Jotkut laittaa rahkaankin.ananas kuuluu hetelmäsalaattiin
tämä on sallittua koska rahkan voi lukea jälkiruuaksiJotkut laittaa rahkaankin.
Rahkaan sopii.Jotkut laittaa rahkaankin.
VauvanruokaaMä teen tänään jauheliperunasosetta.
Mutta hyvää.Vauvanruokaa
Siksi vauvat imee tissiäkin. Ymmärtävät hyvän päälleMutta hyvää.
Ostin pienen kinkun ja paistoin. Lopuksi sinappihuntu.
Tipe-tipe-tip tap.
Ahaa siellä valmistui ananaskinkkuOstin pienen kinkun ja paistoin. Lopuksi sinappihuntu.
Tipe-tipe-tip tap.
Ostin kyl eilen nananasta, eli tein ns.bodarin salaatin: raejuustoa ja ananasta, jääsalaatin kanssa.Ahaa siellä valmistui ananaskinkku
no miten siitä tulee mieleen köksän tunnit?Mut alkoi tehdä mieli ryhmysauvaa. Tulee mieleen yläasteen köksän tunnit....
Rahka on ekoja joita opetetaan seiskoille, ja ainaki meidän köksänkirja alkoi ananasrahkalla. Ei siinä mitään, hyväähän se on.no miten siitä tulee mieleen köksän tunnit?
omista köksäntunneista on vierähtäny sen verran aikaa että en muista oikeastaan muuta ku mun vieressä istuneen tytönRahka on ekoja joita opetetaan seiskoille, ja ainaki meidän köksänkirja alkoi ananasrahkalla. Ei siinä mitään, hyväähän se on.
Anna ku arvaan. Se tyttö kokkas ja sä heittelit tomaatteja?omista köksäntunneista on vierähtäny sen verran aikaa että en muista oikeastaan muuta ku mun vieressä istuneen tytön
mutta epäilen että ananasrahkaa ei ollu vielä edes keksitty kun olin epeli ja hiekkalaatikossa oli sepeli
heiteltiin vitseja ja muita kokkapuheita ja sitte nauraa kurrattiin niilleAnna ku arvaan. Se tyttö kokkas ja sä heittelit tomaatteja?