Kiitos @Lili_86Paljon onnea @Selis , @sinnae ja @Leppis- tämän viikon plussista Ihana plussa-aalto! Kertokaa teidän oloista ennen plussaa, mua aina kiinnostaa tämä
Minä luulen uuden kierron alkavan tiistaina tai keskiviikkona. Oon ollut niin kiukkuinen ja munasarjojen kohdalla on jomotusta. Ei mitään kohdun tuikkauksia taikka repäisykipuja joita oli viime keväänä epäonnisessa plussakierrossa. Mutta tällä hetkellä ajatus negakierrosta ei ahdista, elämässä on paljon kivoja juttuja tällä hetkellä, niin aika ei kulu vain raskaudesta haaveillen. Parin viikon päästä on myös lääkäri lapsettomuusasioihin liittyen. Pikkuhiljaa eteenpäin.
Mitään selkeää nimenomaan raskausoireiksi todettavaa ei ole ollut. Kaikki menisi mulla menkkoja edeltäviksi oireiksi. Isoin merkki itselleni oli se, kun vuoto ei alkanut niin kuin edellisissä kierroissa. Luteaali kun on ollut vain dpo 7-10. Oireet: alavatsalla tuntui painetta ja jomottelua ensimmäisen kerran jo dpo 3-4. Dpo 8 lähtien kova paineen tunne, jonkin verran jomottelua ja tuikkimista alavatsa/munasarjat, vessahädän tunnetta, kova turvotus, ilmavaivoja.
Kiitos ja samoin onnea @Leppis-