Haaveena vauva 2022

Kiitos onnitteluista! 😍 On kyllä uskomaton fiilis. Ostin sitten vielä clearbluen varmuuden vuoksi, niin kyllähän siihen ”raskaana 1-2” pärähti. ❤

Ne rfsu:n herkät/varhaisen tuloksen antavat testit ei kyllä minun kohdalla toimineet. Tein sellaisen viimeksi la ja nega oli. Su illalla sain sitten jo pc:llä ensimmäisen haalean haamun ja ei tämä pc:n testi edes ole mikään herkkä. 😳

No, toivon kovasti että tämä nyt pysyy kyydissä. Ihan tosi paljon tsemppiä kaikille yritykseen! Täällä on niin ihana yhteishenki ja uskon, että kaikki toivoo jokaiselle plussaa. Toivottavasti se kaikkien kohdalla myös toteutuu. ❤Minulle voi siis laittaa listalle plussan. Toivottavasti se myös pysyy. ❤
 
Pahoittelut @Fazeriina82, niin lupaavat oireet sulla, olisiko ovis voinut olla myöhemmin?
@Keksi82 , mulla sama dpo8 eikä mitään tuntemuksia..
Onnittelut @Mimmimami , eikös jomottelut kuulu asiaan, kun kohtu kasvaa. Itsellä oli koviakin jomotuksia esikoisesta.
Ei oo oviksesta varmuutta ,kun en tikuttanut, oireiden perusteella vaan laskeskelin. Niin säännöllinen kierto ollut, että näinköhän se tästä nyt rupeaa venymään .Ehkä on ollut ovuloimaton kierto tai nyt ne vaihdevuodet alkaa :(
 
Kiitos onnitteluista! On kyllä uskomaton fiilis. Ostin sitten vielä clearbluen varmuuden vuoksi, niin kyllähän siihen ”raskaana 1-2” pärähti.

Ne rfsu:n herkät/varhaisen tuloksen antavat testit ei kyllä minun kohdalla toimineet. Tein sellaisen viimeksi la ja nega oli. Su illalla sain sitten jo pc:llä ensimmäisen haalean haamun ja ei tämä pc:n testi edes ole mikään herkkä.

No, toivon kovasti että tämä nyt pysyy kyydissä. Ihan tosi paljon tsemppiä kaikille yritykseen! Täällä on niin ihana yhteishenki ja uskon, että kaikki toivoo jokaiselle plussaa. Toivottavasti se kaikkien kohdalla myös toteutuu. Minulle voi siis laittaa listalle plussan. Toivottavasti se myös pysyy.
Mulla ihan sama fiilis tosta rfsu:n herkästä. Toki se varmaankin on aika varma jos sillä sitten plussan saa, mutta ei se kyllä herkkä ole. Mä sain sillä viimeksi häviävän haamun ja heti perään ilman pidätystä sain cb 25ug testillä selvän plussan.
Onnittelut!
 
  • Tykkää
Reactions: Topukka
Huomenna gyne käynti, ja KP 15, ei minkäänlaisia ovis tuntemuksia ainakaan vielä ja mies kuumeessa joten taitaa tulla hukkakierto, viimeiset letrotkin oli käytössä, sanoinkin sille että olisit voinut odottaa ensi viikkoon sairastumisen kanssa. Ei oikein suuria odotuksia lääkäristä jos sen progesteroni kokeen saisi käytyä
 
Hei. En muista, milloin viimeksi kirjoittelin ja sanoin jättäväni toistaiseksi palstailun.. noh, joka tapauksessa, nimeni on listalla ja näyttää siltä, että sen eteen saa vihdoin merkata + ❤

Kävin välipäivinä kp13 gynelläni kontrollissa ja oli tarkoitus kokeilla irrotuspiikkiä kun ovulaatio on aina ollut kp15-18 akselilla. No ei voitu piikkiä antaa kun näytti siltä, että ovulaatio oli pyyhältänyt ohi ja kyllä vähän oli oireitakin ollut, mutta en uskonut kuin vasta kun gyne sen ääneen totesi. Pettyneenä kotiin. Mutta kuinka ollakaan, se normaalia aikaisempi ovulaatio tuottikin nyt pienen matkalaisen. Matkalle on mahtunut 2 kemiallista, joten hysteerisenä olen testaillut. Tänään digi näytti 3+, mikä vahvisti sen, ettei ainakaan kemiallinen nyt ole. Silti tietysti pelko seuraa mukana.
Mutta toivoa on!

