Keisarinmorsianta lapset kittaa mielellään. Onkohan se just näitä?norkvistin teet on kans hyviä
on jooKeisarinmorsianta lapset kittaa mielellään. Onkohan se just näitä?
Varmasti testaan, kiitti vinkistä.
Olen myös kokeillut viimeksi Löfsbergin Karismaa. Se on myös ihan hiivatin hyvää!
Myös Nordqvistin kahveista osa kelpaa.
Mutta toki pääsääntöisesti aina Juhlamokkaa!
norkvistin teet on kans hyviä
Haaleita maustelitkuja.Keisarinmorsianta lapset kittaa mielellään. Onkohan se just näitä?
Onhan Juhlamokastakin tumma paahto, jos sellaista mielii.Haaleita maustelitkuja.
Juhla-Mokka ei ole maustettua, mutta surkeaa litkua sekin. Työpaikalla olen pakon edessä juonut.
Kahvin pitää olla tummapaahtoista.
Hyvässä kahvilassa panostetaan myös asiakkaiden viihtymiseen ja asiakaspalveluun.
tummapaahtoiselle kahville,parasta kahvia.Haaleita maustelitkuja.
Juhla-Mokka ei ole maustettua, mutta surkeaa litkua sekin. Työpaikalla olen pakon edessä juonut.
Hyvässä kahvilassa panostetaan myös asiakkaiden viihtymiseen ja asiakaspalveluun.
Eiiiii maistu kärventynyt kahvipapu kun ostaa kunnon tummapaahtoista kahvia.Mä en tykkää tummapaahtoisesta. Aromit katoavat, maistuu vain kärventynyt kahvipapu. :X
Ja ruby maksaa jotain yli neljän euron.
nätti hymy mutta aivan liian pienet 715517Haaleita maustelitkuja.
no ei oo paha, eikös juhliski oo jo vitosen pakettiMä en tykkää tummapaahtoisesta. Aromit katoavat, maistuu vain kärventynyt kahvipapu. :X
Ja ruby maksaa jotain yli neljän euron.
No ei tarjoilija sitä maitoa asiakkaalle itsestään lypsä, eli kyllä utareet ovat ihan riittävät.nätti hymy mutta aivan liian pienet 715517
mun silmät lepäis sujuvammin reilusti isommissaNo ei tarjoilija sitä maitoa asiakkaalle itsestään lypsä, eli kyllä utareet ovat ihan riittävät.
Ja Lissulle siis tiedoksi, että kyllä punaisen kahvimaidon korvikkeeksi toki sopii kermakin. Mutta juon kyllä mustanakin, kunhan ei ole sitä happo-mokkaa.
Auttaisiko käynti optikolla?mun silmät lepäis sujuvammin reilusti isommissa
käy kokeilemassaAuttaisiko käynti optikolla?
Auttaisiko käynti käytöshäiriöisten klinikalla?Auttaisiko käynti optikolla?
Niin, voisihan sitä ajatella, että hommaisin lasit jotka saavat suomimammat näyttämään sopusuhtaisemmilta....käy kokeilemassa
Et sinä siihen minun lupaani tarvitse...Auttaisiko käynti käytöshäiriöisten klinikalla?
Presidentti Rubyai Pauligin ruByä?
Psykiatri tekee sulle kyllä lähetteenEt sinä siihen minun lupaani tarvitse...
Mul on sitä. On parempi ku juhlamokka.Meill on vielä toinen puolikilonen Ruby-herkkua mukana
Testatakaa, ellette vielä ole testanneet. Hyvää!
Sääli että sinä näytät aina niljakkeelta, vaikka millaisen lasien läpi katsoisi.Niin, voisihan sitä ajatella, että hommaisin lasit jotka saavat suomimammat näyttämään sopusuhtaisemmilta....
olisko niiin vahvoja laseja edes keksitty vieläNiin, voisihan sitä ajatella, että hommaisin lasit jotka saavat suomimammat näyttämään sopusuhtaisemmilta....