Menolippu kanarialle auttaa kummasti.Keletanattu ku jään päällä on yhtä paljo vettä kuin jään alla. Piha on yhtä heevetin uima-allasta ja kaikkia ahistaa
Menolippu kanarialle auttaa kummasti.Keletanattu ku jään päällä on yhtä paljo vettä kuin jään alla. Piha on yhtä heevetin uima-allasta ja kaikkia ahistaa
No ei meillä ole kellaria. Ja jos ostaa vain 1 pussin kerrallaan, niin se ei kauaa vanhene.Potut jääkaapissa? Käääääääääk!
Nii ja meillä pyrytti tänään räntää...ei jaksais noita myräköitä.Keletanattu ku jään päällä on yhtä paljo vettä kuin jään alla. Piha on yhtä heevetin uima-allasta ja kaikkia ahistaa
Sama vika täällä. Kävin hakkaamassa kangen kanssa jäät sadevesiviemärin päältä ja olin ihan loppuKeletanattu ku jään päällä on yhtä paljo vettä kuin jään alla. Piha on yhtä heevetin uima-allasta ja kaikkia ahistaa
Just ni! Se pussi säilyy vaikka lattialla.No ei meillä ole kellaria. Ja jos ostaa vain 1 pussin kerrallaan, niin se ei kauaa vanhene.
Juu...mut ei se jääkaapissakaan huonone, jos ei monta viikkoa lillu.Just ni! Se pussi säilyy vaikka lattialla.
Juu...mut ei se jääkaapissakaan huonone, jos ei monta viikkoa lillu.
No jos jääkaapissa on tilaa niin mikäs siinä. Ja kai ne voi ottaa sieltä ajoissa ulos ennen keittämistäNo ei. Mutta! Energiantuhlausta!
Enste viilennät tuotteen mitä ei tarvitsisi viilentää ja seuraavaksi venaat että se alkaa kiehua. Eiks?
Mulla on teoria että ne nahistuu/itää helpommin huoneenlämmössä...huoneenlämpönen, pehmentyny peruna on kaameentuntunen.No ei. Mutta! Energiantuhlausta!
Enste viilennät tuotteen mitä ei tarvitsisi viilentää ja seuraavaksi venaat että se alkaa kiehua. Eiks?
Älä muuta virka sano Kirka!Keletanattu ku jään päällä on yhtä paljo vettä kuin jään alla. Piha on yhtä heevetin uima-allasta ja kaikkia ahistaa
Mä katon sun kaa!Pitäis jaksaa herätä katsomaan Suomen matsia aamulla.
Kaupungin miehillä on kuitenkin saappaat jaloissaaÄlä muuta virka sano Kirka!
Ihan älyttömiä järviä muodostunu joka puolelle.
Tsadissa keskustassa eivät huoltoyhtiön ukot tiiä petkeleestä mittää, kadut tulvii.
Voisivat ees raapia sellasia uria, että ves pääsee helpommin kaivoihin.
Mukavasti tennareilla vajosin nilkkoja myöden ku erehyin luulemaan että olis ollu kuivempaa loskaa.
Mäkin piän sillon harvon kun niitä ostan, lällätispyrlääkurlaa!Potut jääkaapissa? Käääääääääk!
Tottakai perunat varastoidaan viileässä, pimeässä paikassa.Mäkin piän sillon harvon kun niitä ostan, lällätispyrlääkurlaa!
Eikä oo ku matalavartiset sievin turvapopot.Kaupungin miehillä on kuitenkin saappaat jaloissaa
Ei siellä kadulla petkelettä tarvita. Petkele käytetetään puun kuorimiseen, jään rikkomiseen voi käyttää vaikka tuuraaEikä oo ku matalavartiset sievin turvapopot.
Jospa nei just siks voineetkasn alkaa petkelöintihommiin ku ne saappaat oli jääny kotii.
Ja 9kk päästä on sadonkorjuu, sekin huoneenlämmössä? Oletteko miettineen vielä valaistusta?Mulla on teoria että alan itää helpommin huoneenlämmössä...huoneenlämpönen siementäjä vaanii mua tuolla pimeässä makkarissa.
Mä olin ukkelin kans viihteellä. Ja öitä mussut.Miss kaikki onnnn??
Soot sitte laittanna miähen!Mä olin ukkelin kans viihteellä. Ja öitä mussut.
mutta mikään ei kiellä käyttämästä sitä myös keitossaJauhoperuna sopii parhaiten uuniperunaksi tai paistoperunaksi (valurautapannulla ja voissa sipulin kera....enpä ole muuten vuosikausiin syönyt perunaa noin).
-kä ihmeen tuppipottu?tuppipotuiksi ne on ei-niin-hyviä