Tsemppiä teidän jokaisen matkaan! ❤
 
Kiitos onnitteluista! On kyllä uskomaton fiilis. Ostin sitten vielä clearbluen varmuuden vuoksi, niin kyllähän siihen ”raskaana 1-2” pärähti.

Ne rfsu:n herkät/varhaisen tuloksen antavat testit ei kyllä minun kohdalla toimineet. Tein sellaisen viimeksi la ja nega oli. Su illalla sain sitten jo pc:llä ensimmäisen haalean haamun ja ei tämä pc:n testi edes ole mikään herkkä.

No, toivon kovasti että tämä nyt pysyy kyydissä. Ihan tosi paljon tsemppiä kaikille yritykseen! Täällä on niin ihana yhteishenki ja uskon, että kaikki toivoo jokaiselle plussaa. Toivottavasti se kaikkien kohdalla myös toteutuu. Minulle voi siis laittaa listalle plussan. Toivottavasti se myös pysyy.
Paljon onnea plussasta! 😍 Siis onko tosi, että ne rfsu:n herkemmät testit, ei välttämättä ookkaan niin toimivia?! 😱 hitto vie, ehkä mä en sitten vielä menetä toivoani tästä kierrosta! Tää jahkaaminen ottaa kyllä voimille. Onko ne clear bluen testit parhaita? Esikoisen plussasta about 4 vuotta aikaa, niin en muista enää 🙈 ootan kyllä ehkä silti perjantaihin niitä menkkoja ja sitten vasta testin ostoon. Vaikka kaapissa ois vielä yks herkkä rfsu. 🤔
 
  • Rakkaus
Reactions: Topukka
Olin sitten malttamaton, tein illalla cb:n testin (illalla! Tyhmää!). Oikeastaan ei näyttänyt mitään, tai siis näytti negaa, mutta... Saattoi siinä haamukin olla 😲 Tänään dpo12, iltapissa ja 25ug testi, ei siis kovin hyvät betsit näkyä juuri mitään, eli turhaa tuhlausta mutta hieman toivoa herättävää silti 😬 Josko torstaina sitten saisi jotain selvemmin suuntaan tai toiseen.
 
Paljon onnea plussasta! Siis onko tosi, että ne rfsu:n herkemmät testit, ei välttämättä ookkaan niin toimivia?! hitto vie, ehkä mä en sitten vielä menetä toivoani tästä kierrosta! Tää jahkaaminen ottaa kyllä voimille. Onko ne clear bluen testit parhaita? Esikoisen plussasta about 4 vuotta aikaa, niin en muista enää ootan kyllä ehkä silti perjantaihin niitä menkkoja ja sitten vasta testin ostoon. Vaikka kaapissa ois vielä yks herkkä rfsu.
Moni on kehunut tota pc:tä eli pregcheck jota myy ihan Prismat. Ja cb kait kanssa hyvä, vaikutti herkemmältä cb:n 25ug kuin rfsu:n 10ug.
 
  • Tykkää
Reactions: Neeppu
vierailija
Huomenna gyne käynti, ja KP 15, ei minkäänlaisia ovis tuntemuksia ainakaan vielä ja mies kuumeessa joten taitaa tulla hukkakierto, viimeiset letrotkin oli käytössä, sanoinkin sille että olisit voinut odottaa ensi viikkoon sairastumisen kanssa. Ei oikein suuria odotuksia lääkäristä jos sen progesteroni kokeen saisi käytyä
Kävitkö ne lh kokeet?
 
Paljon onnea plussasta! Siis onko tosi, että ne rfsu:n herkemmät testit, ei välttämättä ookkaan niin toimivia?! hitto vie, ehkä mä en sitten vielä menetä toivoani tästä kierrosta! Tää jahkaaminen ottaa kyllä voimille. Onko ne clear bluen testit parhaita? Esikoisen plussasta about 4 vuotta aikaa, niin en muista enää ootan kyllä ehkä silti perjantaihin niitä menkkoja ja sitten vasta testin ostoon. Vaikka kaapissa ois vielä yks herkkä rfsu.
Joo ei tosiaan ollut herkkä se rfsu. Vois huvikseen kokeilla näyttäiskö se vieläkään plussaa 🙈 pc on ollut hyvä, tosin pari viivanpaikkaa olen sillä saanut. Clearbluen tein eilen ekaa kertaa ikinä, ei enempää kokemusta siitä. 😊 Halusin testata sen viikkonäytöllisen. Sen kanssa ei ainakaan tarvi miettiä tulosta, että onko plussa vai ei 😁 Mullakin esikoisesta plussaamisesta se kuusi vuotta aikaa 😅 Silloin tein vain muutaman liuskatestin, pc:tä taisin silloinkin käyttää.
 
Olen pitänyt taukoa täältä ihan tarkoituksella siirtääkseni ajatuksia muualle. Mut täällä on näköjään havaittavissa pientä plussa-aaltoa, onnea hirmuisesti! Toki moni taas joutunut uuteen kiertoon, pahoittelut :(

Täällä meneillään yrityskierto 7 ja dpo 7. Hauska sattuma, kun tötä kirjoitan ja jos on tärpännyt niin la olis 7.10 :D Eikös numero 7 oo joku onnennumero. Hirveesti uskoa ei kyllä tärppiin nyt ole. Tallettelut osui hyvin, mutta ei kyllä oireen oiretta raskauden suhteen. Tosi aikaiset päivät vielä, mutta jotenkin odotin jotain kiinnittymisoireita kumminkin.. Dpo 4-6 oli erityisen liukasta alakerrassa, kai jotain vetistä valkovuotoa. Yleensä ei tuollaista oo ollut niin vähän toiveita ehti herätä. Nyt kyllä jo kuivahtanut, joten ei tainnut olla mikään raskausoire. Tällä kertaa testaan vasta, jos menkat myöhästyy.

Kivaa viikkoa kaikille!
 
Joo ei tosiaan ollut herkkä se rfsu. Vois huvikseen kokeilla näyttäiskö se vieläkään plussaa pc on ollut hyvä, tosin pari viivanpaikkaa olen sillä saanut. Clearbluen tein eilen ekaa kertaa ikinä, ei enempää kokemusta siitä. Halusin testata sen viikkonäytöllisen. Sen kanssa ei ainakaan tarvi miettiä tulosta, että onko plussa vai ei Mullakin esikoisesta plussaamisesta se kuusi vuotta aikaa Silloin tein vain muutaman liuskatestin, pc:tä taisin silloinkin käyttää.
Itseasiassa km jälkeen testasin frsu: n herkällä ja sain sillä haamun, ehkä, kuitenkin siis hyyyvin himmeän, ajattelin että ehkä vain kuvittelin viivan mutta pääsin käymään verikokeessa, nyt en muista meninkö samana vai seuraavana päivänä ja verestä arvo oli 8. Että kyllä se 10 tienoilla siis jotain näytti, mutta erittäin himmeästi. Että ei se kyllä kovin herkästi näytä selkeää ainakaan

Lisäksi kiiinnittyminen tapahtuu ovulaatiosta jopa 6-12pv välillä, ja vasta sitteh alkaa kehittyä hcg:tä (ja mahdollisia raskausoireita menkkaoireiden sijaan) eli raskaustesti voi hyvinkin olla positiivinen vasta useamman päivän jälkeen menkkojen myöhästymisestä. Eli jos testaa dpo10-14 negan niin jos ei menkkoja kuulu niin voi positiivinen olla vaan myöhemmässä ☺Z4
 
