Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

On se hauska kuinka ihmisillä on kova tarve sanailla miten toisen kuuluisi elää. Naurettavia sellaiset ihmiset. Nyt Sara ei saa edes instagramiin julkaista kuvia ilman että hän tuo julki ja tarjoaa jotain teille? Mitäpä jos annetaan hänen julkaista kuvia vaikka ihan itseään varten.
Kukaan ei sanele miten Saran kuuluisi elää ja toimia. On sanottu, ettei kannata vaatia ämpärillä, jos on antanut kauhalla.
 
vierailija
Kukaan ei sanele miten Saran kuuluisi elää ja toimia. On sanottu, ettei kannata vaatia ämpärillä, jos on antanut kauhalla.
Eipä. 😀 Lue vaikka tämä ketju. On sanottu että Sara on tyhjäpää tissien esittelijä ja Saran on turha itkeä että häntä haukutaan tyhjäpää tissien esittelijäksi koska hän ei ole antanut mitään muuta kuin tyhjäpäätänsä ja tissejänsä.

Sara on julkaissut kuvia ihan niinkuin miljoonattriljoonat ihmiset maailmassa. Jos Sara julkaisee itsestään kokovartalo asukuvan, on se joidenkin mielestä julkaistu tissien takia. Jos Sara julkaisee itsestään kuvan olohuoneessa, on se julkaistu joidenkin mielestä tissien takia. Hitto jos sulla on tissit niin hyvinkin mahdollista että sen huomaa myös siitä kuvasta. Jos sä näet pelkät tissit etkä asua ollenkaan, olet sekaisin päästäsi. Jos sä näet pelkät tissit etkä olohuonetta ollenkaan, olet sekaisin päästäsi.

Ja miksi Sara ei saisi puhua ääneen siitä kuinka iljettäviä viestejä ja kommentteja hän saa? Siinä teille sitä peräänkuuluttamaanne sisältöä. Kun ei teidän vanhemmat ole osannut teitä kasvattaa, täytyy muiden muistuttaa teille käytöstavoistanne.

Mä ymmärrän sen että joku julkkis sanoo jotain oikeesti älytöntä tai typerää ja ihmiset vauhkoontuu että hei mitäs sä nyt pöllö selität, mutta se että toinen julkaisee ihan tavallisia kuvia ilman mitään ihme sekoiluja ja porukka tekee päätelmän että tyrkky idiootti, niin se idiootti löytyy silloin ihan jostain muualta kuin Sarasta.
 
Eipä. Lue vaikka tämä ketju. On sanottu että Sara on tyhjäpää tissien esittelijä ja Saran on turha itkeä että häntä haukutaan tyhjäpää tissien esittelijäksi koska hän ei ole antanut mitään muuta kuin tyhjäpäätänsä ja tissejänsä.

Sara on julkaissut kuvia ihan niinkuin miljoonattriljoonat ihmiset maailmassa. Jos Sara julkaisee itsestään kokovartalo asukuvan, on se joidenkin mielestä julkaistu tissien takia. Jos Sara julkaisee itsestään kuvan olohuoneessa, on se julkaistu joidenkin mielestä tissien takia. Hitto jos sulla on tissit niin hyvinkin mahdollista että sen huomaa myös siitä kuvasta. Jos sä näet pelkät tissit etkä asua ollenkaan, olet sekaisin päästäsi. Jos sä näet pelkät tissit etkä olohuonetta ollenkaan, olet sekaisin päästäsi.

Ja miksi Sara ei saisi puhua ääneen siitä kuinka iljettäviä viestejä ja kommentteja hän saa? Siinä teille sitä peräänkuuluttamaanne sisältöä. Kun ei teidän vanhemmat ole osannut teitä kasvattaa, täytyy muiden muistuttaa teille käytöstavoistanne.

Mä ymmärrän sen että joku julkkis sanoo jotain oikeesti älytöntä tai typerää ja ihmiset vauhkoontuu että hei mitäs sä nyt pöllö selität, mutta se että toinen julkaisee ihan tavallisia kuvia ilman mitään ihme sekoiluja ja porukka tekee päätelmän että tyrkky idiootti, niin se idiootti löytyy silloin ihan jostain muualta kuin Sarasta.
Jokaiselle julkisuuteen pyrkivälle olisi hyvä ymmärtää, että sosiaalinen media antaa alustan kenelle tahansa. Myös niille törkykommenttien esittäjille.

Tällä hetkellä se nyt vaan on hinta julkisuudesta.

