sähkövastuksella (joka vedenkeitin on) ei ole juurikaan käynnistyspiikkiäPuhutaan millisekunneista
Edit. Luin väärin. Siis tarkoitin, että hetkellisesti kulutus voi olla vieläkin suurempi käynnistyspiikkien takia
sähkövastuksella (joka vedenkeitin on) ei ole juurikaan käynnistyspiikkiäPuhutaan millisekunneista
Edit. Luin väärin. Siis tarkoitin, että hetkellisesti kulutus voi olla vieläkin suurempi käynnistyspiikkien takia
Hienoa, että miehesi alkaa päästä elämän makuun. Tilitoimistossa on ihan mukava käydä kahvittelemassa, vaikka se naatiksi vetäisikin. Tosin minun sushituokioni oli vielä paljon parempi.Jo oli nukkuvien puoluetta meillä eilen, kun koulut alkoi.
Teini rojahti koulun jälkeen sohvalle ja oli taju kankaalla 5 h, kuopus riipaisi 2 h päiväunet - "me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus?"
Eli olipa "kauheaa" siirtyä taas ihan tavalliseen normirytmiin.
Mies taas oli nukkunu vain noin 1 h toissayönä kun oli pläränny kuitteja sun muita, ja eilen kävi mapin kera tilitoimistossa.
Ihan naatti oli sekin.
Ehkä saamme elää.
Jahas, sulla tuli "tilit tasattua".Hienoa, että miehesi alkaa päästä elämän makuun. Tilitoimistossa on ihan mukava käydä kahvittelemassa, vaikka se naatiksi vetäisikin. Tosin minun sushituokioni oli vielä paljon parempi.
*kutittaa ellua kyljistä*
Väsyttää ja kyllästyttää...vanha valuva korvavaiva taas vauhissa = oikea korva tulehtununna, eikä lääkkeet auttaneet vielä.*kutittaa ellua kyljistä*
Mut ku on söpö sellainen, ni ei hätää.Väsyttää ja kyllästyttää...vanha valuva korvavaiva taas vauhissa = oikea korva tulehtununna, eikä lääkkeet auttaneet vielä.
t: kirjaimellisesti pipipää
kuinka alas nuo korvat lie jo valuneet?Väsyttää ja kyllästyttää...vanha valuva korvavaiva taas vauhissa = oikea korva tulehtununna, eikä lääkkeet auttaneet vielä.
t: kirjaimellisesti piripää
uneton yö?Nukuin, heräsin, voitin.
Vielä en tiedä, että mikä oli pääpalkinto.
Nukuin, heräsin, voitin.
Minäkin nukuin ja heräsin. Keitin kahvia.Nukuin, heräsin, voitin.
Mulla kahvikiintiö täynnä, nyt vedän Beroccaa.Minäkin nukuin ja heräsin. Keitin kahvia.
Rantamiehet juurikin etsii vanhoja akkoja.Mulla kahvikiintiö täynnä, nyt vedän Beroccaa.
Tää pimeys tappaa meikäläisen. Mäkin haluaisin istua rantahiekassa Kanarialla nyt! Syödä tuoreita appelsiineja ja väistellä rantamiesten lähentely-yrityksiä!
"Oh....really? But I'm over forty! But thanx anyway, I keep it in mind!"
Rantamiehet juurikin etsii vanhoja akkoja.
Mulle oli toinen mukillinen tänään. Yleensä juon vain aamulla kahvia.Mulla kahvikiintiö täynnä, nyt vedän Beroccaa.
Tää pimeys tappaa meikäläisen. Mäkin haluaisin istua rantahiekassa Kanarialla nyt! Syödä tuoreita appelsiineja ja väistellä rantamiesten lähentely-yrityksiä!
"Oh....really? But I'm over forty! But thanx anyway, I keep it in mind!"
Pitänee suunnata etelään nauttimaan valosta ja lämmöstä.Rantamiehet juurikin etsii vanhoja akkoja.
Turha yritys, olet vielä liian nuori rantamiehille.Pitänee suunnata etelään nauttimaan valosta ja lämmöstä.
No sitä tummaa laatua ei kannatakaan ottaa 1 kuppia enempää. Tulee verenmyrkytys, kaihi, reuma, aids ja anemia.Mulle oli toinen mukillinen tänään. Yleensä juon vain aamulla kahvia.
Meinasit sit lisätä "...ja miehistä?"Pitänee suunnata etelään nauttimaan valosta ja lämmöstä.
Sitten olen yksin.Turha yritys, olet vielä liian nuori rantamiehille.
Rantamiehet haluavat niitä haluttomia, haasteellisia vanhoja muoria.
Onks sulla kokemusta jonkun kiukkusen kuuskymppisen puskemisesta?Rantamiehet haluavat niitä haluttomia, haasteellisia vanhoja muoria.
En tiiä. Tuskin siellä on parempia miehiä.Meinasit sit lisätä "...ja miehistä?"
Taitaa olla. Yrittänyt hurmata mummeleita mutta ei oo napannut.Onks sulla kokemusta jonkun kuuskymppisen puskemisesta?
No näin meidän kesken: varttunemmatkin naiset nauttivat seksistä. Tavallisesti en kerro kokemuksiani. (Eikä niitä juuri olekaan).Onks sulla kokemusta jonkun kuuskymppisen puskemisesta?