Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

Sä meinaat että vastaus on ihan oikeesti että tissit? En kuule seuraile minäkään mutta tämän keskustelun myötä kävin kurkkailemassa hänen kuviaan ja näen aika paljon muutakin kuin vain pelkät tissit.
No ei minun mielestäni - Saran tissit kun tuon aloituskuvan perusteella ovat pikemminkin pelottavat 😨 kuin houkuttelevat. Ei pidä yleistää - kaikki miehet eivät todellakaan innostu suurista silikonilla täytetyistä rinnoista.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja AivanSama
Sinusta on ihan ok kaikki tämä paska mitä Sarasta on tähänkin ketjuun kirjoitettu? Ja tuohon vanhempaan ketjuun mikä tähän ketjuun oli linkattu? Ja tuohon uutiseen missä näytettiin Saran saamia yksityisviestejä? Et näe mitään ongelmaa näiden ihmisten käyttäytymisessä jotka käyttäytyvät näin?

Sara on ihminen. Niin kauan kun Sara ei loukkaa tai satuta ketään, niin en ymmärrä minkä takia Saraa pitäisi haukkua. Koska hän on julkisuudessa? No se on maailman typerin peruste. Jos ihminen käyttäytyy idioottimaisesti niin todennäköisesti hän on silloin idiootti. Todennäköisesti nämä samat henkilöt puhuvat yhtä kauniiseen sävyyn myös niistä koulu- ja työkavereistaan, tutuistaan ja sukulaisistaan.

Mä olen ihan vilpittömästi järkyttynyt siitä miten kuvottavasti ihmiset käyttäytyvät toista, ihan tavallista ihmistä kohtaan. Ja se on erittäin mielenkiintoista miten tämä tuntuu olevan erityisen yleistä naisia kohtaan.

Tämäkin keskustelu, "kulttuurisuvun kasvatti, pelimies Roope, joka halusi perustaa perheen aidon ihmisen kanssa, joka teki oikean valinnan kun ei valinnut tyhjäpää-tissityrkkyä lastensa äidiksi". Oikeesti ihmiset, olette niin kuvottavia. Roope on v*ttu tuomittu seksuaalirikollinen! Mistä Sara on tuomittu? Siitä että hänellä on tissit. Kasvakaa nyt jumaIauta aikuisiks hyvät ihmiset.
Olenko sanonut jossain kohtaa, että kaikki mitä Sarasta on sanottu on ok? -En.

Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että näin tapahtuu jokaiselle julkisuuden henkilölle. Maailmaan mahtuu hulluja ja nykyään ne pääsee ääneen.

Minulle Sara on harvinaisen yhdentekevä tyyppi. Mutta siinä kohtaa kun aletaan ulista, että miksi ihmiset pitää mua selllaisena ja tällaisena, on selvää, että pidän sitä typeränä. Sitä kylvää, mitä niittää. Jos sosiaalisen mediasi julkaisut keskittyy vain ulkoisen habituksen luomiseen, on selvää, että ihmiset pitävät henkilöä pinnallisena ja tyrkkynä.

Se ei juurikaan auta keskustelua, jos laitat sanoja suuhuni ja kuvittelet minun sanoneen jotain mitä en ole sanonut.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja mitä paha siinä on? On epätervettä keskittyä vaan niihin tisseihin ja tyhjään päähän, jos näet noin paljon kaikkea muutakin. Vielä epäterveempää on seurata tälläistä henkilöä, saatika sitten haukkua häntä jossain kämäsellä keskustelupalstalla, jos näet hänet niin mitäänsanomattomana. Lyön vetoa että Saran kanssa syntyisi paljon mielenkiintoisempia ja syvällisempiä keskusteluja kuin sinunkaltaisten vähättelijöiden kanssa.
Kun ihmisen elämä keskittyy siihen, mille kaikki näyttää ulospäin, se syö sisäistä maailmaa. Ikävä kyllä.