Meillä ois ens viikolla ensikäynti lapsettomuuspolilla (ollaan jo terkan kautta käyty keskustelemassa ja tutkimuksissa). Osaako kukaan kertoa mitä ensikäynnillä lääkärin kanssa on luvassa? Onko jo aukiolotutkimus, ultrausta? Vai onkohan se vaan keskustelua meidän historiasta ja hoitosuunnitelman tekoa. Tunnin aika oli.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

19.1.2022 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi
Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Mimerkki....................kp 33/29-30
Mimmimami……………….kp 33/29
Martta83……………………..kp 26/26-27
Tähtipölyä………………….kp 25/28-30
Keksi82………………………..kp 21/28
Lisbeth86…………………..kp 18/?
SandraB…………………….kp 13/27
Snanniska………………….kp 11/28-29
Lumihiutale_…………..kp 11/27-28
Leppis-………………………..kp 7/28-30
Selis……………………………kp 6/28
Elsa96.............................kp 6/28-31
Lili_86………………………..kp 4/30-32
Sofiika……………………….kp 4/30
Neeppu..........................kp 1/25-27



★★★★★★★★★★★★★

Mimmimami……dpo16
Mimerkki………….dpo15
Keksi82……………..dpo9
Lumihiutale_.....dpo0
 
Viimeksi muokattu:
Päivän murehtiessani uutta kiertoa päädyin tilaamaan tähän kiertoon digi ovistestit . Jotenkin nuo myöhässä olevat menkat sai kumminkin päähän ajatuksen, että olisiko se plussa voinutkin olla lähellä tulla .Toisaalta mietin,että ihan turhaan innostuin toivomaan ihmettä:( ja mietin onko turhaa taas tuhlata ovistestiin, mutta haluan saada sen plussan edes johonkin testiin ❤ On niin turhauttavaa kuukaudesta toiseen olla toiveikas ja sitten taas pettyä :( kyllä te tiedätte mistä puhun.Ensi viikolla vyöhyketerapia ja sitä seuraavalla akupunktio, en aio vielä luovuttaa :)

Plääh tuskastutta uusi kierto, taas yksi menetetty kuukausi. Seuraava mahdollinen laskettu aika lokakuun lopussa.Olisi ollut niin mahtavaa jäädä äitiyslomalle suoraan kesäloman jälkeen mutta kun ei :/
Ahdistaa myös että kohta loppuu mahdollisuudet vuoden-22 vauvaan:( Mies ei pääse kavereidensa kanssa fiilistelemään :/
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

19.1.2022 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi
Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Mimerkki....................kp 33/29-30
Mimmimami……………….kp 33/29
Martta83……………………..kp 26/26-27
Tähtipölyä………………….kp 25/28-30
Keksi82………………………..kp 21/28
Lisbeth86…………………..kp 18/?
SandraB…………………….kp 13/27
Snanniska………………….kp 11/28-29
Lumihiutale……………….kp 11/27-28
Leppis-………………………..kp 7/28-30
Selis……………………………kp 6/28
Elsa96.............................kp 6/28-31
Lili_86………………………..kp 4/30-32
Sofiika……………………….kp 4/30



★★★★★★★★★★★★★

Mimmimami……dpo16
Mimerkki………….dpo15
Keksi82……………..dpo9
Hei mä voisin tulla listalle myös, jos joku voi mut lisätä vaikka huomenna! Eli Neeppu, 10/21, 2.lapsi ja kp 1/25-27 😬
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae ja Lili_86
Päivän murehtiessani uutta kiertoa päädyin tilaamaan tähän kiertoon digi ovistestit . Jotenkin nuo myöhässä olevat menkat sai kumminkin päähän ajatuksen, että olisiko se plussa voinutkin olla lähellä tulla .Toisaalta mietin,että ihan turhaan innostuin toivomaan ihmettä ja mietin onko turhaa taas tuhlata ovistestiin, mutta haluan saada sen plussan edes johonkin testiin On niin turhauttavaa kuukaudesta toiseen olla toiveikas ja sitten taas pettyä kyllä te tiedätte mistä puhun.Ensi viikolla vyöhyketerapia ja sitä seuraavalla akupunktio, en aio vielä luovuttaa

