vierailija
nos vamos a la cama después de una larga cena¿entonces?
nos vamos a la cama después de una larga cena¿entonces?
nos vamos a la cama después de una larga cena
Kaikkea kannattaa kokeilla kerranOletko Loka-Laitisen poika?
Aarno "Loka" Laitisen marinoidut kastemadot - Resepti
Kotikokista löydät ohjeet, miten aarno "loka" laitisen marinoidut kastemadot valmistetaan. Katso tämä ja tuhannet muut reseptit.www.kotikokki.net
Que haces en las tardesbien buenas noches
por qué?Que haces en las tardes
Jos palstalaiset joskus tapaavat, voisin lupautua tarjoilemaan pikkusuolaista sen jälkeen, kun boolimalja on tyhjennetty...Kaikkea kannattaa kokeilla kerran
no me digas que hacer por las tardes. pero tienes alguna rutina?por qué?
No juu. Kelpaa!Roooosaaaa??
Huomenna pottumuussia (perunoista survottuna, ei mitään purkkijauhoa), nakkikastiketta ja iso salaatti!
Kelepooko?
pottumuusista tulee Mieleen, että jos haluaa tehä pottumuusijauheesta muusia niin liiterin Harveys Basket -merkkisestä tulee yllättävän hyvän makunen muusi
100x parempi ku mummon huussista
tuota pitäski tehä, pitkästä aikaaJoskus muinoin pirkan pussimuussi oli jotenkin kelvollista. Siihen ku, sen hieman jäähdyttyä, sekoitti pari kananmunaa ja kourallisen juustoraastetta ni sai kelvon päällisen paimenen piirakkaan.
Tottakai on, mutta täällä taaplataan höplätä finlinska joten....?no me digas que hacer por las tardes. pero tienes alguna rutina?
mitä joten?Tottakai on, mutta täällä taaplataan höplätä finlinska joten....?
Eli et ala antamaan mulle huomenna tuomiopäivän varotuksia lattianhalaamisista?No juu. Kelpaa!
En. Mut ei sit mitään kevytnnakkeja!Eli et ala antamaan mulle huomenna tuomiopäivän varotuksia lattianhalaamisista?
Puhu suomee tai vaikenemitä joten?
Kananakkeja!En. Mut ei sit mitään kevytnnakkeja!
nooh meni väärin se mulle ihan sama kuka viettää mitenkin lomansa tekee just niinkuin tykkää ja miten itelle paras. niin ja miksi kiellät kiellillä hassuttelun kun se tuo itelle hyvää meiltä okei asia oli sillain väärin. enkä tarkkaan tiedä miten se suomennos meni oikeesti. mut nyt tiedän että sinä et tästä tykkää.Puhu suomee tai vaikene
Niijja sitäpaitsi kunnon läskisoosi olis muutenkin paljon parempi vaihtoehto.En. Mut ei sit mitään kevytnnakkeja!
Mää voisin halutessani järkyttää Ellua tuolla muualla, mutta sitten hän ei söis edes niitä kananaggejakaan enää...kananakit ei vaan oo hyviä