Eikö suora olis paree?Ihan paras mitä mullon ikinä ollut, seuraavaksi ostan muuten samanlaisen, mutta panomallin että olis parempi saada isoa...mieluummin U:n mallinen!
Jos sä oot liian laiha, vie tuuli sut mukanaan ainaOnpa taas muuten tuulista ulkona, meinasin lähtee tuulen mukana lentoon ponconi kanssa...ihme kyllä Porissa oli parempi sää (yleensä siellä tuulee pilvisellä säällä paljon).
Mun on pakko kehua mekanismisohvaa ja tuolejaIhan paras mitä mullon ikinä ollut, seuraavaksi ostan muuten samanlaisen, mutta sais isompi olla...mieluummin U:n mallinen!
No ei se mitään, olen aina haaveillut lentämisestäJos sä oot liian laiha, vie tuuli sut mukanaan aina
Jukkapojan kappaleesta Pläski
Nääh, mä haluan sellasen ison ja muhkean soffanMun on pakko kehua mekanismisohvaa ja tuoleja
Mekanismituolit
Katso ja ihastu kategorian Mekanismituolit tuotteisiin Sotkan uudistuneessa verkkopalvelussa. Laadukkaat ja edulliset Mekanismituolit-kategorian tuotteet Sotkasta!www.sotka.fi
Yksikseskö istuskelet? Siis siellä isolla soffalla... Yritä muuten sanoa tuo yksiksekskö istuskelet mahdollisimman nopeesti monta kertaaNääh, mä haluan sellasen ison ja muhkean soffan
Eiku kissan kanssa pier....pötköttelen...yritäppä ite sanoa tuo nopiastiYksikseskö istuskelet? Siis siellä isolla soffalla... Yritä muuten sanoa tuo yksiksekskö istuskeket ahdollisimman nopeesti monta kertaa
Niinnii viatonta puhelinta siellä vaan syytellääSaakelin puhelin ja naggisormet...
No syytinhän mä sormianikin. Ne liikkuu välillä vikkelämmin kuin ajatusNiinnii viatonta puhelinta siellä vaan syytellää
Mikä on ponconi? Joku ponilaji?Onpa taas muuten tuulista ulkona, meinasin lähtee tuulen mukana lentoon ponconi kanssa...ihme kyllä Porissa oli parempi sää (yleensä siellä tuulee pilvisellä säällä paljon).
Poncho, yksi kirjain uupui enkä jaksana korjata.Mikä on ponconi? Joku ponilaji?
Kung po kanaa, röyh.
Eiks semmosii käytetty villissä lännessä?Poncho, yksi kirjain uupui enkä jaksana korjata.
Kyllä ja villissä länsi SuomessaEiks semmosii käytetty villissä lännessä?
No ainaski siellä böndelläKyllä ja villissä länsi Suomessa
Riippuu böndestäbönde on paras
Ja täällä etelässä.Kyllä ja villissä länsi Suomessa
Mää näin niin erikoista unta ettei kehtaa tarkemmin kertoa. Siihen liittyi merikontti, minä ja pariskunta touhuilemassa siellä...Mä en ala. Näin unta että mulla oli mies.