Plääh tuskastutta uusi kierto, taas yksi menetetty kuukausi. Seuraava mahdollinen laskettu aika lokakuun lopussa.Olisi ollut niin mahtavaa jäädä äitiyslomalle suoraan kesäloman jälkeen mutta kun ei :/
Ahdistaa myös että kohta loppuu mahdollisuudet vuoden-22 vauvaan Mies ei pääse kavereidensa kanssa fiilistelemään :/
Pahoitteluni ja halit @Fazeriina82 ! Tiedän niin tunteen, mulla oli viime kierrossa kovat odotukset, kun oli käytössä lääkkeet munasolun kasvattamiseen ja ultrassa kaikki näytti hyvältä..Mutta ei auttaneet ja menkat alkoi. Mua ahdistaa kanssa ajatus siitä, että vuoden 2022 vauvaan mahdollisuuksia on vain muutama kierto..2023 kuulostaa niin kaukaiselta.

Ootko käynyt tutkimuksissa/hoidoissa? En muista kuinka kauan teillä on yritystä.

Haleja kaikille, joilla on tänään epätoivoinen fiilis:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elsa96
Omanapailua täällä...

Kävin viime viikolla hysteroskopiassa, jossa poistettiin polyyppi. Klinikka määräsi sinne heti, kun polyyppi huomattiin, kuulemma standardi juttu esim. ennen IVF:ää ja muita lapsettomuushoitoja. Voi ilmeisesti haitata kiinnittymistä. Jännitin sitä ihan sikana, pelkäsin kipua niin paljon, etten saanut unta päiviin. Mulle ei ole koskaan tehty mitään operaatioita ja olen aina ollut tosi perusterve.

Onneksi mulle sattui ihana sairaanhoitaja ja mun oma lapsettomuuslääkäri oli paikalla. Sain jotain rauhottavaa ja sitten "humautuksen"/kevytnukutuksen, joten en tuntenut mitään. Heräsin tokkuraisena huoneesta ja mut oli peitelty mukavasti lämpimillä viltillä, johon havahduin, kun hoitaja toi mulle vesilasin. Tuli sellainen olo, että musta pidettiin huolta:) Mies haki mut kotiin ja nukuin koko päivän. Kävi hakemassa mulle kahvilasta smoothien ja keittoa, kun käskettiin nauttia nestemäistä ruokaa.

Ei mitään pahoja jälkivuotoja/kramppeja ja mikä parasta ovulaatio tuli tässä kierrossa tavallista aikaisemmin. Olo taas kerran toiveikas. Onko muilta poistettu polyyppeja tms??
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Keksi82
Pahoitteluni ja halit @Fazeriina82 ! Tiedän niin tunteen, mulla oli viime kierrossa kovat odotukset, kun oli käytössä lääkkeet munasolun kasvattamiseen ja ultrassa kaikki näytti hyvältä..Mutta ei auttaneet ja menkat alkoi. Mua ahdistaa kanssa ajatus siitä, että vuoden 2022 vauvaan mahdollisuuksia on vain muutama kierto..2023 kuulostaa niin kaukaiselta.

Ootko käynyt tutkimuksissa/hoidoissa? En muista kuinka kauan teillä on yritystä.

Haleja kaikille, joilla on tänään epätoivoinen fiilis:)
Kiitos ❤

Meillä tulee huhtikuussa 2v täyteen yritystä.Meillä useampi lapsi joten ei saada julkisella hoitoja ja yksityiselle ei lähdetä.
Usko luomu onnistumiseen on kyllä olematon varsinkin kun ei tiedä mistä kiikastaa vai onko se vaan tämä ikä ja huonot munasolut :(
 

Yhteistyössä