Ap on se sama, joka kiusaa nimimerkillä kirjoittavia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on sokeritauti.se tulee jopa sairaalaruoalla kun ei saa kahteen viikkoon omatekoista ruokaa. Piti sekin nähdä vierestä.Melatoniinin eritys alkaa, kun on tarpeeksi hämärää. Eli 2 tuntia ennen nukkumaan menoa ei kannata kstsoa minkään laitteen ruutua. Lisäksi valoja olisi hyvä himmentää mahdollisimman paljon ja vaihtaa värilämpötilaa lämpimäksi. Toki jos on paljon nauttinut sokeria niin sekin pitää hereillä ja käsittääkseni joillakin alkava 2 tyypin diabetes oireilee unettomuutena
Echo ehtii!Jos näin olisi niin pitäs kyllä nostaa hattua, että moiseen pystyy ja ehtii
Enpä kovin positiivisesti noista nikeistä ajattele, mutta sama henkilö ei kyllä niiden takana ole. Siihen ei pystyis kyllä kukaan. Suoltaa kyllä yksinään jokainen noista tarpeeksi tuubaa. Etenkin L:llä alkavat.
Aivansama on vaan nuiva ja kyyninen. M1es vain pervo (tai no oikeastaan vain niljakas ja seksistinen, oikeassa maailmassa tietenkin joka naisen unelma - niinkuin näillä palstoilla tuppaa miehet olemaan). Ja Echo uskovainen, joskus enemmän ja joskus vähemmän ilkeellä tavalla..
Kokee olevansa suosittu kun saa kokoajan vinoilua harmailta, huh huhhMies, latimera, echo, aivansama, lispetti, mitähän muita vielä oli. Sama henkilö kaikkien nimimerkkien takana. Hän saa täältä sellaista mukavaa vallan tunnetta täältä palstalta, mitä ei oikeasta elämästään saa. Kokee kerrankin olevansa suosittu.
Enpä kovin positiivisesti noista nikeistä ajattele, mutta sama henkilö ei kyllä niiden takana ole. Siihen ei pystyis kyllä kukaan. Suoltaa kyllä yksinään jokainen noista tarpeeksi tuubaa. Etenkin L:llä alkavat.
Aivansama on vaan nuiva ja kyyninen. M1es vain pervo (tai no oikeastaan vain niljakas ja seksistinen, oikeassa maailmassa tietenkin joka naisen unelma - niinkuin näillä palstoilla tuppaa miehet olemaan). Ja Echo uskovainen, joskus enemmän ja joskus vähemmän ilkeellä tavalla..
Eli @Lispetti on se miies, Lispetti on miiies....karvane-een miiies...Ei pidä paikkansa. Noista nikeistä olen nähnyt 2. Toinen on nainen ja toinen on mies.
Jos tuo aloittaja ei ole provo, niin kummasti syyttelee just persumaisia ihmisiä yhdellä nikillä kirjoittelusta.En mä nyt niin nuiva tai kyyninen ole, ehkä vähän. Pyrin todentamaan asioiden todellisen tilan sellaisena kuin ne ovat. Näkisin sen itse ennemmin realismina kuin kyynisyytenä. Tosiasioiden hyväksyminen helpottaa ratkaisun etsimistä.
Sulla on aika suppea mielikuva näistä tyypeistä täällä ja vaikutat keskittyvän vain asioihin, joista et pidä. Mun mielestä kukin mainitsemistasi tyypeistä on varsin moniulotteisia ja hauskoja tyyppejä (minä itse erityisesti). Toisinaan voin jakaa heidän näkemyksensä ja toisinaan olet täysin päinvastaista mieltä. Parasta on ehkä kuitenkin se, että niistä keskusteluista saa jotain, eikä se mene henkilökohtaiseksi solvaamiseksi.
Eli, analyysi sinusta olisi sellainen kuin "todella suppeanäköinen ja kapeakatseinen", jos sulla olisi nikki
Ai kauheeEli @Lispetti on se miies, Lispetti on miiies....karvane-een miiies...Joku hielle haiseva Einari....
![]()
Eikä vain persut ole isänmaallisia.Jos tuo aloittaja ei ole provo, niin kummasti syyttelee just persumaisia ihmisiä yhdellä nikillä kirjoittelusta.
Se totuus että isänmaallisesti ajattelevia on enemmän kuin 1 tällä palstalla, on aloittajan psyykelle liian kova pala kestettäväksi...
Tuuhhan siitä ny kuule tänne ison karvaisen Eiccamiehen karvaiseen haisevaan kainaloon!Eli @Lispetti on se miies, Lispetti on miiies....karvane-een miiies...Joku hielle haiseva Einari....
Olen nähnyt boobiksen kuvan joten eipä ole. Eikä ole Lissu ja Latimerkaan sama. Mut samahan se on mitä kukakin uskoo. Jonkun mielestä täällä kirjoittaa vain yksi henkilö.Lissu ja latimer on sama. Elena ja boobis taitaa olla sama.
Eikä vain persut ole isänmaallisia.
Ei oleEi pidä paikkansa. Noista nikeistä olen nähnyt 2. Toinen on nainen ja toinen on mies.
Sä oot taskuvenus.Oikeestaan meijjät erottaa monesta muustakin, mutta sanotaan nyt vaikkest esimerkkeinä silmienväreistä...Boobsilla on ihanat ruskeat nappisimmut ja mulla kirkkaan siniset...
No sama se mitä uskot. Totuus tekee kipeää!Vierailija voi sanoa mitä vaan. Me ei uskota.
Mites sää nyt tolleen.. hemaseva seksikäs pörröpää..Sekin vielä, tekopi...![]()
![]()
![]()
Jokainen on varmaan jo tajunnut, että Echo on häiriintynyt foliopää. Hän myös harrastaa tätä multinick kirjoittelua.
Jokainen on varmaan jo tajunnut, että Echo on häiriintynyt foliopää. Hän myös harrastaa tätä multinick kirjoittelua.
Pese kainalos niin riennän sinne!Tuuhhan siitä ny kuule tänne ison karvaisen Eiccamiehen karvaiseen haisevaan kainaloon!
*nappaa Echon kuin höyhenen ja pyöräyttää eukon kainaloon*
No onhan tuo jo pitkään ollut tiedossa. Mistä hän on kiinnostunut? Jääkiekosta, autoista, prankeista ja seksistä...Eli @Lispetti on se miies, Lispetti on miiies....karvane-een miiies...Joku hielle haiseva Einari....