Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä, huomenna valtaat Teiden, varusteena uikkarit ja sandaalit.

Me tehtiin just toi aloittelijan virhe kolme vuotta sitten ku oltiin täällä ekaa kertaa. Tosin Teiden huipulle ei silloinkaan edes ajateltu mennä ku varoittelevat että voi olla turhan rankka kokemattomalle.

Ehkä seuraavalla teneriffatalvella otetaan sieltä vuoristohotellista huone, yövytään ja totutellaan korkeaan ilmanalaan yö ja seuraavana päivänä hissillä huipulle.
 
9MM
Paskahousua, muksu ehdotti maijaa, mut en osaa sitä.
hei pelatkaa vale paskahosuu siinä saa huijata et tyyliin mulla on kolme kolmosta vaik ois vaan yks ja sit sun tehtävä on sanoo et uskotko jos et usko ja katot kortit ja siellä ei oo kolmee kolmosta se toinen nostaa koko pakan. miten sä et osaa pata maijaa pelata? siinä suuremalla kortilla kaadetaan toinen esim sun poikas heittää 456 pataa ja sulla on 8910 ni saat ne kaadettua ja sit on valtti vaik hertta joka kaataa kaiken pata ei voi olla valtti ja pata maijaa ei voi kaataa ja se kelle jää vikaks pata maija häviää
 
@m1es ! Nyt tulee tsainaa, ja vielä _videona_! Mä loukkasin sua verisesti äskeisellä sivulla koko Kauko-Idän asukasten evakuoimisesta, joten laitan sulle korealaista mieskomeutta.

Squid game-sarjassa oli sympaattisen v-mäinen peliin rekrytoija, charmantti pukumies, joka houkuttelee velkaantuneita ihmisiä raakaan peliin (ei siis vielä tää ddakji-kuoripeli). Korealainen näyttelijä Gong Yoo. :giggle:

 
  • Vau!
Reactions: m1es
@m1es ! Nyt tulee tsainaa, ja vielä _videona_! Mä loukkasin sua verisesti äskeisellä sivulla koko Kauko-Idän asukasten evakuoimisesta, joten laitan sulle korealaista mieskomeutta.

Squid game-sarjassa oli sympaattisen v-mäinen peliin rekrytoija, charmantti pukumies, joka houkuttelee velkaantuneita ihmisiä raakaan peliin (ei siis vielä tää ddakji-kuoripeli). Korealainen näyttelijä Gong Yoo.


Käääääk! Siinä sarjassa ei oo yksikään hippuakaan mun makuun sopiva!
 
hei pelatkaa vale paskahosuu siinä saa huijata et tyyliin mulla on kolme kolmosta vaik ois vaan yks ja sit sun tehtävä on sanoo et uskotko jos et usko ja katot kortit ja siellä ei oo kolmee kolmosta se toinen nostaa koko pakan. miten sä et osaa pata maijaa pelata? siinä suuremalla kortilla kaadetaan toinen esim sun poikas heittää 456 pataa ja sulla on 8910 ni saat ne kaadettua ja sit on valtti vaik hertta joka kaataa kaiken pata ei voi olla valtti ja pata maijaa ei voi kaataa ja se kelle jää vikaks pata maija häviää
Juu, me pelataan sitä melkein aina. Mun muksu vaan on liian rehellinen, se ei osaa huijata, ja pitää sitä kannustaa huijaamaan...äitin Muru, rehelliseksi opetettu. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Juu, me pelataan sitä melkein aina. Mun muksu vaan on liian rehellinen, se ei osaa huijata, ja pitää sitä kannustaa huijaamaan...äitin Muru, rehelliseksi opetettu.
ach siitä on pitkä aika kun pelannut itte sitä. täytyypä työlle sanoo kun se tulee huomeanna pariks yöks mun luokse. onpa hauskaa jääkappi täynnä ruokaa harvoin ostan mut nyt on ja on kaikki herkut tyttöä varten. millä tavalla sun muksu jää kiinni huijaamisesta?
 
@m1es ! Nyt tulee tsainaa, ja vielä _videona_! Mä loukkasin sua verisesti äskeisellä sivulla koko Kauko-Idän asukasten evakuoimisesta, joten laitan sulle korealaista mieskomeutta.

Squid game-sarjassa oli sympaattisen v-mäinen peliin rekrytoija, charmantti pukumies, joka houkuttelee velkaantuneita ihmisiä raakaan peliin (ei siis vielä tää ddakji-kuoripeli). Korealainen näyttelijä Gong Yoo. :giggle:

Tuossahan on ripaus m1estä - kaksvitosena. ;)

Roosaruusan suosioon en näemmä olisi päässyt.
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Oliko paljon lunta? Paljonko mökkivuokra oli? Näikkönää Aslakin? Olikko rekiajelulla?:geek:
Lapista en paljoa muista, mutta itä-Suomessa mentiin semmoseen mökkikylään, jossa oli yhteissauna.
Saunottiin jonkun perheen kanssa, kysyin että kauanko ovat olleet siellä. "Viikon". Mä olin kade kun meillä oli vain 1 yö aikaa majoittua, ja aloitin siinä saunassa jo lähtösiivousta.

Saunan lattialla oli kakkaa, otin juuriharjan ja mietin että kiva pestä täällä tän perheen viikon sotkuja. Ne katteli lauteilta kun mä jynssäsin.

Vastuuntuntuntoinen unessakin :sneaky:
 

Yhteistyössä