Nämä somen elämätapa brändääjät ovat mitä ovat. Jotain ulkoista siinä myydään koko ajan. Sitä mille kotisi näyttää, mitä puetaan, miten meikataan, missä matkustetaan ja minne mennään bilettämäön. Se on kaikki kovin ulkokultaista. On siis turha itkeä, että ihmiset näkevät vain ulkokuoren, kun sitä kerran myydään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m1es
Ihan tavallisia kuvia?
Kuvia, mistä?
Vaatteista, sisustuksesta, ravintola- annoksesta, kylpylästä jne.?
Mitä siis kuvissa on? Materiaa ja brändäystä. Jotain ulkoista.
Jotain missä ei oikeastaan ole mitään syvällisempää kuin se, mille kaikki saadaan näyttämään.

On epätervettä keskittyä siihen, mille kaikki näyttää ulospäin.
 
vierailija
Jokaiselle julkisuuteen pyrkivälle olisi hyvä ymmärtää, että sosiaalinen media antaa alustan kenelle tahansa. Myös niille törkykommenttien esittäjille.

Tällä hetkellä se nyt vaan on hinta julkisuudesta.

Nämä somen elämätapa brändääjät ovat mitä ovat. Jotain ulkoista siinä myydään koko ajan. Sitä mille kotisi näyttää, mitä puetaan, miten meikataan, missä matkustetaan ja minne mennään bilettämäön. Se on kaikki kovin ulkokultaista. On siis turha itkeä, että ihmiset näkevät vain ulkokuoren, kun sitä kerran myydään.
Sinusta on ihan ok kaikki tämä paska mitä Sarasta on tähänkin ketjuun kirjoitettu? Ja tuohon vanhempaan ketjuun mikä tähän ketjuun oli linkattu? Ja tuohon uutiseen missä näytettiin Saran saamia yksityisviestejä? Et näe mitään ongelmaa näiden ihmisten käyttäytymisessä jotka käyttäytyvät näin?

Sara on ihminen. Niin kauan kun Sara ei loukkaa tai satuta ketään, niin en ymmärrä minkä takia Saraa pitäisi haukkua. Koska hän on julkisuudessa? No se on maailman typerin peruste. Jos ihminen käyttäytyy idioottimaisesti niin todennäköisesti hän on silloin idiootti. Todennäköisesti nämä samat henkilöt puhuvat yhtä kauniiseen sävyyn myös niistä koulu- ja työkavereistaan, tutuistaan ja sukulaisistaan.

Mä olen ihan vilpittömästi järkyttynyt siitä miten kuvottavasti ihmiset käyttäytyvät toista, ihan tavallista ihmistä kohtaan. Ja se on erittäin mielenkiintoista miten tämä tuntuu olevan erityisen yleistä naisia kohtaan.

Tämäkin keskustelu, "kulttuurisuvun kasvatti, pelimies Roope, joka halusi perustaa perheen aidon ihmisen kanssa, joka teki oikean valinnan kun ei valinnut tyhjäpää-tissityrkkyä lastensa äidiksi". Oikeesti ihmiset, olette niin kuvottavia. Roope on v*ttu tuomittu seksuaalirikollinen! Mistä Sara on tuomittu? Siitä että hänellä on tissit. Kasvakaa nyt jumaIauta aikuisiks hyvät ihmiset.
 
vierailija
Kuvia, mistä?
Vaatteista, sisustuksesta, ravintola- annoksesta, kylpylästä jne.?
Mitä siis kuvissa on? Materiaa ja brändäystä. Jotain ulkoista.
Jotain missä ei oikeastaan ole mitään syvällisempää kuin se, mille kaikki saadaan näyttämään.

On epätervettä keskittyä siihen, mille kaikki näyttää ulospäin.
Ja mitä paha siinä on? On epätervettä keskittyä vaan niihin tisseihin ja tyhjään päähän, jos näet noin paljon kaikkea muutakin. Vielä epäterveempää on seurata tälläistä henkilöä, saatika sitten haukkua häntä jossain kämäsellä keskustelupalstalla, jos näet hänet niin mitäänsanomattomana. Lyön vetoa että Saran kanssa syntyisi paljon mielenkiintoisempia ja syvällisempiä keskusteluja kuin sinunkaltaisten vähättelijöiden kanssa.
 
vierailija
Mä kyllä veikkaan, että aika monella Saraa haukkuvallakaan instakäyttäjällä ei juuri ole julkaisuissaan sen kummempaa, erikoisempaa sisältöä. Se vähä mitä olen instajulkaisuja nähnyt minulle näytettävän, niin eipä ne erotu millään henkevällä korkealentoisuudellaan ja syvällisillä pohdinnoillaan. Itseasiassa asettuvat hyvin siihen samaan parjattuun tyhjäpää osastoon. Tosin siinä ei ole mun mielestä mitään vikaa. Joku tykkää, toinen ei ja joku jopa menee seuraamaan. Ajatella!

Käsittämätön ketju.
 
vierailija
Sara on ns. tuotteistanut itsensä ja tienaa mukavasti sillä. Mutta joo, jos huomaan, että jossain lehdessä on juttua Sarasta, niin klikkaan sen auki vain siinä toivossa, että näen hänet vähissä tai kireissä vaatteissa. Tämä kommentti varmaan kertoo kaiken hänestä, minusta tai meistä molemmista


Myyjät myy kuten Sieppi mikä menee kaupaksi ja ostajat ostaa kuten kalamiehet.

Tarvitseeko Siepillä olla jotain syvällistä sanottavaa ja miksi, ei hän älykkäitä ajatuksiaan ole myymässä vaan jotain aivan muuta.

Instagram on täynnä kauniita kuvahetkiä, valheellista elämää, satuja.

Eikös se Facbook ole ihan samanlainen, ihmiset pistävät samanlaista p*** itsestään sinne.
En ole facessa, jotenkin ajatus sinne menemisestä on aina jotenkin ahdistanut.
 
vierailija
Myyjät myy kuten Sieppi mikä menee kaupaksi ja ostajat ostaa kuten kalamiehet.

Tarvitseeko Siepillä olla jotain syvällistä sanottavaa ja miksi, ei hän älykkäitä ajatuksiaan ole myymässä vaan jotain aivan muuta.

Instagram on täynnä kauniita kuvahetkiä, valheellista elämää, satuja.

Eikös se Facbook ole ihan samanlainen, ihmiset pistävät samanlaista p*** itsestään sinne.
En ole facessa, jotenkin ajatus sinne menemisestä on aina jotenkin ahdistanut.

Ihmettelen myös miten paljon ihan ns tavikset kertovat omasta elämästään omalla kasvoillaan ihan kaiken somessa, työpaikat, perhesuhteet, lastenkuvat, harrastukset.
Esim. twitterissä tavikset myös haluavat sitä 5 min julkisuutta hinnalla millä hyvänsä eikä kaikki ymmärrä, että nilkkaan voi tulla ja kovaa. Tavikset haluavat myös miellyttää ja saada tuntemattomilta ihmisiltä hyväsyntää somessa.
Olen seurannut mm kuinka jonkun vapaapäivän kirjoitettu twiitti rupeaa elämään omaa elämää ja yhtäkkiä se onkin hänen työnantajalleen viety reklamaationa ja tämä tyyppi onkin työnantajansa kyykytettävänä.
Ihmiset ovat julmia.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
No ku...
no ku...

...eihän sillä ole sanomaa. :cry:
– Onko tosiaan totta, että isorintainen nainen ei voi vuonna 2021 postata itsestään bikinikuvaa olematta järkyttävä, tyrkky tai bimbo? Pitäisikö mun peittää kroppani ison t-paidan alle?

– Sulla voi olla isot tissit, nätti naama ja sä voit olla vielä saatanan fiksukin kaiken lisäksi. Tervetuloa tähän päivään. Sä voit olla just sitä, mitä haluat, ja kenenkään ei tulis arvostella sun pukeutumista tai ulkonäköä. Hullua, että tällaisesta pitää vieläkin mussuttaa, Sieppi päättää tekstinsä.
 
vierailija
Myyjät myy kuten Sieppi mikä menee kaupaksi ja ostajat ostaa kuten kalamiehet.

Tarvitseeko Siepillä olla jotain syvällistä sanottavaa ja miksi, ei hän älykkäitä ajatuksiaan ole myymässä vaan jotain aivan muuta.

Instagram on täynnä kauniita kuvahetkiä, valheellista elämää, satuja.

Eikös se Facbook ole ihan samanlainen, ihmiset pistävät samanlaista p*** itsestään sinne.
En ole facessa, jotenkin ajatus sinne menemisestä on aina jotenkin ahdistanut.
Just näin. Maailmassa on aika montakin työtä millä oikeesti harvankaan mielestä on mitään erityisen hyvää erityistä sanomaa tai tarkoitusta. Kyllä, joillekin se oma työ merkkaa enemmän ja saattaa kuvata vahvastikin ko. henkilön arvomaailmaa, mutta todella monelle työ on työ. Ihan hyvin tuntuu Sara Siepin bisnekset luistavan niin en tiedä miksi kenenkään pitäisi hänen työstäänkään häntä sen kummemmin moittia.
 
vierailija
Onko Echo / Lispetti / AivanSama / m1es sinun vanhemmat opettanut sulle että porukkaa on ok mollata jos on erilainen kuin sinä tai erilainen ajatusmaailma kuin sinulla? Haukkuko nekin sulle aina kaikkea erilaista? Onko pienestä pitäen perheessänne etitty jostain joku heikoin lenkki jota vastaan käännytään? Vai onko joku kohdellut sua tolla tavalla ja olet siitä jotenkin katkeroitunut? Miten ihmisestä kehittyy tälläinen?
 
