Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä! Ehkä tämä kaverikin tajuaa, että nyt on aika mennä tutimaan!

Tuossa on kyllä mehevä mahdollisuus keppostella jos se pelikone ei meinaa mennä seuraavan kerran kiinni sovittu a aikana!:sneaky:
Mun mies tekee niin että komentaa usein sen meidän pojan kaverinkin nukkumaan. :D "No niin Willehaartti siellä, eikös nyt käydä kaikki vaan nukkumaan?
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja KalaMies
Hei, tuo on paras!
Se ei vaan tee hyvää koneille, mutta voi sitä muutamasti kokeilla. Etenkin kesken onlinepelien kun sen teet niin jatkossa voi olla että kertasanominen riittää tai sit alkaa neuvottelut siitä että tää taso viel loppuun muuten tulee bannia.

Kandee sopii aika ja sitä on noudatettava. Sit voi arpoo et riittääks aika viel seuraavaan peliin vai ei.

Täällä noi simahti ennen kymmentä! Urheilua ollu rankasti tänään.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
Se ei vaan tee hyvää koneille, mutta voi sitä muutamasti kokeilla. Etenkin kesken onlinepelien kun sen teet niin jatkossa voi olla että kertasanominen riittää tai sit alkaa neuvottelut siitä että tää taso viel loppuun muuten tulee bannia.

Kandee sopii aika ja sitä on noudatettava. Sit voi arpoo et riittääks aika viel seuraavaan peliin vai ei.

Täällä noi simahti ennen kymmentä! Urheilua ollu rankasti tänään.(y)
Mä vedän sähköt koko kylästä nii sit ei pelaa ykskään jonne. :)

Sit seksua kynttelinvalossa miehen kans.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Pankaa menemään vaa, niin eiköhän pian teini nuku vapaaehtoisesti ennen kuin sängynjousten narina alkaa
Nii, onhan heillä ne kuulokkeet, mutta jäpikän kaveri kyllä kuulee mitä siellä tapahtuu.😁

”hei kuulitsä mikä meteli, kuka siel teil oikein huutaa ja läähöttää?”
”iskä varmaan löi taas varpaansa oveen”
”kuulostaa nyt vähän siltä et iskäs tykkää hakata sitä varvasta oveen?”
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
Meillä on Keijola. Ei lapsille.

Eri huoneissa tapaat uuden Keijon, yhdessä huoneessa voit pukea hänet, sit toisessa huoneessa harrastaa body-paintingia sen huoneen Keijoon. Ruokahuoneessa nautit aterian kolmannen Keijon päältä.

Sori, olen väsynyt tänään.
Olet sittenkin tainut katsoa japanilaisvideoita, Keijon kun vaihtaa Keikoksi... :sneaky:

Keikon body on saanut hieman väriä pintaan huoneessa 2.


Mistä muuten tuo "en katso videoita"-asenne kumpuaa? Onko joskus juustovideo yllättäen osoittautunutkin jyystövideoksi?
 
Viimeksi muokattu:
Tässä ei ole adblockeria.
Jostakin syystä Ellos mainosti tässä viestien välissä mulle tätä:

(FROZEN SANTA -joulukoriste keramiikkaa. Halkaisija 4,5 cm, korkeus 17 cm.)



Vaikka rakastankin joulua niin nyt Ellos meni kyllä liian pitkälle!

Eihän toi edes muistuta pukkia saati tonttua!!!
Niin, menee varmaan sutjakasti paikalleen, mutta tuntuma lienee huono. Elloksella tarvitaan kokemusasiantuntijaa, vink, vink. ;)

Tuosta tulee mieleen brittiläisen Poundlandin kampanja muutama vuosi sitten. Herätti pahennusta.



 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä