veikkaan että ei ilikä mainostaa että meille puutteessa kärvisteleville ei tulis paha mieliMiksei Elena kerro tuoreista seksikokemuksistaan?
veikkaan että ei ilikä mainostaa että meille puutteessa kärvisteleville ei tulis paha mieliMiksei Elena kerro tuoreista seksikokemuksistaan?
MiVähintään 4-5 kertaa viikossa, niin ei tule eturauhassyöpää. Miettikääpä sitä naiset. Voitte pelastaa miesten elämän kun vähän raotatte jalkojanne.
Voisitko kääntyä häneen puoleen asiassa, ehkä.ohan mulla
Kaunista häneltä.veikkaan että ei ilikä mainostaa että meille puutteessa kärvisteleville ei tulis paha mieli
Ensin pitää olla puoliso.Vähintään 4-5 kertaa viikossa, niin ei tule eturauhassyöpää. Miettikääpä sitä naiset. Voitte pelastaa miesten elämän kun vähän raotatte jalkojanne.
Ei Km mitään tuon laista sanonut, että pitää olla oma puoliso.Ensin pitää olla puoliso.
En helvetti rupea vieraita sen takia nusasee.Ei Km mitään tuon laista sanonut, että pitää olla oma puoliso.
Jos nusasee kahdesti, niin ei oo enää vierasEn helvetti rupea vieraita sen takia nusasee.
Voi hitto, tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen.Pikkusen niinkö Suomen oma Janis Joplin.
Pöh..Jos nusasee kahdesti, niin ei oo enää vieras
Mut se voi olla alku sillePöh..
Mutta ei tee puolisoksi.
Ei se oo puoliso ennen ekaa panoaPuoliso sen pitää olla! Prkl
Ei yhden illan juttuja!
Tuskin kalamies tarkoitti yksin sinuaEn helvetti rupea vieraita sen takia nusasee.
Mutta se ei kuitenkaan oo yhtä kirpeetä kuin jotkut purkkiversiot.Määääkin oon saanut tänään!
Vatsani kipeäksi ku innostuin juomaan liikaa tuorepuristettua appelsiinimehua.
No aikalailla hapanta kyl oli. Ja siksi otinkin lisää ku aattelin ettei tuu edes kaloreita.Mutta se ei kuitenkaan oo yhtä kirpeetä kuin jotkut purkkiversiot.
Niino kaikki ei oo makeita lajikkeita.No aikalailla hapanta kyl oli. Ja siksi otinkin lisää ku aattelin ettei tuu edes kaloreita.
Ei tarkoita. Puhuu kaikista naisista. Mä vaan sitä että vähän vaikee pitää miestä hyvänä koska mulla ei ole miestä.Tuskin kalamies tarkoitti yksin sinua
Olet vain niin valikoiva.Ei tarkoita. Puhuu kaikista naisista. Mä vaan sitä että vähän vaikee pitää miestä hyvänä koska mulla ei ole miestä.
Suhteeseen ei aleta huvin vuoksi. Pitää olla tunteita toista kohtaan. Samat aatteet ja tulla toimeen.Olet vain niin valikoiva.
Jos tuo mun ukko nyt kupsahtais ja aikani surtuani rupeisin miettimään loppuelämän ukkoa, niin vaikeeta olis. Olisin entistä krantumpi.Suhteeseen ei aleta huvin vuoksi. Pitää olla tunteita toista kohtaan. Samat aatteet ja tulla toimeen.
Monesti on käynyt niin että mies ei halua suhdetta mun kanssa.
Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Niin mmmm pärkkelis!Puoliso sen pitää olla! Prkl
Ei yhden illan juttuja!
Ei tiedä mutta pitääkö tätä asiaa ruveta muuksi vääntämään?Jos tuo mun ukko nyt kupsahtais ja aikani surtuani rupeisin miettimään loppuelämän ukkoa, niin vaikeeta olis. Olisin entistä krantumpi.
Mistä sitä tietää tuleeko siitä charmantista 55-vuotiaasta 10 v.päästä joku känisevä kääkkä?
Tai jo 1 v.päästä joku tapoihinsa kangistunut jurottaja?
Tai ylipäätään, mistä sen tietää että Tinder-profiili ei ghostaa mua huomenna ja vilistä 20 muun ehdokkaan kans?
Hmmm? Kunhan sanoin.Ei tiedä mutta pitääkö tätä asiaa ruveta muuksi vääntämään?