En seuraa Saraa ja hän kaltaisineen on minulle yhdentekeviä. Kommenttini koski lähinnä sitä, miten ristiriitaisia ihmiset ovat nykyään ja miten typerää se on.
Esim. Mimmi menee salille perse roikkuen minisortsien ulkopuolella ja toinen häpyhuuli viittävailla vilahtaen samaanaikaan kun tissit on pullahtaa topin yli sekunnilla millä hyvänsä ja sitten yhriudutaan, kun ihmiset tuijottaa ja kyttää. Öööö...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Onko Echo / Lispetti / AivanSama / m1es sinun vanhemmat opettanut sulle että porukkaa on ok mollata jos on erilainen kuin sinä tai erilainen ajatusmaailma kuin sinulla? Haukkuko nekin sulle aina kaikkea erilaista? Onko pienestä pitäen perheessänne etitty jostain joku heikoin lenkki jota vastaan käännytään? Vai onko joku kohdellut sua tolla tavalla ja olet siitä jotenkin katkeroitunut? Miten ihmisestä kehittyy tälläinen?
Mulla hirttää kiinni usein kun on kyseessä lasten/heikompien elon ja olon vaarantaminen.

Sara Sieppi ansaitsee myös nillä vihakommenteilla, mitkä ei tietenkään ole minusta millään tavalla järkeviä.

Jollain tapaa kuitenkin luotan siihen, että Sara omanarvonsa tuntevana osaa pistää piutpaut tyhmille kommenteille.
Ei varmasti muuten tekisi tuota hommaa?

Toivon myös, että hänellä on joukko ihmisiä (ja varmasti onkin) jotka tukevat häntä tässä tilanteessa missä pa*kakommentit viuhuu, jotta hän pysyy vahvana.

En toivo kenellekään pahaa. Kommentoin tässä nimenomaan tätä ”viihdearvoa” jota minun on hyvin vaikea ymmärtää ja sitä, että mielestäni tuollainen suunta esim. työmarkkinoilla ei ole sellainen mitä omille lapsilleni haluaisin.
 
Kun ihmisen elämä keskittyy siihen, mille kaikki näyttää ulospäin, se syö sisäistä maailmaa. Ikävä kyllä.

En seuraa Saraa ja hän kaltaisineen on minulle yhdentekeviä. Kommenttini koski lähinnä sitä, miten ristiriitaisia ihmiset ovat nykyään ja miten typerää se on.
Esim. Mimmi menee salille perse roikkuen minisortsien ulkopuolella ja toinen häpyhuuli viittävailla vilahtaen samaanaikaan kun tissit on pullahtaa topin yli sekunnilla millä hyvänsä ja sitten yhriudutaan, kun ihmiset tuijottaa ja kyttää. Öööö...
Eikös hän juuri tällä yritä hakea sitä ”viihdearvoa”, mitä me emme oikein ymmärrä?
Ehkä tämä myy myös ne tuotteet hänen yltään kun hän on hehkutettu julkkis ja hän pääsee lööppeihin nämä releet päällään?

Nämä suuntaukset valitettavasti tulevat myös meille tuolta USA:sta etc, kuten woket ja muut hömpät.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
En ehdi lukea kaikkia viestejä, mutta ihmisen on hyvä tiedostaa, minkä kuvan muut saa sen käytöksestä.

Sitä saa mitä tilaa.
Jos mä aloitan samalla viikolla vaikka 3 nutturankiristys-ketjua ja haukun kaikki seksuaaliasiat, niin mua pidetään kuivana tiukkiksena.
Jos teen 3 ketjua "kerro mukavimmat kaverimuistosi/paras illanvietto", porukka ei valittais mitään.

En uhriudu ja OLEN teflonia jos joku urputtaa "aina sä Echo jankkaat näitä." Vastaan kyllä takaisin.

(Joku sanoi että mä uhriuduin alkupuolella ketjua, en uhriutunu (selitän sen joskus).)

Saran kannattaa miettiä sisältöjään instassa - jos ei mieti, älköön valittako ku osa porukasta on jo kypsää, ja myös huolestunutta että mihin tää maailma on menossa .

Mutta jos Sara onkin syvällinen, älykäs ja fiksu tyyppi oikeesti, niin se ei näyttäydy suomalaisille millään tavalla.
Ei aina päde se, että ihminen on muutakin kuin mitä Instassa on: Instassa kuitenki jossain vaihees tulee ne oikeet mielenkiinnonkohteet esille. Joku huippumalli saattaa laittaa Instassa kuvan lukemastaan kirjasta.
Saralla: matkat, ruokalautanen, bile, tissit tyrkylle - toista tuo 52 viikkona vuodessa.
 
