvottelijoita.

Olisin todella toivonut, että sopimuksista (Minskin) olisi pidetty kiinni, eikä sota Donbasissa olisi kestänyt yli 7 vuotta!

Järkyttävä tilanne! Herra varjele kaikkia!
 
vierailija
Nyt kun Putleri on jo ottanu Valko-Venäjän ja muutaman päivän päästä sillä on hallussaan myös Ukraina niin kenen arvelette olevan seuraavan?

10p vihje: se on Natoon kuulumaton maa jolla on 1300km vartioimaton raja Venäjän kanssa
 
Putin lupasi kostotoimilla läntisiä maita ja silti Sannan mielestä vielä ei ole aihetta laittaa hakemusta natoon...hyvänen aika miten kujalla se akka on!!
Sitten jos Venäjä tuosta innostuu ja vauhtiin pääsee on ensimmäinen asia jyrkkä kielto Suomen natojäsenyydelle, Sitten viimestään se on jo myöhäistä ellei jo ole nytkin.
 
vierailija
"SK:n arkistosta: Vladimir Putin on onnistunut luomaan Venäjästä valtion, jossa ihmisiä myrkytetään ja ammutaan eivätkä tekijät joudu vastuuseen. Maa heijastelee johtajansa elämää. Sitä ovat nuoresta pitäen leimanneet yhteydet rikollisiin ja rikoksiin."
 
vierailija
Putin lupasi kostotoimilla läntisiä maita ja silti Sannan mielestä vielä ei ole aihetta laittaa hakemusta natoon...hyvänen aika miten kujalla se akka on!!
Sitten jos Venäjä tuosta innostuu ja vauhtiin pääsee on ensimmäinen asia jyrkkä kielto Suomen natojäsenyydelle, Sitten viimestään se on jo myöhäistä ellei jo ole nytkin.
Eipä tuo Saulikaan ollut hakemusta laittamassa. Pitääkö sun Sannaa haukkua joka vaiheessa?
 

Yhteistyössä