vatseri on aikas hyvä ja vattuhillolla tietenniiJos ostaa valmiin laskiaispullan kaupasta niin mitä merkkiä suosittelette?
vatseri on aikas hyvä ja vattuhillolla tietenniiJos ostaa valmiin laskiaispullan kaupasta niin mitä merkkiä suosittelette?
FazerJos ostaa valmiin laskiaispullan kaupasta niin mitä merkkiä suosittelette?
Joo, hyötyä ... tosiaankin.No on niistä susista jotaki hyötyä!
Käytä juustohöylää?Väkerrän täällä nyt ekaa kertaa elämässäni hasselbackan perunoita, kun Roosa vinkkas niitä. Tulee tavallisen jauhelihamurekkeen kaveriks.
En osaa tehdä ihan niin ohuita viiltoja ku pitäis, mut eiköhän ihan hyviä tule.
Hmm, mitenkä?Käytä juustohöylää?
Siun täytyy laittaa se peruna kahden sopivan korkuisen ”puikon” väliin niin saat yhtä syviä cutteja. Ja helpompi saada myös leikattua tiiviimmät cutit.Väkerrän täällä nyt ekaa kertaa elämässäni hasselbackan perunoita, kun Roosa vinkkas niitä. Tulee tavallisen jauhelihamurekkeen kaveriks.
En osaa tehdä ihan niin ohuita viiltoja ku pitäis, mut eiköhän ihan hyviä tule.
No mä otin kantaa vain ohuisiin viiltoihin, en siihen lopulliseen toteutukseen...Hmm, mitenkä?
Hasselbackat jätetään viiltämättä perunan pohjasta.
Vaikka mulla ei oo nuo potut auennu, en meinaa saada tavaraa tungettua niihin viiltoihin.
(Tääkin on periaatteessa kronklattavis...)
Juu, varmaan jätin pohjasta liikaa varaa. Nuo ei aukia.Siun täytyy laittaa se peruna kahden sopivan korkuisen ”puikon” väliin niin saat yhtä syviä cutteja. Ja helpompi saada myös leikattua tiiviimmät cutit.
Ihan yvtä hyvältä ne maistuu.Juu, varmaan jätin pohjasta liikaa varaa. Nuo ei aukia.
Hän kutsuu sinua mammaksi, ei äidiksi?Nyt istutaan sohvalla ja pidetään toisiamme kädestä kiinni ja katsellaan telkkua.
Se aina tarjoo tuota isoa lapastansa että mamma - pidä kiinni.
On ensimmäinen koira minun aikuisiällä jonka päästän sohvalle tai sänkyyn.
Ei maistu. Tuo on kuin tekohengitystä antaisIhan yvtä hyvältä ne maistuu.
Laita vaikka persiljavoita päälle tai jotaki soossia ni näy.
Sen äidinkieli on ruotti, mutta tappokäskyt on saksaksi.Hän kutsuu sinua mammaksi, ei äidiksi?
Hän on saanut paljon huomioa osakseen.
Siis joko ne oli uunissa? Eikö ne aukeakin enemmän siellä, kun pottu pehmenee?Juu, varmaan jätin pohjasta liikaa varaa. Nuo ei aukia.
Lopettakee tuo keskustelu, tulee lempi mieleen.Siis joko ne oli uunissa? Eikö ne aukeakin enemmän siellä, kun pottu pehmenee?
Nartulla on noin. Tää uros puhuu venäjää ja suomea.Sen äidinkieli on ruotti, mutta tappokäskyt on saksaksi.
Ei nuo mun liimapotut aukene Jouduin sorkkimaan niitä itse enemmän auki.Siis joko ne oli uunissa? Eikö ne aukeakin enemmän siellä, kun pottu pehmenee?
Mä oisin laittanu valkosipuli-persiljavoita, mutta ku valkosipulia ei ollu nii laitoin ruohosipulia, voita ja sitä juustoa päälle.Ihan yvtä hyvältä ne maistuu.
Laita vaikka persiljavoita päälle tai jotaki soossia ni näy.
En ku himassa. Johan mä kirjoitin että Istutaan koiran kanssa sohvalla ja pidetään käsistä kiinni.Ootko Lissu nyt Olympiastadikalla?
Siellä ei onneks niitä harmaita collegeja ehkä enää niin näy...
Hyvä olla kielitaitoinen.Nartulla on noin. Tää uros puhuu venäjää ja suomea.
Mulle kans!Mä oisin laittanu valkosipuli-persiljavoita, mutta ku valkosipulia ei ollu nii laitoin ruohosipulia, voita ja sitä juustoa päälle.
Nyt tulee nälkä!
Sulla tulee kaikesta MieleenLopettakee tuo keskustelu, tulee lempi mieleen.