EU on hankkinut jokaiselle kansalaiselle 9 (yhdeksän) koronarokoteannosta. Lykkyä pyttyyn vaan teille lampaille, että elimistönne kestää ne 👍

Elävä fossiili.
Sehän nimenomaan kertoo evoluution täydellisimmästä nappisuorituksesta 😎👍
Kun on säilynyt muuttumattomana vaikkapa viimeiset 200 miljoonaa vuotta, niin säilyy kyllä hengissä maailman tappiin asti! Ellei nyt sitten maailman vaarallisin ja tuhovoimaisin elukka myrkytä vielä enemmän meriä? 😣

Osaatkohan edes arvata, kuinka on käynyt niille eläinlajeille, joilla jokin ratkaiseva ominaisuus jäi puuttumaan tai oli jotenkin epäonnistunut? 😏
 
Tiedän tapauksen jossa tuolla laskettelemassa ollut henkilö meni Suomeen palattuaan ulkosalla paiskaamaan kättä ja juttelemaan noin 7kymppisen miehen kanssa, ja tartutti tietysti. Onneksi mies selvisi hyvin koronaflunssasta iästään huolimatta.

Melkoinen juntti tuo laskettelija oli, koska tuossa vaiheessa jo kaikkien piti tietää ja osata olla varovaisempi muita tavatessa.
 
vierailija
Tiedän tapauksen jossa tuolla laskettelemassa ollut henkilö meni Suomeen palattuaan ulkosalla paiskaamaan kättä ja juttelemaan noin 7kymppisen miehen kanssa, ja tartutti tietysti. Onneksi mies selvisi hyvin koronaflunssasta iästään huolimatta.

Melkoinen juntti tuo laskettelija oli, koska tuossa vaiheessa jo kaikkien piti tietää ja osata olla varovaisempi muita tavatessa.
Ööö eli kaikki rajoitukset ei olekaan turhia ja niitä ois hyvä noudattaa?
 
vierailija
Jos olisin ottanut nyt rokotteita, niin en ottaisi kyllä yhtäkään enempää ennen kuin kerrottaisiin että kuinka suuri osa sairaalahoitoa tarvitsevista ja kuolleista on rokotettuja ja rokottamattomia. Toimiiko se rokote omikronia vastaan edes yhtään? Entä seuraavaa varianttia? T. Koronaa parhaillaan oireettomana "sairastava" rokottamaton
 
vierailija
Eli lajina huipulla jo ammoisista ajoista lähtien. Ei tarvetta muutoksiin, kuten sinulla, joka olet pudottanut häntäsi vasta jokin aika sitten
Kuvaakin aika hyvin äärikonservatiivin. Kaikki pitää säilyttää ja mitään ei pidä muuttaa. Että semmosta. Sunkaltaiset kuitenkin vähät piittaa ilmastonmuutoksesta etc. ja sehän tätä yhteiskuntaa muuttaa radikaalisti ja nopeesti.

Oliko sun vanha nikki muuten joku "Late Lammas" tai vastaava. Aika hassu yhteensattuma.
 
vierailija
Olen rokottamaton. Olen jättänyt rokotteet ottamatta puhtaasti itsekkäistä syistä. Olen perusterve 40v, joten en kuulu mihinkään riskiryhmään. Toki maskit sun muut mulla käytössä ja töissä olen suoraan sanoen valehdellut ottaneeni rokotteen. Työni kun ei sinällään vaadi mitään todisteita tästä, Pakkotilanteessa olisin kyllä ottanut, niin rokotevastainen en oo.

Sitä mitä mä en tajua, että miksi tästä pitää tämmöstä sotaa käydä. Olkaamme hiljaa rokottomattomat suuuressa viisaudessamme. Sitäpaitti tää alkaa kohta olla ohi, en usko että kellekkään ainakaan 4 rokotetta enempää tuputetaan.
 
vierailija
Tässä näitä Latimerian ja muiden ilmeisesti ihailemia neropatteja:

Kun tuota lukee ja etenkin kommenttikenttää niin eipä tartte ihmetellä. Mut siis aivan "mahtava" huomata, että nää tämän palstan tapaukset on aika maltillisia verrattuna kaiken maailman sakkiin Instassa ja Facessa. Sieltä löytyy semmosta öyhöä ja sumeeta/sakeeta että ensin naurattaa mutta sitten alkaa olo kääntymään. Suosittelen, ettei liikaa noita lue.
 
vierailija
Uutinen löytyy kuvakaappauksena Facesta hakusanoilla ”Suomen kuvalehti THL”

Kertokaa nyt rokotetut, että aiotteko todella ottaa ne kaikki 9 kyseenalaistamatta yhtään mitään?
Ei tietenkään, eihän influenssarokotettakaan moni ota jatkossa vaikka jonain tärkeänä vuonna kuten yo-kirjoitusten tai armeijan aikana ottaisikin.
Senioreille ja perussairaille ne on hyödyllisiä.
 
