Mä käyn tänään ostaa sitä.sushia
Mä käyn tänään ostaa sitä.sushia
Hyvähän se on, että varmistaaOn toi vero.fi utelias. Tilasin verotodistuksen kuukausille jolloin saan kuntoutusrahaa. Kysyi miksi tulot on aikaisempia tuloilmoituksia pienempi.
Ai. Mää luulin, että tarkoittaa v.ttu kuuluu kullilleVKK = valta kuuluu kissalle
Mä oletin sun pistävän, että Valta Kuuluu KalamiehilleAi. Mää luulin, että tarkoittaa v.ttu kuuluu kullille
Tiedätkö, mitä panisin sut heti sit tekemään?Mä oletin sun pistävän, että Valta Kuuluu Kalamiehille
Nukkumaan oikein ja syömään oikein?Tiedätkö, mitä panisin sut heti sit tekemään?
Nonni. Mistäs tiesit?Nukkumaan oikein ja syömään oikein?
Tai valta kuuluu krutille.Mä oletin sun pistävän, että Valta Kuuluu Kalamiehille
Krut on myös kalamies, mutta en ole hän tai hän ei ole minäTai valta kuuluu krutille.
Sitten se kuuluis näin: VKR = Valta Kuuluu RuutikselleTai valta kuuluu krutille.
Oot turkulainen, teijjän tavat kyllä tunnetaanNonni. Mistäs tiesit?
Hmm..Sitten se kuuluis näin: VKR = Valta Kuuluu Ruutikselle
Oot turkulainen, teijjän tavat kyllä tunnetaan
No niinpä. Ollaan me turkulaiset kovia kavereita. Esim. Lappeenrannassa asuva turkulainen valittiin Vuoden raumalaiseksiSitten se kuuluis näin: VKR = Valta Kuuluu Ruutikselle
Oot turkulainen, teijjän tavat kyllä tunnetaan
hyvin vähän mulla tulee kalasteltua, luokkaa kerran talvessa pilkillä ja kerran kesässä ongellaKrut on myös kalamies, mutta en ole hän tai hän ei ole minä
Ja tyhmänpuoleisia.ne vuohet vai mitänenyon on kyllä käsittämättömän näppäriä kiipeilemään rinteissä
Täälläpäin oli ennenvanhaan sanonta: Jos ei sulla muuta harmia o, ota kuttu.Ja tyhmänpuoleisia.
Mut ottaisin! Koko lauman <3
mun kotiseudulla sanottiin, että jonsei sulla muuta harmia o, laita akka...Täälläpäin oli ennenvanhaan sanonta: Jos ei sulla muuta harmia o, ota kuttu.
Ja tää oli sentään kuttupitäjä.
Se on tietysti ihan paikkakunnittain, missä mitäkin pahimpana pidetään.mun kotiseudulla sanottiin, että jonsei sulla muuta harmia o, laita akka...
sepä seSe on tietysti ihan paikkakunnittain, missä mitäkin pahimpana pidetään.
ne vuohet vai mitänenyon on kyllä käsittämättömän näppäriä kiipeilemään rinteissä