Onko kukaan saanut mitään sydän oireita koronarokotteen jälkeen? Onko tutkittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kukaan saanut mitään sydän oireita korinarokotteen jälkeen, tutkittiinko? Mikä auttoi? Menikö oireet ohi?

kysyn täälläkin, Tästä aiheesta ei saa puhua vauva palstalla mitään!

Mun tyttö sai, sydän hakkaa tosi lujaa aina välillä yllättäen. Ja varsinkin jos on koululiikuntaa. Käytiin jo lääkärissä ja se sanoi että kaikki on hyvin. Katteli sydäntä ultrakoneella. Tyttö sanoi että just silloin se ei hakannut!
Tosi pelottavaa.

Mun tyttö sai, sydän hakkaa tosi lujaa aina välillä yllättäen. Ja varsinkin jos on koululiikuntaa. Käytiin jo lääkärissä ja se sanoi että kaikki on hyvin. Katteli sydäntä ultrakoneella. Tyttö sanoi että just silloin se ei hakannut!
Tosi pelottavaa.
Niin ekasta rokotteesta ei tullut mitään, tämä sydänjuttu tuli 2-3 päivää tokan rokotteen jälkeen mikä oli joulukuun alussa.

En saanut, enkä ole kuullut että kukaan olis saanut rokotteesta.
Sydänoireita nyt saa vaikka miten helposti jos joku esim puhuu että teit jotain peruuttamattoman hengenvaarallista ja saat kohta sydänoireita, niin kyllä se sydän alkaa taatusti läpättämään!
Iso osa rokoteoireista on harhaisia, siitä oli just tutkimus. Sitten taas on tämmöisiä hällä väliä -tyyppejä niin kuin minä, joka ei huomaa vaikka hampaat irtois rokotuksen jälkeen että oliko niillä joku yhteys...

Yhteistyössä