savulohisalaattiMitä sitä söisi tänään?
Ei tee mieli lihhaa tai no broileria vois tietysti tai kalaa, mutta missä muodossa...toisaalta tekis mieli paastota tää päivä ja syödä illalla joku isompi salaatti.....
savulohisalaattiMitä sitä söisi tänään?
Ei tee mieli lihhaa tai no broileria vois tietysti tai kalaa, mutta missä muodossa...toisaalta tekis mieli paastota tää päivä ja syödä illalla joku isompi salaatti.....
ei mtn vegepaskaaKasvisruokaa
Tuo kävi mielessä, mutta sitten tuli se elämää suurempi kysymys että mitä kasvisruokaaKasvisruokaa
Broileriwokki nuudeleillaTuo kävi mielessä, mutta sitten tuli se elämää suurempi kysymys että mitä kasvisruokaa
Emmie tykkää oikein nuudeleistaBroileriwokki nuudeleilla
Tuo voisi olla yksi vaihtoehto, mutta tällä hetkellä savulohi tuntuu turhan tuhdiltasavulohisalaatti
Netissä on hyviä reseptejä.Tuo kävi mielessä, mutta sitten tuli se elämää suurempi kysymys että mitä kasvisruokaa
On on, mutta aattelin kysästä nettiä fiksummilta = teiltäNetissä on hyviä reseptejä.
No etpä tietenkään ku et ole mun tekemiä saanuEmmie tykkää oikein nuudeleista
Tuo voisi olla yksi vaihtoehto, mutta tällä hetkellä savulohi tuntuu turhan tuhdilta
Tykkäsin ennen niistä, silleen paistinpannulla tehtynä kasvisten ja kanan kanssa...sitten jossain vaiheessa tuli sellanen nöy nöy olo.No etpä tietenkään ku et ole mun tekemiä saanu
Mutakakku on kyllä tosi tuhtia, kerran sitä joskus maistoin ja vieläkin tunne ettei tee enää mieli!Ja tuhti... Sanonko, mikä oli tuhtia? No se viikonlopun mutakakku, minkä huuhdoin alas jamesonilla ja kolalla. Juu, sellaisia tarjottiin
Niin mä siis söin sen koko kakun, koska se oli pakkasesta sulatettu minua varten. Joten näytin, että olen tosimies (eli läski) enkä nössö (no olenhan mä kyllä sitäkin)Tykkäsin ennen niistä, silleen paistinpannulla tehtynä kasvisten ja kanan kanssa...sitten jossain vaiheessa tuli sellanen nöy nöy olo.
Mutakakku on kyllä tosi tuhtia, kerran sitä joskus maistoin ja vieläkin tunne ettei tee enää mieli!
Tuo kakku on ihan äijäkakku, että siinä mielessä ymmärrän kyllä haasteen vastaanottamisen.Niin mä siis söin sen koko kakun, koska se oli pakkasesta sulatettu minua varten. Joten näytin, että olen tosimies
No mahassa kiertää vieläkin ja ei oikein uskalla pierastakaan...Tuo kakku on ihan äijäkakku, että siinä mielessä ymmärrän kyllä haasteen vastaanottamisen.
Tuliko huono olo? Tekiskö enää mieli mutakakkua?
Huomenta kultsi.Huomenta murut
Sitä ei aina ole täällä lähikaupassa saatavilla..sittarissa vois olla, mutta on niin hävyttömän kaukana täöltä missä majailen etten jaksais lähteä luistelemaan sen takia tuonne ulos...jos lohi tuntuu liika tuhtilta niin siika olis kevyempi vaihtoehto
Kävin jo tuolta tien toiselt puolelt hakemass salaattiainekset, mutta teen siitä niin ison, että riittää illaksi!Huomenta!
Ja ellu syö lounaaksi jotain ja sit ilalla sen salaatin.
ku se iso salaatti on kuitenkin joku pienenpieni tai siit jää puolet syömättä.
Kävin jo tuolta tien toiselt puolelt hakemass salaattiainekset, mutta teen siitä niin ison, että riittää illaksi!
Tonnikalaa (sitä oikein kalastettua) öljyssä ostin purkillisen...vejessä ei maistu miltään.Laske myös kokonaisuuden kalorit. Ja ellei niitä kerry vähintään 1500 ni mars kauppaan takaisin ja heti!
*miettii, miten paljon salaattiin pitää upottaa juustoa, kalaa, lihaa tai jotain jotta siitä saa tarpeeksi energiaa*
Tonnikalaa (sitä oikein kalastettua) öljyssä ostin purkillisen...vejessä ei maistu miltään.
Broiskusalaatti Elluselle, tää maistuu takuulla:
* perus-salaattipohja:jääsalaattia, kurkkua ja tomaattia pilkottuna
* lisätään
-hunajamarinoituja broilerisuikaleita paistettuna
-1/2-1 purkkia feta/salaattijuustokuutioita
-2-3 rkl punaista tai vihreetä perus-basilika-pestoa
Kaikki sekasin ja nam. Pesto antaa sen ihanan maun.
Juu. Mä voisin mussuttaa tuota salaattia loputtomiin, ja sitä makua voi vaihdella peston mukaan.Plus siinä on sen verran rasvaa että salaatilla selviää hengissä päivästä.