Viimeksi muokattu:
Aina vedotaan siihen, että "se ihmienen on kiltti ja herkkä, sen takia sitä ei saa kritisoida."

Joo voi joku huumeidenkäyttäjä prostituoitu olla tunteellinen, herkkä, koulukiusattu jne. Sitä me kaikki ollaan. Silti sen prostituoidun touhuja, tekoja pitää ja saa voida arvioida, jos se tekee p*skoja juttuja elämässään.

Mä oon sympatiseerannu Sieppiä monta vuotta. Vaikka tosin nyt en jaksa.
Sen se touhu "pilaantuu". 25-veelle tuommoinen olis vielä jees, mutta ko.nainen kulahtaa pian.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En ehdi lukea kaikkia viestejä, mutta ihmisen on hyvä tiedostaa, minkä kuvan muut saa sen käytöksestä.

Sitä saa mitä tilaa.
Jos mä aloitan samalla viikolla vaikka 3 nutturankiristys-ketjua ja haukun kaikki seksuaaliasiat, niin mua pidetään kuivana tiukkiksena.
Jos teen 3 ketjua "kerro mukavimmat kaverimuistosi/paras illanvietto", porukka ei valittais mitään.

En uhriudu ja OLEN teflonia jos joku urputtaa "aina sä Echo jankkaat näitä." Vastaan kyllä takaisin.

(Joku sanoi että mä uhriuduin alkupuolella ketjua, en uhriutunu (selitän sen joskus).)

Saran kannattaa miettiä sisältöjään instassa - jos ei mieti, älköön valittako ku osa porukasta on jo kypsää, ja myös huolestunutta että mihin tää maailma on menossa .

Mutta jos Sara onkin syvällinen, älykäs ja fiksu tyyppi oikeesti, niin se ei näyttäydy suomalaisille millään tavalla.
Ei aina päde se, että ihminen on muutakin kuin mitä Instassa on: Instassa kuitenki jossain vaihees tulee ne oikeet mielenkiinnonkohteet esille. Joku huippumalli saattaa laittaa Instassa kuvan lukemastaan kirjasta.
Saralla: matkat, ruokalautanen, bile, tissit tyrkylle - toista tuo 52 viikkona vuodessa.
Jos huippumalli laittaa kirjan esiin niin hänelle on luultavasti maksettu siitä!:D
No joo, tavallaan tyhmä vitsi, mutta näin luulavasti oikeastikin usein on.

Ihmettelen kun puhut kaikista julkkiksista niin tuttavallisesti, aivan kuin tuntisit nämä.
Julkut ovat tuotteita jotka myyvät itseään ja tuotteita josta heille maksetaan.
Kuinkakohan paljon he loppupeleissä kertovat aidosta itsestään….
 
Aina vedotaan siihen, että "se ihmienen on kiltti ja herkkä, sen takia sitä ei saa kritisoida."

Joo voi joku huumeidenkäyttäjä prostituoitu olla tunteellinen, herkkä, koulukiusattu jne. Sitä me kaikki ollaan. Silti sen prostituoidun touhuja, tekoja pitää ja saa voida arvioida, jos se tekee p*skoja juttuja elämässään.

Mä oon sympatiseerannu Sieppiä monta vuotta. Vaikka tosin nyt en jaksa.
Sen se touhu "pilaantuu". 25-veelle tuommoinen olis vielä jees, mutta ko.nainen kulahtaa pian.
Mitä ne jenkkilässä tekee siinä vaiheessa kun kulahtavat?

Miks sä olet ylipäätään sympatiseerannut Sieppiä monta vuotta?:unsure:
 
Eikös hän juuri tällä yritä hakea sitä ”viihdearvoa”, mitä me emme oikein ymmärrä?
Ehkä tämä myy myös ne tuotteet hänen yltään kun hän on hehkutettu julkkis ja hän pääsee lööppeihin nämä releet päällään?

Nämä suuntaukset valitettavasti tulevat myös meille tuolta USA:sta etc, kuten woket ja muut hömpät.
Ehkä näin. Mä en vaan tajua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kun nyt liitit minut tuohon nimiketjuun, vastaan omasta puolestani.

