Tiesitkö että yksi ja sama henkilö on monen nikin takana täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies, latimera, echo, aivansama, lispetti, mitähän muita vielä oli. Sama henkilö kaikkien nimimerkkien takana.

Hän saa täältä sellaista mukavaa vallan tunnetta täältä palstalta, mitä ei oikeasta elämästään saa. Kokee kerrankin olevansa suosittu. Ei kehtaa yhdellä nikillä kirjoittaa kun ei halua että muut näkevät kuinka paljon aikaa hän viettää palstalla. Ja toisaalta konfliktitilanteissa on hyvä vaihtaa nimimerkkiä ja antaa pölyn laskeutua ennen kuin taas palaa. Mitä ajattelette tälläisestä ihmisestä?

• Haha
Reactions: Latimeria
Mies, latimera, echo, aivansama, lispetti, mitähän muita vielä oli. Sama henkilö kaikkien nimimerkkien takana.

Hän saa täältä sellaista mukavaa vallan tunnetta täältä palstalta, mitä ei oikeasta elämästään saa. Kokee kerrankin olevansa suosittu. Ei kehtaa yhdellä nikillä kirjoittaa kun ei halua että muut näkevät kuinka paljon aikaa hän viettää palstalla. Ja toisaalta konfliktitilanteissa on hyvä vaihtaa nimimerkkiä ja antaa pölyn laskeutua ennen kuin taas palaa. Mitä ajattelette tälläisestä ihmisestä?

Enpä kovin positiivisesti noista nikeistä ajattele, mutta sama henkilö ei kyllä niiden takana ole. Siihen ei pystyis kyllä kukaan. Suoltaa kyllä yksinään jokainen noista tarpeeksi tuubaa. Etenkin L:llä alkavat.

Aivansama on vaan nuiva ja kyyninen. M1es vain pervo (tai no oikeastaan vain niljakas ja seksistinen, oikeassa maailmassa tietenkin joka naisen unelma - niinkuin näillä palstoilla tuppaa miehet olemaan). Ja Echo uskovainen, joskus enemmän ja joskus vähemmän ilkeellä tavalla..

Enpä kovin positiivisesti noista nikeistä ajattele, mutta sama henkilö ei kyllä niiden takana ole. Siihen ei pystyis kyllä kukaan. Suoltaa kyllä yksinään jokainen noista tarpeeksi tuubaa. Etenkin L:llä alkavat.

Aivansama on vaan nuiva ja kyyninen. M1es vain pervo (tai no oikeastaan vain niljakas ja seksistinen, oikeassa maailmassa tietenkin joka naisen unelma - niinkuin näillä palstoilla tuppaa miehet olemaan). Ja Echo uskovainen, joskus enemmän ja joskus vähemmän ilkeellä tavalla..
Väitätkö että palstalle on pesiytynyt noin monta yhtä niljakasta henkilöä ihan sattumalta? Ovat hyvin samanlaisia kaikki.

Mä lässäytän sun hienon ja jännittävän "paljastuksesi".
Mä en pysty vastaamaan kuin omalta osaltani, mutta en ole koskaan ollu mikään muu musta nikki kuin Echo. Echoa ennen mulla oli vaki-harmailunikki "Uskis".

Kuvitellaan että tän palstan mustat nikit ois työpaikka tai opiskeluryhmä. Kuinka todennäköistä että joissakin asioissa tulee samanmielisten klikkejä? Erittäin.
Esim.20-25 henkilön poppoo voi jakautua 3, 4, 5 tai 6 samalla tavalla ajattelevien ryhmään.

Eikä m1ehen nikin suhteen kukaan jaksais vetää "yövuoroakin", päiväkirjoittelujen lisäksi. Usealla nikillä kirjoittaminen olis melkein 24/7 homma.

Ja muista, että esim.Lispe on nähnyt joitakin palstalaisia livenä.

Mä en pysty vastaamaan kuin omalta osaltani, mutta en ole koskaan ollu mikään muu musta nikki kuin Echo. Echoa ennen mulla oli vaki-harmailunikki "Uskis".

Kuvitellaan että tän palstan mustat nikit ois työpaikka tai opiskeluryhmä. Kuinka todennäköistä että joissakin asioissa tulee samanmielisten klikkejä? Erittäin.
Esim.20-25 henkilön poppoo voi jakautua 3, 4, 5 tai 6 samalla tavalla ajattelevien ryhmään.

Eikä m1ehen nikin suhteen kukaan jaksais vetää "yövuoroakin", päiväkirjoittelujen lisäksi. Usealla nikillä kirjoittaminen olis melkein 24/7 homma.

Se tässä hauskaa onkin kun olet vetänyt tuon esityksen niin pitkälle että vaikuttaa siltä että laitat herätyskellon jopa keskellä yötä soimaan ja tulet palstailemaan jotta kulissit pysyy yllä. 😀😀

• Vihainen
Reactions: Echo

Onko Lispe nähnyt BootyPeppiä tai Peyotea?

Ja joku vielä ihmettelee, mistä kaikki Suomen salaliittoteoreetikot ovat syntyneet....

Nyt kun on paljastunut, että olen myös @Echo , esittelen uusimman t-paitani (Illuminati kiinnostaa edelleen):
cde8d98560e38c4598e7f47e7bdb2c49.jpg

Se tässä hauskaa onkin kun olet vetänyt tuon esityksen niin pitkälle että vaikuttaa siltä että laitat herätyskellon jopa keskellä yötä soimaan ja tulet palstailemaan jotta kulissit pysyy yllä.
Jahas. Provoile sitten. Meikäläisestä vaan on toooosi mukava kärsiä unettomuudesta ja herätä öisin, kuten nyt 5.30 jälkeen, olen ravannut sen takia lääkärissäkin - ja sit joku palsta-einsteini jolla on vähän tylsää, irvailee mun heräilevän huvin vuoksi, nikkien vaihtamisen takia.

Sä itse olet provo: mä en harrasta valehtelua, kuten sä.
No, yritän nukkua reilun tunnin ennen ku muksu pitää saada kouluun.

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Boobis ja Elena777
Niin, jos meette reissuun niin tullissa tuo on ainut keino erottaa teidät toisistanne!
Oikeestaan meijjät erottaa monesta muustakin, mutta sanotaan nyt vaikkest esimerkkeinä silmienväreistä...Boobsilla on ihanat ruskeat nappisimmut ja mulla kirkkaan siniset...

• Rakkaus
Reactions: Echo ja Boobis
Jahas. Provoile sitten. Meikäläisestä vaan on toooosi mukava kärsiä unettomuudesta ja herätä öisin, kuten nyt 5.30 jälkeen, olen ravannut sen takia lääkärissäkin - ja sit joku palsta-einsteini jolla on vähän tylsää, irvailee mun heräilevän huvin vuoksi, nikkien vaihtamisen takia.

Sä itse olet provo: mä en harrasta valehtelua, kuten sä.
No, yritän nukkua reilun tunnin ennen ku muksu pitää saada kouluun.

Melatoniinin eritys alkaa, kun on tarpeeksi hämärää. Eli 2 tuntia ennen nukkumaan menoa ei kannata kstsoa minkään laitteen ruutua. Lisäksi valoja olisi hyvä himmentää mahdollisimman paljon ja vaihtaa värilämpötilaa lämpimäksi. Toki jos on paljon nauttinut sokeria niin sekin pitää hereillä ja käsittääkseni joillakin alkava 2 tyypin diabetes oireilee unettomuutena

Yhteistyössä