Kuvaakin aika hyvin äärikonservatiivin. Kaikki pitää säilyttää ja mitään ei pidä muuttaa. Että semmosta. Sunkaltaiset kuitenkin vähät piittaa ilmastonmuutoksesta etc. ja sehän tätä yhteiskuntaa muuttaa radikaalisti ja nopeesti.

Oliko sun vanha nikki muuten joku "Late Lammas" tai vastaava. Aika hassu yhteensattuma.
Nyt meni kyllä kaikki ihan pieleen 🥺

Minä olen sydämeltäni luonnonsuojelija, siis jopa entinen vihreiden äänestäjä. Siis silloin kun se vielä oli luonnonsuojelupuolue. Nythän se on jotain, mitä en viitsi sanoa ääneen.

Taidan olla liian nuori palstalainen, en ikinä ole nähnyt sellaista nikkiä täällä jonka mainitsit.

Omana lyhennyksenä käytän itsestäni kylläkin Latte 😏
 
vierailija
Nyt meni kyllä kaikki ihan pieleen

Minä olen sydämeltäni luonnonsuojelija, siis jopa entinen vihreiden äänestäjä. Siis silloin kun se vielä oli luonnonsuojelupuolue. Nythän se on jotain, mitä en viitsi sanoa ääneen.

Taidan olla liian nuori palstalainen, en ikinä ole nähnyt sellaista nikkiä täällä jonka mainitsit.

Omana lyhennyksenä käytän itsestäni kylläkin Latte
Nuorempi sinä olet kuin minä, veikkaan.


Sit taas jos olet 60+ niin ihmettelen kovasti, mitä roikut "mammapalstalla".
 
vierailija
Nyt meni kyllä kaikki ihan pieleen

Minä olen sydämeltäni luonnonsuojelija, siis jopa entinen vihreiden äänestäjä. Siis silloin kun se vielä oli luonnonsuojelupuolue. Nythän se on jotain, mitä en viitsi sanoa ääneen.

Taidan olla liian nuori palstalainen, en ikinä ole nähnyt sellaista nikkiä täällä jonka mainitsit.

Omana lyhennyksenä käytän itsestäni kylläkin Latte
Ai silloin kun ne vielä henkeen ja vereen vastusti ydinvoimaa? Eli vithuiksi meni sekin. Mutta nykyään kuitenkin oot joku VKK-persu, ei kai tässä hapokkaassa vedessä muu eliölaji eläkkään kauaa.
 
vierailija
Sehän nimenomaan kertoo evoluution täydellisimmästä nappisuorituksesta 😎👍
Kun on säilynyt muuttumattomana vaikkapa viimeiset 200 miljoonaa vuotta, niin säilyy kyllä hengissä maailman tappiin asti! Ellei nyt sitten maailman vaarallisin ja tuhovoimaisin elukka myrkytä vielä enemmän meriä? 😣

Osaatkohan edes arvata, kuinka on käynyt niille eläinlajeille, joilla jokin ratkaiseva ominaisuus jäi puuttumaan tai oli jotenkin epäonnistunut? 😏
Merilehmät söivät levää mut kuolivat kun se keräsi myrkkyjä vesistä.
 
vierailija
Tiedän tapauksen jossa tuolla laskettelemassa ollut henkilö meni Suomeen palattuaan ulkosalla paiskaamaan kättä ja juttelemaan noin 7kymppisen miehen kanssa, ja tartutti tietysti. Onneksi mies selvisi hyvin koronaflunssasta iästään huolimatta.

Melkoinen juntti tuo laskettelija oli, koska tuossa vaiheessa jo kaikkien piti tietää ja osata olla varovaisempi muita tavatessa.
Eikö ne kuuluisi vielä jäljittää?
 

Yhteistyössä