Olen tässä ketjussa esittänyt kaksi Saraa koskevaa kommenttia:
  1. #81 Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.
    Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?
    Se "raikkaampi" vaihtoehto
    Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....
  2. # 141 Minä en näitä suomijulkkiksia seuraile. Kun sinä ilmeisesti olet ymmärtänyt Saran sanoman, voinet sen meille muille tiivistää. Mitä Sara haluaa tuoda julki?

Ilmeisesti minun kommenttini Saran ulkonäön alamäkeen luistamisesta oli "haukkumista"? Olisiko sen saanut sanoa, jos hän olisi mielestäni kaunistunut? Miksi vain muutos toiseen suuntaan olisi hyväksyttävää esittää?
Perustin arvioni niihin kahteen kuvaan, jotka Echon kommentissa olivat. En oikeastikaan ole seurannut Saraa, hän on minulle "nobody". Jos tuosta kuvasta olisi kysytty, ketä se esittää, ei minulla olisi ollut siitä aavistustakaan.

Minut on kasvatettu arvostamaan kaikkia ihmisinä ja olemaan avoimen rehellinen. Mielipiteen sai sanoa, vaikka olikin eri mieltä muiden kanssa. Sara Siepin ihmisarvo ei muutu sen mukaan, kuinka moni pitää hänen ulkonäöstään tai kuinka moni sitä kauhistuu.

Koska kukaan ei edelleenkään vastannut tuohon kysymykseeni Saran sanomasta, sellaista ei varmaankaan ole. Epäilen siis, että hän ansaitsee tuomalla ulkonäkönsä someen. Silloin on kovin luonnollista, että tuota ulkonäköä kommentoidaan.

Kun urheilija on julkisuudessa urheilusuorituksillaan, onko hänen suorituskykyään lupa arvostella ei-positiiviseen sävyyn? Entä laulajat/muusikot, pitääkö kaikkia esityksiä vain ylistää, jotta laulajalle ei tulisi paha mieli?

Kaikista naisista (ja miehistä) puolet on keskiarvoa rumempia, puolet kauniimpia. "Kaikki ovat kauniita"-kommentointi latistaa adektiivit merkityksettömiksi huolimatta siitä, että lähes jokainen on varmaankin kaunis jonkun silmissä. Minun kauniina pitämäni naiset ovat saaneet osakseen kielteistä arvostelua tällä palstalla, mutta heille ei juurikaan puolustajia ole noussut - he kun ovat usein aasialaisia. Tämä ketju toisin teki pienen poikkeuksen (kiitos Sara Siepin vertailuna? :sneaky: )

Utaha esittelee japanilaista naiskauneutta ja laulutaitoa. Kaikki mahdollisesti kommentoivat varmaankin ylistävät myös pukeutumista.
Jos näet julkkiksen livenä niin sinut on siis kasvatettu niin että on ihan ok sanoa hänelle että "oletpa muuten huonomman näköinen kuin aikaisemmin" tai "oletpas rumempi mitä ajattelin"? Minusta tuo on aika moukkamaista, mutta ehkä ihmiset sitten tosiaan kasvatetaan vähän eri tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Olenko sanonut jossain kohtaa, että kaikki mitä Sarasta on sanottu on ok? -En.

Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että näin tapahtuu jokaiselle julkisuuden henkilölle. Maailmaan mahtuu hulluja ja nykyään ne pääsee ääneen.

Minulle Sara on harvinaisen yhdentekevä tyyppi. Mutta siinä kohtaa kun aletaan ulista, että miksi ihmiset pitää mua selllaisena ja tällaisena, on selvää, että pidän sitä typeränä. Sitä kylvää, mitä niittää. Jos sosiaalisen mediasi julkaisut keskittyy vain ulkoisen habituksen luomiseen, on selvää, että ihmiset pitävät henkilöä pinnallisena ja tyrkkynä.

Se ei juurikaan auta keskustelua, jos laitat sanoja suuhuni ja kuvittelet minun sanoneen jotain mitä en ole sanonut.
Sanoit että jokaiselle julkisuuteen pyrkivälle olisi hyvä ymmärtää että some antaa alustan törkykommenteille ja että se nyt vaan on hinta julkisuudesta ja asiasta on turha itkeä. Nyt sanot että on selvää että Saraa pidetään pinnallisena tyrkkynä.

Kyllä sinä erittäin vahvasti annat ymmärtää että tämä kaikki on ihan ok. Miksi kenenkään pitäisi ymmärtää näitä törkykommentteja? Surullista että tälläisiä ihmisiä löytyy.
 
vierailija
Sara Sieppi on ihminen. Alla olevat tekstit on lainauksia yhden henkilön suusta Sara Sieppiä kohtaan. Seuraavan kerran kun kirjoitatte tai puhutte toisesta ihmisestä, niin pysähtykää hetki miettimään että haluatteko olla samanlaisia kuin tämä kirjoittaja:

menee herkästi ilkeilyksi Sieppiä kohtaan. Mutta ei haittaisi vaikka Sieppi tän lukis

ko.nainen oli silloin vielä raikas. Nyt ei ole ollut sitä moneen vuoteen, ja naisen epätoivo jotenki näkyy ulkoisesti

Sieppi olisi halunnut lapsia. Mutta mies päätyi arkisempaan Helmileena Nummelaan. Hiirulaisempi, mutta äidillisen oloinen - ei yritä liikaa.

mies kuolaa tissipommien perään, mutta ottaa puolisoksi ja lastensa äidiksi tavallisemman.

on hänellä syvyyttä, sisältöä ja lämpöä enemmän kuin Saralla

Sara on sarjaa "famous of being famous". Osaamista ei löydy oikein mihinkään suuntaan, no, maskeeraajan hommia yritti joskus.

Salminen saattaa heikkona hetkenään muistella Siepin kurveja
mies teki oikean valinnan.

Voi Sara, Sara, sen jälkeen valtasi sut epätoivo.
Minkä menit tekemään. Menit ottamaan huuliin ja ehkä tisseihinki täytettä.
Tän näkösenä sussa oli vielä sisältöä. Oisit opiskellu sivussa vaikka jonku hienon ammatin, menny vaikka pankkiin töihin, niin ei tarvitsis roikkua Nico Saarinen -tyylin höpöohjelmissa koko ajan ja tehdä rahaa somepurkauksilla.

Roope tuntui tuskastuvan....
...noo...
...sisällön puutteeseen

kertoo lukevansa kirjoja -entä Sara? Lukee...7Päivää -lehteä?

Muutkaan äijät ei kauaa vierellä tunnu pysyvän.

Saran pitäis opiskella, hommata älyllinen mutta ihan cool ammatti missille, ja ottaa joku turvallnen, kypsä liikemiesäijä. Vääntää sen kans ens alkuun 3-4 tenavaa.
Vetäytyä samalla julkisuudesta jonkin verran.
Se tyhjyyden kupla hänen sisällään puhkeis ja täyttyis arjella.

Kaunis saa olla ja laittautua mutta ei tartteis liikaa yrittää - ei kukaan jaksa loputtomiin
Se alkaa kolista tyhjyyttään ja syö itseään.

Sara on kireä kuin viulunkieli

mulle tulee hänestä jopa mt-fibat nykyisin.

Raikas, reipas naapurintyttö on kohta joku Pamela Anderson.

Roope on pelimies ja seksihullu. Ja monet inhoaa häntä syystäkin.
Mutta se on kulttuurisukua. Semmoinen ei usein instabeibeä ota.

Kun sen se elämä ei muuta ookaan

Sieppi on julkkistakin julkkiksempi. Pyrkii julkisuuteen, saa rahansa siitä (kun ei muusta saa)

emmänyt sillä tyhjänpäiväisellä pskalla instaani täyttäisi. Tai tuomalla tissit tyrkylle liian pienessä trikoomekossa, ja sit saada huomiota uhriutumalla

jos sisältö on hattaraa, niin ei semmoisen kans pysty keskustelemaan oikeesti asioista.

Semmoisen kans on raskasta viettää loppuelämä.

Juu siis Sieppi on arvokas ihminen ja sillä on tunteet. Mutta siihen se syvällisyys jääkin.

Sitä saa mitä tilaa. Älköön itkekö julkisuudessa miksei häntä aina oteta vakavasti.

Siitä tulee aikanaan keski-ikäinen Riitta Väisänen nro 2. Ainoalla erotuksella että Riitta oli letkeä ja rento juontaja Kymppitonnissa.

Mutta äijä voi pelastaa sen täydelliseltä tyhjyydeltä.

on sairasta, että joku tienaa sillä, että laittaa omista tisseistä ja lärveistä kuvia. Olis ees joku kuntotreeni mitä myy siellä tms, mutta - oma lärvi.

Se ei ees ole pelkkä mannekiini, joka tuo esille niitä vaatteita, ei itseään

tyhjänpäiväistä elämäntapaa. En halua tukea tätä sairasta ilmiötä.

Hei mulla on tissit, mäkin voin mennä lillumaan paljuun, mäkin syön jotain ruokaa usein joten saan kuvia ruoka-annoksista - hei, se on tavallista arkea, siinä ei ole vielä aivoja käytetty, mistä ois järkevää maksaakin.

Sillä on kampaajat käytössä, ja mäkin osaan meikata.
Osaan ottaa valokuvia, opin sen taidon 4-5 -vuotiaana.
Se on ihan eri kuin että joku musabisneksessä osaa oikeasti säveltää, sanoittaa ja varsinkin sovittaa jonkun biisin.

pystyy tekemään rahaa näyttämällä kuvan ruokalautasestaan, ilman että on edes kokki, on sairasta.

Ihmiskunta on kohta ihan h-lvetin tyhmää porukkaa. Se kun ei vaadita älykkyyttä, koituu sen tuhoksi.

Enhän mä siellä pysty nykyään paljon käymäänkään.
Siellä nykyisin odottaa oranssi-ihoinen, melkein ankkahuulinen trikooriekale-typy joka hilaa hinkkinsä leuan alle, ja jolla on samanlaiset kuvat vuodesta toiseen.

Siepin kohdalla puhuisin jo säälikortista

Siepille en ole kateellinen pätkääkään. Se nainen saattaa hajota kohta.

eihän sillä ole sanomaa

Sitä saa mitä tilaa.

Saran kannattaa miettiä sisältöjään instassa - jos ei mieti, älköön valittako

Mutta jos Sara onkin syvällinen, älykäs ja fiksu tyyppi oikeesti, niin se ei näyttäydy suomalaisille millään tavalla.

Saralla: matkat, ruokalautanen, bile, tissit tyrkylle - toista tuo 52 viikkona vuodessa.

oon sympatiseerannu Sieppiä monta vuotta. Vaikka tosin nyt en jaksa.
Sen se touhu "pilaantuu". 25-veelle tuommoinen olis vielä jees, mutta ko.nainen kulahtaa pian.

Siepin aloittaessa some"uraansa."
 
Sanoit että jokaiselle julkisuuteen pyrkivälle olisi hyvä ymmärtää että some antaa alustan törkykommenteille ja että se nyt vaan on hinta julkisuudesta ja asiasta on turha itkeä. Nyt sanot että on selvää että Saraa pidetään pinnallisena tyrkkynä.

Kyllä sinä erittäin vahvasti annat ymmärtää että tämä kaikki on ihan ok. Miksi kenenkään pitäisi ymmärtää näitä törkykommentteja? Surullista että tälläisiä ihmisiä löytyy.
Ehkä sinä nyt vaan kovin vahvasti yrität ymmärtää jotain, mitä ei ole sanottu.

Se, että minä ymmärrän tiettyjen tosiasioiden olemassaolon, ei tarkoita, että ne olisivat ok tai että niitä pitäisi ymmärtää.

Keskustelun laatu paranisi kummasti, jos sinäkin keskittyisit ymmärtämään mitä sinulle sanotaan, sensijaan, että yrität saada aikaan mahdollisimman väkevää vastaikkainasettelua ja ymmärrät tahallaan väärin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mulla hirttää kiinni usein kun on kyseessä lasten/heikompien elon ja olon vaarantaminen.

Sara Sieppi ansaitsee myös nillä vihakommenteilla, mitkä ei tietenkään ole minusta millään tavalla järkeviä.

Jollain tapaa kuitenkin luotan siihen, että Sara omanarvonsa tuntevana osaa pistää piutpaut tyhmille kommenteille.
Ei varmasti muuten tekisi tuota hommaa?

Toivon myös, että hänellä on joukko ihmisiä (ja varmasti onkin) jotka tukevat häntä tässä tilanteessa missä pa*kakommentit viuhuu, jotta hän pysyy vahvana.

En toivo kenellekään pahaa. Kommentoin tässä nimenomaan tätä ”viihdearvoa” jota minun on hyvin vaikea ymmärtää ja sitä, että mielestäni tuollainen suunta esim. työmarkkinoilla ei ole sellainen mitä omille lapsilleni haluaisin.
Opetatko lapsillesi myös sen että on ok puolustella sitä kun toinen haukkuu toista? Ja että on ok haukkua toista kunhan haukkujalla on viestissään joku järkevä pointti siellä kaiken haukkumisen joukossa?

"Jos luit kaikki perustelut niin ihmettelen motivaatiota tälle viestillesi. Kyllä tässä on ihan selkeä pointti mikä tuli ilmi perusteluista.

Tuo, että ihmiset ovat alkaneet elättää itseään ”tyhjänpäiväisinä” somevaikuttajina, ei monesta ole kovin hyvä suunta johon toivoisi maailman menevän. Eivätkä monet pidä tuollaista suuntausta kovin hyvänä esimerkkinä omalle jälkikasvulle.

Usein nämä instassa esitetyt maailmat ovat epätodellisia. Saa olla nykyään tarkkana että omille lapsille selvittää miten asiat oikeasti ovat.

Ja toki me voimme keskustella siitä mikä tämä Siepin viihdearvo oikein on, vai?"

"Tosin mun on helpompi suhtautua koska tiedän ettei Echo ole paha, eikä kateellinen, mutta, Echo esittää asiat välillä kärkkäästi ja yleensä ihan hiivatin hauskasti."
 
Opetatko lapsillesi myös sen että on ok puolustella sitä kun toinen haukkuu toista? Ja että on ok haukkua toista kunhan haukkujalla on viestissään joku järkevä pointti siellä kaiken haukkumisen joukossa?

"Jos luit kaikki perustelut niin ihmettelen motivaatiota tälle viestillesi. Kyllä tässä on ihan selkeä pointti mikä tuli ilmi perusteluista.

Tuo, että ihmiset ovat alkaneet elättää itseään ”tyhjänpäiväisinä” somevaikuttajina, ei monesta ole kovin hyvä suunta johon toivoisi maailman menevän. Eivätkä monet pidä tuollaista suuntausta kovin hyvänä esimerkkinä omalle jälkikasvulle.

Usein nämä instassa esitetyt maailmat ovat epätodellisia. Saa olla nykyään tarkkana että omille lapsille selvittää miten asiat oikeasti ovat.

Ja toki me voimme keskustella siitä mikä tämä Siepin viihdearvo oikein on, vai?"

"Tosin mun on helpompi suhtautua koska tiedän ettei Echo ole paha, eikä kateellinen, mutta, Echo esittää asiat välillä kärkkäästi ja yleensä ihan hiivatin hauskasti."
En opeta, haukkuminen ei kuuluu hyviin tapoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Sara Sieppi on ihminen. Alla olevat tekstit on lainauksia yhden henkilön suusta Sara Sieppiä kohtaan. Seuraavan kerran kun kirjoitatte tai puhutte toisesta ihmisestä, niin pysähtykää hetki miettimään että haluatteko olla samanlaisia kuin tämä kirjoittaja:

menee herkästi ilkeilyksi Sieppiä kohtaan. Mutta ei haittaisi vaikka Sieppi tän lukis

ko.nainen oli silloin vielä raikas. Nyt ei ole ollut sitä moneen vuoteen, ja naisen epätoivo jotenki näkyy ulkoisesti

Sieppi olisi halunnut lapsia. Mutta mies päätyi arkisempaan Helmileena Nummelaan. Hiirulaisempi, mutta äidillisen oloinen - ei yritä liikaa.

mies kuolaa tissipommien perään, mutta ottaa puolisoksi ja lastensa äidiksi tavallisemman.

on hänellä syvyyttä, sisältöä ja lämpöä enemmän kuin Saralla

Sara on sarjaa "famous of being famous". Osaamista ei löydy oikein mihinkään suuntaan, no, maskeeraajan hommia yritti joskus.

Salminen saattaa heikkona hetkenään muistella Siepin kurveja
mies teki oikean valinnan.

Voi Sara, Sara, sen jälkeen valtasi sut epätoivo.
Minkä menit tekemään. Menit ottamaan huuliin ja ehkä tisseihinki täytettä.
Tän näkösenä sussa oli vielä sisältöä. Oisit opiskellu sivussa vaikka jonku hienon ammatin, menny vaikka pankkiin töihin, niin ei tarvitsis roikkua Nico Saarinen -tyylin höpöohjelmissa koko ajan ja tehdä rahaa somepurkauksilla.

Roope tuntui tuskastuvan....
...noo...
...sisällön puutteeseen

kertoo lukevansa kirjoja -entä Sara? Lukee...7Päivää -lehteä?

Muutkaan äijät ei kauaa vierellä tunnu pysyvän.

Saran pitäis opiskella, hommata älyllinen mutta ihan cool ammatti missille, ja ottaa joku turvallnen, kypsä liikemiesäijä. Vääntää sen kans ens alkuun 3-4 tenavaa.
Vetäytyä samalla julkisuudesta jonkin verran.
Se tyhjyyden kupla hänen sisällään puhkeis ja täyttyis arjella.

Kaunis saa olla ja laittautua mutta ei tartteis liikaa yrittää - ei kukaan jaksa loputtomiin
Se alkaa kolista tyhjyyttään ja syö itseään.

Sara on kireä kuin viulunkieli

mulle tulee hänestä jopa mt-fibat nykyisin.

Raikas, reipas naapurintyttö on kohta joku Pamela Anderson.

Roope on pelimies ja seksihullu. Ja monet inhoaa häntä syystäkin.
Mutta se on kulttuurisukua. Semmoinen ei usein instabeibeä ota.

Kun sen se elämä ei muuta ookaan

Sieppi on julkkistakin julkkiksempi. Pyrkii julkisuuteen, saa rahansa siitä (kun ei muusta saa)

emmänyt sillä tyhjänpäiväisellä pskalla instaani täyttäisi. Tai tuomalla tissit tyrkylle liian pienessä trikoomekossa, ja sit saada huomiota uhriutumalla

jos sisältö on hattaraa, niin ei semmoisen kans pysty keskustelemaan oikeesti asioista.

Semmoisen kans on raskasta viettää loppuelämä.

Juu siis Sieppi on arvokas ihminen ja sillä on tunteet. Mutta siihen se syvällisyys jääkin.

Sitä saa mitä tilaa. Älköön itkekö julkisuudessa miksei häntä aina oteta vakavasti.

Siitä tulee aikanaan keski-ikäinen Riitta Väisänen nro 2. Ainoalla erotuksella että Riitta oli letkeä ja rento juontaja Kymppitonnissa.

Mutta äijä voi pelastaa sen täydelliseltä tyhjyydeltä.

on sairasta, että joku tienaa sillä, että laittaa omista tisseistä ja lärveistä kuvia. Olis ees joku kuntotreeni mitä myy siellä tms, mutta - oma lärvi.

Se ei ees ole pelkkä mannekiini, joka tuo esille niitä vaatteita, ei itseään

tyhjänpäiväistä elämäntapaa. En halua tukea tätä sairasta ilmiötä.

Hei mulla on tissit, mäkin voin mennä lillumaan paljuun, mäkin syön jotain ruokaa usein joten saan kuvia ruoka-annoksista - hei, se on tavallista arkea, siinä ei ole vielä aivoja käytetty, mistä ois järkevää maksaakin.

Sillä on kampaajat käytössä, ja mäkin osaan meikata.
Osaan ottaa valokuvia, opin sen taidon 4-5 -vuotiaana.
Se on ihan eri kuin että joku musabisneksessä osaa oikeasti säveltää, sanoittaa ja varsinkin sovittaa jonkun biisin.

pystyy tekemään rahaa näyttämällä kuvan
Oho, vau. Sä teet oikein väitöskirjan? :D
 

Yhteistyössä