Se pupu söi meidän juuri istutetun tuija-aidan. Kouluta koirasta pupuntappaja!Meillä on puutarhassa usein pupu ja etupihalla koira on hoomoilasena ja tietämättömänä.
#puputrules
#playboypuputpataanmieluummin
Tuo on tappanu kerran yhden pupun lenkillä.Se pupu söi meidän juuri istutetun tuija-aidan. Kouluta koirasta pupuntappaja!
Ei ole enää tuijia. Ne kuoli sen mulkeron takiaTuo on tappanu kerran yhden pupun lenkillä.
Ja suojaa tuijasi verkolla
Ksa ny ees keittelitte pupun ruoaksi! Edes koiralle?Tuo on tappanu kerran yhden pupun lenkillä.
Ja suojaa tuijasi verkolla
Istuta uudet. Eikö oo rahaa uusiin, mitä häh?Ei ole enää tuijia. Ne kuoli sen mulkeron takia
No onhan se sitten koira!Nyt voi tutut tunnistaa, moikka vaan kaikille, mutta olin kerran iltahämärissä tuon kans lenkillä. Yhtäkkiä se syöksähtää hihnassa puskaan, kohta kuuluu rääkynää ja se katkaisi pieneltä pupunpoikaselta niskat katki. Vieressä sen poikasen sisarus tärisi ihan kauhuissaan.
En koskaan unohda sitä näkyä.
Muutettiin. Nykyisessä on suuret tuijatIstuta uudet. Eikö oo rahaa uusiin, mitä häh?
Nonni, pöyhi niitä ja leiki piilosta niiden takana, vilkuttelet samalla puskista naapureille.Muutettiin. Nykyisessä on suuret tuijat
Ehkä juu. Tuo on peto, vaikka on hössö.No onhan se sitten koira!
Siellä mä naapurin naikkosia tiirailenNonni, pöyhi niitä ja leiki piilosta niiden takana, vilkuttelet samalla puskista naapureille.
"Se on se tuija-mies, menkää ohi vilkaisematta sinne päin"Siellä mä naapurin naikkosia tiirailen
Kani on erinomaista ruokaa ja olen syönyt esim. Ranskassa erinomaisesti laitettua. Miksi kania ei saisi syödä, mutta broilerin saa?Kaniparka.
Olet siinä oikeassa, että yks isoin eläinrikkomus tehdään siipikarjan kohdalla. Broileri on in ja sitä kehutaan terveelliseksi, ja se näkyy järkyttävässä kulutuksen määrässä ja tehotuotannossa.Kani on erinomaista ruokaa ja olen syönyt esim. Ranskassa erinomaisesti laitettua. Miksi kania ei saisi syödä, mutta broilerin saa?
Tuossa on totuuden siemen. En jaksanut katsoa loppuun Lissun minulle linkkaamaa koronavideotakaan, kun asialla oli asian sivusta jaaritteleva mummo.Jos verrataan vaikka parin A4:sen tekstiä ja videota jossa on sama määrä sanoja, niin ne 2 A4:sta lukee minuutissa.
Videoissa on ensin pimpelipom-musiikki, sitten joku "Hi my name is Matthew" ja pölöpölö....ja aikaa menikin 5-10 min.
Jotkut mustat on laittaneet mulle yv:nä videoita, ja kyllä niitä saa laittaa edelleenkin mulle. Kyllä mä niitä usein ainakin alkupuolelta oon vilkaissu, mut kerkiän max puolet niiden kestosta katsomaan.
Oon nopea lukemaan.
Pikkuisen luontoiltaa taas - sinun "pupusi" eivät ole kaneja vaan rusakoita tai metsäjäniksiä (tähän aikaan vuodesta helppo erottaa väristä). Helsingissä kaniongelman ollessa paha muutama vuosi sitten kaneja metsästettiin jousella ja vietiin Korkeasaareen leijonien ruuaksi.Ja jos jättää kanin pyydystämättä, antaa ketuille ja supikoirille maittavan aterian, eli luonto hoitaa oman kiertokulkunsa. Ei ole mukava katsoa pellolla menevää, nälkiintyneen näköistä kettuakaan.
Tosin meidän pihapupu on kyllä joku Usain Bolt kun on pärjänny meidän koiran ja metsän petojen kanssa...
Mä enMä oon pihtari