V
vierailija
Vieras
Samaa mieltä. Echon jutut kannattaa sivuuttaa. Niistä tulee huono olo.Unettomuus tulee siitä kun on liikaa koko päivän ruudussa kiinni.
T. Lääkäri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä. Echon jutut kannattaa sivuuttaa. Niistä tulee huono olo.Unettomuus tulee siitä kun on liikaa koko päivän ruudussa kiinni.
T. Lääkäri
Sanana taskuvenus kyllä aiheuttaa kivoja viboja ainakin meitsissäSekin vielä, tekopi...
Ja ellun ääni kun puhuu.Sanana taskuvenus kyllä aiheuttaa kivoja viboja ainakin meitsissä
Älä siis murehdi![]()
Ja ellun ääni kun puhuu on kunnon baritoni tai viskibasso.
Hmm.. oonko mää mies naisen vartalossa?
Niin, Elenan pitäisi laittaa meille sopivia selfie-kuvia jakoon. Sinä saisit "viboja" ja minä voisin parantaa viestikuvieni kotimaisuusastetta. Nyt joudun käyttämään aasialaisia.Sanana taskuvenus kyllä aiheuttaa kivoja viboja ainakin meitsissä
Älä siis murehdi![]()
Eiku sä olet sellanen seksikäs nappisimmu, jolla on pyöreet bon bonit ja söpö peppuHmm.. oonko mää mies naisen vartalossa?
Mä oon katellu tyttöjä teinistä lähtien. Mut vitsi toi oli.Mistä moinen dilemma? Onhan Ellu hot, ei käy kiistäminen
Mä laitan sulle selfieitä siitä kun A. Kurviselta otetaan koronatesti annelista PekingissäNiin, Elenan pitäisi laittaa meille sopivia selfie-kuvia jakoon. Sinä saisit "viboja" ja minä voisin parantaa viestikuvieni kotimaisuusastetta. Nyt joudun käyttämään aasialaisia.
Auttaisiko hoitajan pehmoruisku piikkikammoon?
KannatetaanNiin, Elenan pitäisi laittaa meille sopivia selfie-kuvia jakoon. Sinä saisit "viboja" ja minä voisin parantaa viestikuvieni kotimaisuusastetta. Nyt joudun käyttämään aasialaisia.
Mähän oon mies! Kainalo on pilalla jos se ei ees haise. Vähän kuten kunnon miehellä pa*kanki kanssa!Pese kainalos niin riennän sinne!
Sinä olet siis Antti Kurvinen tai se näytettä ronkkiva kiinalainen hoitaja!Mä laitan sulle selfieitä siitä kun A. Kurviselta otetaan koronatesti annelista Pekingissä
Tänne mitään maskottitsainaa otetaSinä olet siis Antti Kurvinen tai se näytettä ronkkiva kiinalainen hoitaja!
Toivotaan, että jälkimmäinen. Olet siis palstan nimikkotsaina ja huolehdit kaikkien mustien näytteenotosta, kunhan tuo peränäyte vakiintuu käyttöön meilläkin. Echo voi toisin kieltäytyä, kun näkee kauniit (vinot) silmäsi.
Voi kun tuon eukon haarojen välissä olis torpedo tai ydinohjus, matkalla takas Pekingiin...*lausuu hiljaa kuiskaten toiveen*Niin, Elenan pitäisi laittaa meille sopivia selfie-kuvia jakoon. Sinä saisit "viboja" ja minä voisin parantaa viestikuvieni kotimaisuusastetta. Nyt joudun käyttämään aasialaisia.
Echo on yksi järkevimmistä kirjoittajista tällä palstalla.Jokainen on varmaan jo tajunnut, että Echo on häiriintynyt foliopää. Hän myös harrastaa tätä multinick kirjoittelua.
Echo on yksi järkevimmistä kirjoittajista tällä palstalla.
Mä oon katellu tyttöjä teinistä lähtien. Mut vitsi toi oli.
Jahas. Provoile sitten. Meikäläisestä vaan on toooosi mukava kärsiä unettomuudesta ja herätä öisin, kuten nyt 5.30 jälkeen, olen ravannut sen takia lääkärissäkin - ja sit joku palsta-einsteini jolla on vähän tylsää, irvailee mun heräilevän huvin vuoksi, nikkien vaihtamisen takia.
Sä itse olet provo: mä en harrasta valehtelua, kuten sä.
No, yritän nukkua reilun tunnin ennen ku muksu pitää saada kouluun.
Ei pidä paikkansa. Noista nikeistä olen nähnyt 2. Toinen on nainen ja toinen on mies.
Kokee olevansa suosittu kun saa kokoajan vinoilua harmailta, huh huhh
Eihän siinä ole logiikkaa
- muistelen että echolla oli m1es bannissakin viime vuonna mutta vapautti myöh
En mä nyt niin nuiva tai kyyninen ole, ehkä vähän. Pyrin todentamaan asioiden todellisen tilan sellaisina kuin ne ovat. Näkisin sen itse ennemmin realismina kuin kyynisyytenä. Tosiasioiden hyväksyminen helpottaa ratkaisun etsimistä.
Sulla on aika suppea mielikuva näistä tyypeistä täällä ja vaikutat keskittyvän vain asioihin, joista et pidä. Mun mielestä kukin mainitsemistasi tyypeistä on varsin moniulotteisia ja hauskoja tyyppejä (minä itse erityisesti). Toisinaan voin jakaa heidän näkemyksensä ja toisinaan olen täysin päinvastaista mieltä. Parasta on ehkä kuitenkin se, että niistä keskusteluista saa jotain, eikä se mene henkilökohtaiseksi solvaamiseksi.
Eli, analyysi sinusta olisi sellainen kuin "todella suppeanäköinen ja kapeakatseinen", jos sulla olisi nikki