Tiesitkö että yksi ja sama henkilö on monen nikin takana täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanana taskuvenus kyllä aiheuttaa kivoja viboja ainakin meitsissä 💓💓

Älä siis murehdi 🤗🌷
Niin, Elenan pitäisi laittaa meille sopivia selfie-kuvia jakoon. Sinä saisit "viboja" ja minä voisin parantaa viestikuvieni kotimaisuusastetta. Nyt joudun käyttämään aasialaisia.

Auttaisiko hoitajan pehmoruisku piikkikammoon?
Asian_women_model_brunette_looking_at_viewer_indoors_cosplay_nurses-1540669.jpg!d

• Rakkaus
Reactions: Latimeria
Niin, Elenan pitäisi laittaa meille sopivia selfie-kuvia jakoon. Sinä saisit "viboja" ja minä voisin parantaa viestikuvieni kotimaisuusastetta. Nyt joudun käyttämään aasialaisia.

Mä laitan sulle selfieitä siitä kun A. Kurviselta otetaan koronatesti annelista Pekingissä:sneaky:

Kannatetaan 👍👍

BTW. Latella ei oo mitään piikkikammoa… 😏

Pehmoruisku voisi olla aluksi vaikka noin, niin Latte voisi ruiskauttaa tuohon södeen hoitsuun täyden satsin elämän eliksiiriä 😍😍😍 😅

Mä laitan sulle selfieitä siitä kun A. Kurviselta otetaan koronatesti annelista Pekingissä
Sinä olet siis Antti Kurvinen tai se näytettä ronkkiva kiinalainen hoitaja! :rolleyes:

Toivotaan, että jälkimmäinen. Olet siis palstan nimikkotsaina ja huolehdit kaikkien mustien näytteenotosta, kunhan tuo peränäyte vakiintuu käyttöön meilläkin. Echo voi toisin kieltäytyä, kun näkee kauniit (vinot) silmäsi.

Sinä olet siis Antti Kurvinen tai se näytettä ronkkiva kiinalainen hoitaja!

Toivotaan, että jälkimmäinen. Olet siis palstan nimikkotsaina ja huolehdit kaikkien mustien näytteenotosta, kunhan tuo peränäyte vakiintuu käyttöön meilläkin. Echo voi toisin kieltäytyä, kun näkee kauniit (vinot) silmäsi.
Tänne mitään maskottitsainaa oteta :o

Voi kun tuon eukon haarojen välissä olis torpedo tai ydinohjus, matkalla takas Pekingiin...*lausuu hiljaa kuiskaten toiveen*

Jahas. Provoile sitten. Meikäläisestä vaan on toooosi mukava kärsiä unettomuudesta ja herätä öisin, kuten nyt 5.30 jälkeen, olen ravannut sen takia lääkärissäkin - ja sit joku palsta-einsteini jolla on vähän tylsää, irvailee mun heräilevän huvin vuoksi, nikkien vaihtamisen takia.

Sä itse olet provo: mä en harrasta valehtelua, kuten sä.
No, yritän nukkua reilun tunnin ennen ku muksu pitää saada kouluun.

Et sinä mitään lääkäriä tarvitse univaivoihisi vaan palstatauon. Kokeileppa muutama kuukausi niin lyön vaikka vetoa että helpottaa. Varmasti käy mielenterveyden päälle tuo touhusi ja mielenterveysongelmilla ja unenlaadulla on vahva yhteys.

En mä nyt niin nuiva tai kyyninen ole, ehkä vähän. Pyrin todentamaan asioiden todellisen tilan sellaisina kuin ne ovat. Näkisin sen itse ennemmin realismina kuin kyynisyytenä. Tosiasioiden hyväksyminen helpottaa ratkaisun etsimistä.

Sulla on aika suppea mielikuva näistä tyypeistä täällä ja vaikutat keskittyvän vain asioihin, joista et pidä. Mun mielestä kukin mainitsemistasi tyypeistä on varsin moniulotteisia ja hauskoja tyyppejä (minä itse erityisesti). Toisinaan voin jakaa heidän näkemyksensä ja toisinaan olen täysin päinvastaista mieltä. Parasta on ehkä kuitenkin se, että niistä keskusteluista saa jotain, eikä se mene henkilökohtaiseksi solvaamiseksi.

Eli, analyysi sinusta olisi sellainen kuin "todella suppeanäköinen ja kapeakatseinen", jos sulla olisi nikki

Parasta että keskusteluista saa jotain eikä mene henkilökohtaiseksi solvaamiseksi? 🤣🤣🤣 No sitä sinä tunnutkin kovasti aina peräänkuuluttavan.

Yhteistyössä