Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No etpä tietenkään ku et ole mun tekemiä saanu
Tykkäsin ennen niistä, silleen paistinpannulla tehtynä kasvisten ja kanan kanssa...sitten jossain vaiheessa tuli sellanen nöy nöy olo.

Ja tuhti... Sanonko, mikä oli tuhtia? No se viikonlopun mutakakku, minkä huuhdoin alas jamesonilla ja kolalla. Juu, sellaisia tarjottiin
Mutakakku on kyllä tosi tuhtia, kerran sitä joskus maistoin ja vieläkin tunne ettei tee enää mieli!
 
Tykkäsin ennen niistä, silleen paistinpannulla tehtynä kasvisten ja kanan kanssa...sitten jossain vaiheessa tuli sellanen nöy nöy olo.


Mutakakku on kyllä tosi tuhtia, kerran sitä joskus maistoin ja vieläkin tunne ettei tee enää mieli!
Niin mä siis söin sen koko kakun, koska se oli pakkasesta sulatettu minua varten. Joten näytin, että olen tosimies (eli läski) enkä nössö (no olenhan mä kyllä sitäkin) :)
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Kävin jo tuolta tien toiselt puolelt hakemass salaattiainekset, mutta teen siitä niin ison, että riittää illaksi!

Laske myös kokonaisuuden kalorit. Ja ellei niitä kerry vähintään 1500 ni mars kauppaan takaisin ja heti!

*miettii, miten paljon salaattiin pitää upottaa juustoa, kalaa, lihaa tai jotain jotta siitä saa tarpeeksi energiaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tonnikalaa (sitä oikein kalastettua) öljyssä ostin purkillisen...vejessä ei maistu miltään.

Eli purkillisesta saa suunnilleen 300 kaloria. Montako kiloa sulla on tomaattia, kurkkua, muuta?
TomaattiKILOSSA ois 200 kaloria. Samoin KILOSTA kurkkua saisit 110 kaloria. Jatkanko? Semnen parinsadangramman pussi lehtisalaattia, 22 kaloria.

Millä kuvittelet eläväsi?
 
Broiskusalaatti Elluselle, tää maistuu takuulla:

* perus-salaattipohja:jääsalaattia, kurkkua ja tomaattia pilkottuna
* lisätään
-hunajamarinoituja broilerisuikaleita paistettuna
-1/2-1 purkkia feta/salaattijuustokuutioita
-2-3 rkl punaista tai vihreetä perus-basilika-pestoa

Kaikki sekasin ja nam. Pesto antaa sen ihanan maun.

Plus siinä on sen verran rasvaa että salaatilla selviää hengissä päivästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä