Hyvä olla kielitaitoinen.
Hyvä olla kielitaitoinen.
Onko siellä joku live menossa?Mä ihailen sitä PT:n suorasta striimistä kun en muuten sitä näje
En ole ikuna tehny hasselhofin pottujaNamnamnam! Nyt tuli hyvää!
Tuo hasselbackat maistuu niinku ravintelipotuilta.
Elikä meillä oli
-jauhelihamureketta
-hasselpakkoja
-kermakastiketta (pussista, mutta tuunasin worcesterilla, soijalla ja timjamilla)
Kaikki meni!
Lispetin koirakin pukeutui jäkisjuhlaan ja tarjosin silleki hyvät sapuskat
Kokeile. Ovat vähän isotöisiä mut hyviä.En ole ikuna tehny hasselhofin pottuja
mää oon muutampi kerran tehny mutta ihan käsivaralta ilman noita lissun tikkumeininkejäEn ole ikuna tehny hasselhofin pottuja
No eikä oo ku käytät niitä puikkoja siinä perunan vieressä senki harmaahupparifoobikko!Kokeile. Ovat vähän isotöisiä mut hyviä.
Mutta ei tuu tasalaatusta!mää oon muutampi kerran tehny mutta ihan käsivaralta ilman noita lissun tikkumeininkejä
terävä veitti ja varovaiset viillot niin ihan hyviä tulee
Ekko ei käytä tikkuja, koska hän on razistiNo eikä oo ku käytät niitä puikkoja siinä perunan vieressä senki harmaahupparifoobikko!
Nyt tuli semmonen ras**-kuvaus että pitää oikein istua ja miettiä.Ekko ei käytä tikkuja, koska hän on razisti
Olen liian ovela täällä rahvaan keskuudessa...Nyt tuli semmonen ras**-kuvaus että pitää oikein istua ja miettiä.
mulle riittää epätasasempikin plaatuMutta ei tuu tasalaatusta!
Niin tahtoo tulla. Se on joku ruutiskomleksi tai jotain sinnepäin.Sulla tulee kaikesta Mieleen
se joka itsensä ylentää...Olen liian ovela täällä rahvaan keskuudessa...
Kukaan muu ei ylennä niin pakko sekin tehdä ittese joka itsensä ylentää...
Onko siellä joku live menossa?
Hetkinen nainen!!!Lumimyräkkä tuivertaa Helsingin keskustassa – katso suoraa lähetystä Sanomatalon kattokamerasta
Suomeen iskee maanantai-iltapäivän aikana lumimyräkkä.www.is.fi
Se on naapurin vika, jos miehen täytyy kehua itseään.Kukaan muu ei ylennä niin pakko sekin tehdä itte
No ropnotuupi tietennii!Hetkinen nainen!!!
Mikä ihmeen PT??? Mä huomasin sen skeba!
Minähän en sellasista tiedä mittää!?No ropnotuupi tietennii!
Mistä sä ton kuvan ittestäs ja fisumänistä löysit?Yeah right. Ilmaveivaa vieläkin?
Ite ohjasit ja kuvasit koko tapahtuman, me oltiin vain viattomia piruparkoja ja tehtiin niiku sä köskit.Mistö sö ton kuvan ittestäs ja fisumänistä löysit?