Ei tuo nyt niin kauhean vaikeaa ole ymmärtää.Suhteeseen ei aleta huvin vuoksi. Pitää olla tunteita toista kohtaan. Samat aatteet ja tulla toimeen.
Monesti on käynyt niin että mies ei halua suhdetta mun kanssa.
Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Ei tuo nyt niin kauhean vaikeaa ole ymmärtää.Suhteeseen ei aleta huvin vuoksi. Pitää olla tunteita toista kohtaan. Samat aatteet ja tulla toimeen.
Monesti on käynyt niin että mies ei halua suhdetta mun kanssa.
Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Mä sain lahjaks Samuli Edelmannin elämänkerran, pitäis se lukea.Arvakkaapa mitä moon teheny koko illan?
Ei, en ole nukkunu enkä nyhjöttänä kenenkään körilään kainalossa...olen LUKENUT piiiiitkästä aikaa KIRJAA
Mun ongelma kirjojen kanssa on aina sama, en pysty lopettamaan alun jälkeen ennen viimeisen sivun viimeisiä sanoja1
Kirja: Deborah Spungen: Nancy
Suosittelen, olen tuon kirjan lukenut monta kertaa ennennii.
No sehän se eukkojen homma onMä sain lahjaks Samuli Edelmannin elämänkerran, pitäis se lukea.
Vaikka aika paljon lehdissä puitiin se elämää: taiteilijasuvun vesa joka leijui kuuluisuudessa ja eukko hoiti kotona lapset.
meil oli -25Hrr, aamulla -20 mut ylihuomenna melkein nollakeli.
Suomen sää
+20 täällä.Hrr, aamulla -20 mut ylihuomenna melkein nollakeli.
Suomen sää
aa että+20 täällä.
15,45Tänään käveltiin naapurikylään isompaan ruokakauppaan. Saa veikata, mitä nää ostokset maksoivat.
Juu, toi lasagne on superhyvää ja sen hinta oli melkis neljä euroa.
25 euroa?Tänään käveltiin naapurikylään isompaan ruokakauppaan. Saa veikata, mitä nää ostokset maksoivat.
Juu, toi lasagne on superhyvää ja sen hinta oli melkis neljä euroa.
Tää on lähimpänä. 26.8025 euroa?
juhuu, e7 joutuu tarjoomaan kierroksen koko sakille voittonsa kunniaksiTää on lähimpänä. 26.80
Jees. Heti ku ehditte tänne asti. Hippibussiki on yhä parkissa.juhuu, e7 joutuu tarjoomaan kierroksen koko sakille voittonsa kunniaksi
musta on kivempi tulla MieleenMulla on nyt oma Asko
Se on arvokkaan näköinen, vähän pulleahko mutta varmasti tekee mut hyvin onnelliseksi.
(Mies kävi kodinkoneliikkeessä)
Toiko hän sulle miespuolisen myyjän tullessaan?Mulla on nyt oma Asko
Se on arvokkaan näköinen, vähän pulleahko mutta varmasti tekee mut hyvin onnelliseksi.
(Mies kävi kodinkoneliikkeessä)
Mielet mokomat ois maksanu mansssikoita. Ja meillä hajos yks Miele 5 vuoden jälkeen.musta on kivempi tulla Mieleen
Eiku Järvisen Askonnn..Toiko hän sulle miespuolisen myyjän tullessaan?
Mielet mokomat ois maksanu mansssikoita. Ja meillä hajos yks Miele 5 vuoden jälkeen.
Kai mä annan liian kovaa kättä kodinkoneille
Meiltä löytyy sekä Mieleä että Askoa, ei pahaa sanottavaa kummastakaan. Sen sijaan yksi Cylindan kone osoittautui pettymykseksi.mielet on kyllä turhan kalliita mutta meillä toimineet hyvin