Häijyjä naisia tällä palstalla.
No joo, olihan tässä kipakkaa kommenttia Siepistä. Etenkin tuossa vanhassa ketjussa joka myös lisättiin tähän ketjuun. Pääpointtina kuitenkin varmaan tuo viihdearvon tai ”ammatinvalinnan” kysymykset.

Omalta osaltani tarkoitin yleisesti tuosta ”ammatin valinnasta” mistä en juurikaan välitä. En ymmärrä sitä viihdearvoa, mutta ymmärrän että sillä voi tienata.
Omat tenavani haluaisi ja minäkin toivoisin heille ammattia, jolla olisi jotakin merkitystä. Itsekin tällaisessa olen: edistän ihmisten hyvinvointia. Se on minun ”viihdearvo”.

Saraa vastaan minulla ei ole mitään, kaunis ja herttainen nainen - muuta en hänestä oikeastaan tiedä. Kiinnostukseni on kyllä herännyt näiden ketjujen ansiosta ja Iholla sarjassa hänet ilmeisesti voi bongata, joten saatan katsoa sen, että tietäisin tästä kotimaisesta julkkupaletista jotakin.
Seuraan normaalisti vain dokkareita, politiikkaa, luontoa, tiedettä ja ja, niin minulla on näemmä aukko julkkisalueella.

Sara on tuotteistanut itsensä ja varmaan joku miljonääri nappaa hänestä itselleen joskus ”edustusvaimon”. Tai Sara valitsee miehen itse. Uskon että Saralla on varaa valita.👍
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Onko Echo / Lispetti / AivanSama / m1es sinun vanhemmat opettanut sulle että porukkaa on ok mollata jos on erilainen kuin sinä tai erilainen ajatusmaailma kuin sinulla? Haukkuko nekin sulle aina kaikkea erilaista? Onko pienestä pitäen perheessänne etitty jostain joku heikoin lenkki jota vastaan käännytään? Vai onko joku kohdellut sua tolla tavalla ja olet siitä jotenkin katkeroitunut? Miten ihmisestä kehittyy tälläinen?
Kun nyt liitit minut tuohon nimiketjuun, vastaan omasta puolestani.

Olen tässä ketjussa esittänyt kaksi Saraa koskevaa kommenttia:
  1. #81 Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.
    Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?
    Se "raikkaampi" vaihtoehto
    Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....
  2. # 141 Minä en näitä suomijulkkiksia seuraile. Kun sinä ilmeisesti olet ymmärtänyt Saran sanoman, voinet sen meille muille tiivistää. Mitä Sara haluaa tuoda julki?

Ilmeisesti minun kommenttini Saran ulkonäön alamäkeen luistamisesta oli "haukkumista"? Olisiko sen saanut sanoa, jos hän olisi mielestäni kaunistunut? Miksi vain muutos toiseen suuntaan olisi hyväksyttävää esittää?
Perustin arvioni niihin kahteen kuvaan, jotka Echon kommentissa olivat. En oikeastikaan ole seurannut Saraa, hän on minulle "nobody". Jos tuosta kuvasta olisi kysytty, ketä se esittää, ei minulla olisi ollut siitä aavistustakaan.

Minut on kasvatettu arvostamaan kaikkia ihmisinä ja olemaan avoimen rehellinen. Mielipiteen sai sanoa, vaikka olikin eri mieltä muiden kanssa. Sara Siepin ihmisarvo ei muutu sen mukaan, kuinka moni pitää hänen ulkonäöstään tai kuinka moni sitä kauhistuu.

Koska kukaan ei edelleenkään vastannut tuohon kysymykseeni Saran sanomasta, sellaista ei varmaankaan ole. Epäilen siis, että hän ansaitsee tuomalla ulkonäkönsä someen. Silloin on kovin luonnollista, että tuota ulkonäköä kommentoidaan.

Kun urheilija on julkisuudessa urheilusuorituksillaan, onko hänen suorituskykyään lupa arvostella ei-positiiviseen sävyyn? Entä laulajat/muusikot, pitääkö kaikkia esityksiä vain ylistää, jotta laulajalle ei tulisi paha mieli?

Kaikista naisista (ja miehistä) puolet on keskiarvoa rumempia, puolet kauniimpia. "Kaikki ovat kauniita"-kommentointi latistaa adektiivit merkityksettömiksi huolimatta siitä, että lähes jokainen on varmaankin kaunis jonkun silmissä. Minun kauniina pitämäni naiset ovat saaneet osakseen kielteistä arvostelua tällä palstalla, mutta heille ei juurikaan puolustajia ole noussut - he kun ovat usein aasialaisia. Tämä ketju toisin teki pienen poikkeuksen (kiitos Sara Siepin vertailuna? :sneaky: )

Utaha esittelee japanilaista naiskauneutta ja laulutaitoa. Kaikki mahdollisesti kommentoivat varmaankin ylistävät myös pukeutumista.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä