Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jo oli nukkuvien puoluetta meillä eilen, kun koulut alkoi.
Teini rojahti koulun jälkeen sohvalle ja oli taju kankaalla 5 h, kuopus riipaisi 2 h päiväunet - "me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus?"
Eli olipa "kauheaa" siirtyä taas ihan tavalliseen normirytmiin.

Mies taas oli nukkunu vain noin 1 h toissayönä kun oli pläränny kuitteja sun muita, ja eilen kävi mapin kera tilitoimistossa.
Ihan naatti oli sekin.

Ehkä saamme elää.
Hienoa, että miehesi alkaa päästä elämän makuun. Tilitoimistossa on ihan mukava käydä kahvittelemassa, vaikka se naatiksi vetäisikin. Tosin minun sushituokioni oli vielä paljon parempi. :cool:

 
  • Vau!
Reactions: Echo
Hienoa, että miehesi alkaa päästä elämän makuun. Tilitoimistossa on ihan mukava käydä kahvittelemassa, vaikka se naatiksi vetäisikin. Tosin minun sushituokioni oli vielä paljon parempi.
Jahas, sulla tuli "tilit tasattua". :unsure:

Mun miehen kyllä voi päästää huoletta tilitoimiston harppujen luo, siellä ei tapahdu yhtikäs mitään vaikka viimeks joku muikkeli uskoutui mun miehelle omasta elämästään.
 
Minäkin nukuin ja heräsin. Keitin kahvia.
Mulla kahvikiintiö täynnä, nyt vedän Beroccaa. o_O

Tää pimeys tappaa meikäläisen. Mäkin haluaisin istua rantahiekassa Kanarialla nyt! Syödä tuoreita appelsiineja ja väistellä rantamiesten lähentely-yrityksiä!
"Oh....really? But I'm over forty! But thanx anyway, I keep it in mind!"
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: m1es ja Boobis
Mulla kahvikiintiö täynnä, nyt vedän Beroccaa.

Tää pimeys tappaa meikäläisen. Mäkin haluaisin istua rantahiekassa Kanarialla nyt! Syödä tuoreita appelsiineja ja väistellä rantamiesten lähentely-yrityksiä!
"Oh....really? But I'm over forty! But thanx anyway, I keep it in mind!"
Rantamiehet juurikin etsii vanhoja akkoja.
 
Mulla kahvikiintiö täynnä, nyt vedän Beroccaa.

Tää pimeys tappaa meikäläisen. Mäkin haluaisin istua rantahiekassa Kanarialla nyt! Syödä tuoreita appelsiineja ja väistellä rantamiesten lähentely-yrityksiä!
"Oh....really? But I'm over forty! But thanx anyway, I keep it in mind!"
Mulle oli toinen mukillinen tänään. Yleensä juon vain aamulla kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä