Ajattelin kuuri samaa.Oletko se harmaana kirjoitteleva "kilttimies"? Sun teksti on ihan yhtä himmeetä
Ajattelin kuuri samaa.Oletko se harmaana kirjoitteleva "kilttimies"? Sun teksti on ihan yhtä himmeetä
se mitään haittaa, tärkeintä että saa mahdollisimman paljon päänahkoja
No tiettyyn pisteeseen asti ehkäse mitään haittaa, tärkeintä että saa mahdollisimman paljon päänahkoja
paljon päänahkoja on miehellä hyvä mutta naisella huanoMä tykkään jostain muusta kuin voitonmerkeistä Puolin ja toisin.
paljon päänahkoja on miehellä hyvä mutta naisella huano
mulla ei ole juurkaan päänahkoja, kirjoitin vaan ihan yleisellä tasolla että miten nää hommat meneeJuu. Pidä sä nahkasi. Mä otan ja annan orgasmit
Niihän ne sanoopi, että avain joka avaa kaikki lukot on aikas mahtava avain, mutta lukko joka aukeaa usealla avaimella ei ole kovinkaan mahtava lukkomulla ei ole juurkaan päänahkoja, kirjoitin vaan ihan yleisellä tasolla että miten nää hommat menee
ihme homma että porukat aina luulee että kaikki kirjottaa vaan itsestään
Käytän Firefoxia, mikä on ihan jees pienin lisäyksin. Käytän hakukoneena Duckduckgota ja lisäsin vielä selaimeen Adblockerin, niin saa olla aika rauhassa.Mitä selainta käytätte tietokoneessa? Mulla on jokunen aika sitten ostettu läppäri, siinä Win11, mutta Microsoft Edgen S Mode vahtii kaikkea kuin vahtikoira, eikä salli asentaa mitään muuta kuin Microsoft Storesta.
Haluisin Firefoxin. Mutta onko se edelleen hyvä?
Koska jos lataan Firefoxin, mun pitää poistaa se S Mode kokonaan, ja siihen ei ole enää paluuta.
Joskus 5 vuotta sitten oli selviö että porukka voi poistaa vanhan oletus-Explorerin tuosta vaan ja vaihtaa Firefoxin, mutta nykyään ei onnistukaan, Edge on joku Microsoftin lemmikki joka on suunnilleen liimattu Windowsiin.
Ihme modet...
Noin minullakin kotona, mutta duckduck on aika kömpelö suomenkielisissä hauissa, joskus on siis helpompaa hieman hairahtua googleen.[
Käytän Firefoxia, mikä on ihan jees pienin lisäyksin. Käytän hakukoneena Duckduckgota ja lisäsin vielä selaimeen Adblockerin, niin saa olla aika rauhassa.
Eikös ne olleet rämemajavan nahkoja....se mitään haittaa, tärkeintä että saa mahdollisimman paljon päänahkoja
Se on totta, mutta Duck on parantunut huimasti muutamassa vuodessa ja toivon mukaan parantuu edelleen. Googlea tulee kyllä joskus käytettyä, jos on vähänkin erikoisempi haku.Noin minullakin kotona, mutta duckduck on aika kömpelö suomenkielisissä hauissa, joskus on siis helpompaa hieman hairahtua googleen.
Edge =entinen explorerTaidan nyhtää sen Edgen S Moden pois. S mode parantaa Microsoftin mukaan turvallisuutta ja käytettävyyttä, mutta taitaa olla mainospuheita.
Katoin jostain että selaimilla on kova kilpailu. Chrome johtaa, Edge ja Firefox tulevat sen jälkeen.
Tuo on niitä omatoimimatkailun parhaita puolia. pyöriä paikallisissa pikkuliikkeissä ja etsiä sellaista syötävää, jota ei kotona taatusti löydy.Mut NYT on kyl niiiiin metka makkara!
Verimakkara. Mut tää on maustettu makeaksi. Mun espanja ei riitä etsimään ja suomeksi saa vain huonoja vaihtoehtoja.
Oikeastaan tää on kuin pehmeää verilettua mut makeaa ja seassa on pähkinänpaloja.
Tän reissun hyviä löytöjä ovat myös kaktusviikunamarmeladi ja useat erilaiset maksapasteijatTuo on niitä omatoimimatkailun parhaita puolia. pyöriä paikallisissa pikkuliikkeissä ja etsiä sellaista syötävää, jota ei kotona taatusti löydy.
Sumutorvet?Mitähän nyt tapahtuu? Yhteysalukset tuuttailevat.
Ihmemyrsky. Koko saari on ihan sotkussa vaikka vaan vähän puhaltelee mun mielestä.
Tosin joo, en ole merellä enkä mene. Eikä mun talon päälle ole valunut rinnettä sateiden vuoksi.
Juu...mut nyt se Edge on juntattu jotenki tiukemmin tuonne Winukkaan.Edge =entinen explorer
Sumutorvet?