Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pikkusen niinkö Suomen oma Janis Joplin.
Voi hitto, tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen.
Toi Saara oli naapurikylän likkoja, omaa sukua Heikkilä.
Siinä perheessä oli musikaalisuutta enemmänkin, siskonsa Hanna (Ekola) lauleskeli kans. Ja velipoika Martti teki useimmat tekstit, ainakin Saaralle.
Sitäpaitsi tää Martti oli melkoinen juoksija. Juoksi koulumatkat, vaikka matkaa oli parikymmentä kilometriä. Heitti vain reppunsa linja-autoon ja tuli perässä juosten.
Jo tätäkin piisiä laulaessaan Saara oli jo sokea. Kuolikin melko nuorena.

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Suhteeseen ei aleta huvin vuoksi. Pitää olla tunteita toista kohtaan. Samat aatteet ja tulla toimeen.

Monesti on käynyt niin että mies ei halua suhdetta mun kanssa.

Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Jos tuo mun ukko nyt kupsahtais ja aikani surtuani rupeisin miettimään loppuelämän ukkoa, niin vaikeeta olis. Olisin entistä krantumpi. :eek:

Mistä sitä tietää tuleeko siitä charmantista 55-vuotiaasta 10 v.päästä joku känisevä kääkkä?

Tai jo 1 v.päästä joku tapoihinsa kangistunut jurottaja?

Tai ylipäätään, mistä sen tietää että Tinder-profiili ei ghostaa mua huomenna ja vilistä 20 muun ehdokkaan kans?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos tuo mun ukko nyt kupsahtais ja aikani surtuani rupeisin miettimään loppuelämän ukkoa, niin vaikeeta olis. Olisin entistä krantumpi.

Mistä sitä tietää tuleeko siitä charmantista 55-vuotiaasta 10 v.päästä joku känisevä kääkkä?

Tai jo 1 v.päästä joku tapoihinsa kangistunut jurottaja?

Tai ylipäätään, mistä sen tietää että Tinder-profiili ei ghostaa mua huomenna ja vilistä 20 muun ehdokkaan kans?
Ei tiedä mutta pitääkö tätä asiaa ruveta muuksi vääntämään? :cautious:

Arvakkaapa mitä moon teheny koko illan?

Ei, en ole nukkunu enkä nyhjöttänä kenenkään körilään kainalossa...olen LUKENUT piiiiitkästä aikaa KIRJAA:eek:
Mun ongelma kirjojen kanssa on aina sama, en pysty lopettamaan alun jälkeen ennen viimeisen sivun viimeisiä sanoja1

Kirja: Deborah Spungen: Nancy

Suosittelen, olen tuon kirjan lukenut monta kertaa ennennii.(y)

• Tykkää
Reactions: Echo ja Boobis

Yhteistyössä